poll pagina...part two!

poll pagina...part two. Goede naam?

• Totaal aantal stemmers
    174
  • Opiniepeiling gesloten .
Echt knettergek is hij nou óók weer niet, maar om nou de koran te verbieden. :rolleyes:

Melle Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik had hem ook wel een bangerik willen noemen hoor
> :)

Dan zet je iemand echt op z'n nummer !!!!

https://www.dumpert.nl/mediabase/27046/bb1e2823/wilders_noemt_balkenende_bangerik.html ;)

Na 2 seconden het filmpje alweer weggeklikt, ik word zo moe van die man... En Balkenende voor van alles uitmaken is ook al geen heldendaad, we weten nou wel dat die vent een eersteklas kneus en mama's kindje is...

:)

knettergek heb ik gestemd, alhoewel dat overdreven is

af en toe draagt hij nog is een nuttige mening bij:T

Knettergek, hij heeft ook goede punten. Helaas draaft hij een beetje door zoals het verbieden van de Koran alleen omdat het geweldadig is. Alsof de bijbel zo onschuldig is :)

En vrijheid van geloof, dus heeft het zowiezo geen zin om te opperen voor een verbod van de koran.

Heb op de redder van het vaderland gestemt. Ookal is dat zeer overdreven en had ik liever een andere benaming gezien....ik vind het wel goed wat hij doet. Hij durft te zeggen wat vele mensen denken, en is niet bang voor de politieke regeltjes.

Poll: Welke Mercedes is het mooist?
[*]S-klasse
[*]Gl-klasse
[*]C-klasse
[*]Ml-klasse
[*]E-klasse
[*]Slr
[*]Mercedes? Das lelijk!
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Astra F zei:
en is niet bang voor de politieke regeltjes.

Maar hij is wel heel bang voor de toekomst. Daarnaast zijn zijn ideeën zijn onuitvoerbaar en het lost niets op. Alleen maar trappen naar moslims, de wereld wordt daar echt niet mooier van.

@popl15: De S-klasse ;)

C-klasse

vooral in de Avantgarde uitvoering(dan zit de ster op de grille)

Jawel, dat kan wel. Ze gaan de ministerssalarissen met 10% verhogen, terwijl iedereen in Nederland mag inleveren.

Ze hadden veel meer kunnen verdienen, niet zeuren.

Ohh ja, en wat is die 0,5%? €400/jaar, op z'n hoogst? Rijdt iets zuiniger en je hebt dat er weer uit. :rolleyes:

Hmmm weinig Benz-fans gestemd... :LOL:

Politici onbetrouwbaar? Hoe kom je erbij? :LOL:

Heb maar een 4 gedaan, ze zullen vast nog wel IETS goed doen, al kan ik zo gauw niet bedenken wat...

Melle Schreef:
> https://www.dumpert.nl/mediabase/27046/bb1e2823/wil
> ders_noemt_balkenende_bangerik.html ;)

In het vervolg graag waarschuwen als we kans lopen blind en doof te worden.

Astra F Schreef:
> Heb op de redder van het vaderland gestemt. Ookal
> is dat zeer overdreven en had ik liever een andere
> benaming gezien....ik vind het wel goed wat hij
> doet. Hij durft te zeggen wat vele mensen denken,
> en is niet bang voor de politieke regeltjes.

De vorige eeuw hadden onze oosterburen ook een "redder": in dit geval van Duitsland.

De redder van ons vaderland? Laat me niet lachen! Ik heb ook een grote bek, maar ik probeer niet de stemmers aan mijn kant te krijgen door allerlei extreme uitspraken te doen. heeft allemaal te maken met die "meneer" z'n allochtonenhaat. En inderdaad, zootje, het riekt een beetje naar die Duitse schreeuwert (ehhh het was een Oostenrijker...) die het ook wel effe zou regelen!

Denken mensen nou echt dat Wilders een soort van tweede Fortuyn gaat worden? Mag ie wel uitkijken dan... Niet dat ik dat goed vind, absoluut niet, maar extreme figuren aan het hoofd van een land zorgen voor nog veel meer problemen dan er al zijn.

