poll pagina...part two!

poll pagina...part two. Goede naam?

• Totaal aantal stemmers
    174
  • Opiniepeiling gesloten .
Ach, ik heb ook een hekel aan autochtonen die geen reet uitvoeren hoor. Maar het gaat een beetje moeilijk om die terug te sturen naar hun vaderland.. ;)

Poll: Jas aan of uit in de auto?
[*]Aan
[*]Uit
[*]Soms aan
[*]Soms uit
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Gewoon zomaar, ik zit zowat altijd zonder jas in de auto, dus uit.

Sterker nog, de meesten zijn hier geboren en ZIJN al in hun vaderland. Ik ben opgegroeid in Rotterdam, de stad van 163 verschillende culturen, zo leer je echt wel de goeie en slechte kanten van andermans cultuur kennen. Aan de andere kant, ik heb echt wel een hoop nare ervaringen gehad met allochtonen, zelfs een poging tot beroving die ik gelukkig zonder kleerscheuren kon voorkomen. Met dank aan mijn judo-sensei, die me tot het halen van de bruine bamd bracht... ;) Daarentegen zijn de grootste naarlingen met wie ik ooit te maken heb gehad zonder uitzondering allemaal van autochtone komaf geweest, dus ik denk er iets anders over...

:)

Uit, ik heb sowieso een hekel aan jassen. Ik vind ze echt ontzettend onhandig. Ook als ik naar school ga, ga ik het liefst zonder jas, meestal gewoon met een vest aan. Het is toch om de hoek

Uit, belemmert me in mijn bewegingsvrijheid achter het stuur. Als het koud is gaat gewoon de kachel op max tot het behaaglijk is!

Geinige poll trouwens, die zag ik niet aankomen... (y)

Ik ook niet, ik had meer iets verwacht in de richting van Wilders of zo. :T

Ik moest er laatst aan denken toen ik ff snel ergens heen moest en met (te dikke) jas aan in de auto ging zitten.

lol @ ned. 3 :D edit: net tenminste...

Weet ik niet, ik ken hem niet. Net was op Eén (belgische zender) ook een programma met cabaretiers te zien, erg grappig! :)

Ik zou het echt niet weten.

Nog eentje?
Poll: Dus:
[*]FWD
[*]4WD/AWD
[*]RWD
[*]What wheel drive?
results.cgi

https://www.dumpert.nl/mediabase/27157/1780b14a/audi_tt_pwnt_bmw_3.html
Voor degene die niet kunnen kiezen :T

Tja, zelf nog nooit gereden, maar RWD lijkt me het prettigst. Zeker in combinatie met een E39 M5. :T

En dan zelf niet stemmen... Ik was de eerste met 4WD/AWD, is als ik het zou kunnen betalen... RWD voor de fun, FWD voor in het echt, vanwege betaalbaar en het op de weg houden van de auto, mijn vrouw durft namelijk ook het gas heel diep in te trasppen en anders zou ze continu achterstevoren komen te staan...

iig geen 3-serie compact dus :) Alles is goed in combinatie met een M5 E39.

323ti/325ti zijn wel leuk op zich. Denk ik. Lijkt me. ;)

FWD voor in het echt, vanwege betaalbaar en het op de weg houden van de auto

Betaalbaar? Heb je niet regelmatiger nieuwe voorbanden nodig? :T

E39 M5... yummie...

Eh nee, het gas diep intrappen kan ook zonder wielspin, zelms met mijn Golf GTI... :LOL:

@ Bob Ach wel nee, als je normaal rijdt niet. Als je gaat lopen trappen uiteraard wel, dat moge duidelijk zijn...

Heb nu RWD gekozen, maar het ligt aan de auto. Maar aangezien de Lotus Omega bovenaan mijn verlanglijstje staat RWD dus. 4WD voor Lancer Evo's en ander rallyafgeleid spul. En FWD voor zoveel auto's...

Hahaha, mijn moeder had laatst nieuwe voorbanden nodig. :)

Over mijn vader kan ik dat moeilijk zeggen. Die maakt ten eerste nooit kilometers in zijn achterwielaangedreven auto en heeft ten tweede zomer- en winterbanden. o_O

@ Bob Ach wel nee, als je normaal rijdt niet. Als je gaat lopen trappen uiteraard wel, dat moge duidelijk zijn...

Heb nu RWD gekozen, maar het ligt aan de auto. Maar aangezien de Lotus Omega bovenaan mijn verlanglijstje staat RWD dus. 4WD voor Lancer Evo's en ander rallyafgeleid spul. En FWD voor zoveel auto's...

Tja, als je normaal rijdt.. :T

Jas uit. Zoals ClioFrank zei: als het koud is, gaat de kachel aan. En natuurlijk de stoelverwarming; heerlijk! :cool:

Stoelverwarming... :LOL: Ik droom gewoon nog effe verder en denk met weemoed terug aan de tijd dat ik met de Astra G coupé demo van de zaak reed, die had leren bekleding en stoelverwarminng, wat een feest. En nu? Golf III met stoelverwarming? Kangoo van de zaak met stoelverwarming? :LOL:

Jas; Soms aan, meestal uit.

Aandrijving; FWD, voor mams, en omdat we dan nog het apartere Zweedse merk kunnen blijven rijden. :T

Stoelverwarming?; Heerlijk, zo met stoffen zetels. :)

Stoelverwarming... Ik droom gewoon nog effe verder en denk met weemoed terug aan de tijd dat ik met de Astra G coupé demo van de zaak reed, die had leren bekleding en stoelverwarminng, wat een feest. En nu? Golf III met stoelverwarming? Kangoo van de zaak met stoelverwarming?

Stoelverwarming werd wel geleverd in de Golf III toch? Ach, maak je niet dik, onze BMW heeft ook geen stoelverwarming. o_O

De enige keer dat wij de stoelverwarming aangehad hebben was om het te testen... Oké, we hebben dan wel geen leer, maar leer is toch niet zó koud? :rolleyes:

jas uit: als liefste tenminste... behalve op korte ritjes, dan wordt de motor niet warm genoeg(n)

FWD: meeste keuze, heb nooit met verschillende aandrijvingen gereden dus heb er niet echt een mening over

stoelverwarming hebben wij niet, en denk ook niet dat dat er ooit zal komen:T

Jas aan, alleen als het warm weer is of in de zomer natuurlijk niet.

leer kan best koud zijn

Mwah vind ik altijd wel meevallen. Zit altijd wel met een vest of een trui aan in de auto als het winter is. In de zomer niet natuurlijk, maar dan is het leer ook niet koud of zo. Ook niet overdreven warm of zo is me (tot nu toe) opgevallen. (y)

Autosport zou ook mijn voorkeur hebben maar bij gebrek aan die keuze hou ik het maar bij tennis...

Poll: Welke sedan uit het E-segment?
[*]Audi A6
[*]BMW 5-serie
[*]Cadillac CTS
[*]Chrysler 300C
[*]Citroën C6
[*]Honda Legend
[*]Hyundai Grandeur
[*]Jaguar XF
[*]Lancia Thesis
[*]Lexus GS
[*]Mercedes-Benz E-klasse
[*]Peugeot 607
[*]Renault Vel Satis
[*]Saab 9-5
[*]Skoda Superb
[*]Volvo S80
results.cgi

Poll: Welke stationcar uit het E-segment?
[*]Audi A6 Avant
[*]BMW 5-serie Touring
[*]Chrysler 300C Touring
[*]Mercedes-Benz E-klasse Combi
[*]Saab 9-5 Sport Estate
[*]Volvo V70
results.cgi

Ik blijf een SAAB-gek. De 9-5 is zeker niet de beste wagen, maar het is voor mij wel de beste keuze.

Terug
Bovenaan