Lekker makkelijk hè, katten op politici. Ik weet wel dat ik niet met hen zou willen ruilen. Alleen daarom krijgen ze van mij al een 7.

maar ik probeer niet de stemmers aan mijn kant te krijgen door allerlei extreme uitspraken te doen

Wilders doet geen extreme uitspraken om kiezers aan zijn kans te krijgen, Wilders doet uitspraken omdat hij vind dat het zo is. En daarom stemmen er een heleboel mensen op hem. Ik heb wel een pesthekel aan die partijen die hun standpunten aanpassen om maar groter te worden en/of te regeren. Je hebt als partij standpunt over hoe je het wilt doen in Nederland. Daar blijf je bij. En de tijd zal het brengen dat de kiezers het met je eens zijn. Of niet, en dan zijn je standpunten onjuist of onuitvoerbaar. Maar ga niet eerst roepen dat alle asielzoekers asiel moeten krijgen en als het volk eigenlijk het anders vind dat ineens om te draaien naar alle asielzoekers het land uit. Dan verraad je al die stemmen die je eerst gekregen hebt.

Gemiddelde : 4.2

Lekker makkelijk hè, katten op politici. Ik weet wel dat ik niet met hen zou willen ruilen. Alleen daarom krijgen ze van mij al een 7.

Ik zie geen 7, wel een 8...

En laat me maar ruilen, komt wel goed. Regel ik wel.

Ik heb ze maar een 8 gegeven (y) Er zijn wel een aantal punten die ik onzin vind, maar ik denk dat het in globale lijnen wel goed is, zo'n concervatieve regering ;) Eindelijk eens rust, in plaats van herrieschoppers als Verdonk in het kabinet.

Edit: om maar even door te gaan met politiek:

Poll: Welke Partij?
[*]CDA
[*]PVDA
[*]VVD
[*]SP
[*]GL
[*]D66
[*]CU
[*]SGP
[*]PVV
[*]PVDD
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Verdonk heeft geen partij ;) Verdonk zit in de kamer als tweede VVD-fractie o_O

Pff, overal die politieke praatjes op een autoforum omdat een paar politici domme dingen roepen. o_O Ik stem lekker op de PVV. Waarom? Omdat jullie juist willen dat er daar niet op wordt gestemd. Ben het overigens niet eens met Wilders.

Ik stem helemaal niet, ze beloven van alles, maar maken niks waar.:(

Fijn en door dit soort stemmen gaat dit land naar de kl0te... o_O

Je stemt PVV en bent het niet eens met wat Wilders zegt? Gaat er niet helemaal in bij mij...

@HJ: katten op politici is heel erg makkelijk, tuurlijk! Heb zelf ook wel es een poging gedaan om erin te geraken, maar ben er waarschijnlijk te eerlijk voor... :LOL:

Heb de SP gedaan, vertegenwoordigen niet helemaal mijn algemene mening, maar zijn nog het eerlijkst van iedereen en proberen in mijn ogen nog het best het belang van iedereen voor ogen te houden.

Fijn en door dit soort stemmen gaat dit land naar de kl0te...

Je stemt PVV en bent het niet eens met wat Wilders zegt? Gaat er niet helemaal in bij mij...

Het is toch niet officieel? Over mijn officiele stem, die ik tzt zal uitbrengen, zal ik het in het openbaar niet eens zo gauw hebben, dat houd ik lekker voor mijzelf. Ik vind het gewoon leuk om te jennen met dit soort dingetjes bij dat soort forummertjes, daarom stemde ik hier EN in het knutselofftopic voor de PVV. :T

Ah ben je er zo eentje... Eerst zeggen dat je tegen bent en vervolgens vragen wat de stelling was...

@ Charger; Voor mensen met dezelfde domme mening als jij is er nu de PvdF.

Trouwens, volgens een Veronicaluisteraar die afgelopen week een SMS-je stuurde naar Kicken, betekent PVDA Portemonnee Van De Ander, vond m wel passend...

Nou, ik vind het bijvoorbeeld wel ver gaan van Wilders om de Koran te verbieden. Maar aan de andere kant vind ik ook wel dat allochtoonse mensen, die niks uitvoeren en alleen maar van de uitkeringen waar de werkenden premies voor moeten betalen 'genieten' en ondertussen de boel letterlijk en figuurlijk terroriseren met bijvoorbeeld zwart werk, hier niet thuis horen.

Als ik bij mij op school kijk bijvoorbeeld, kom ik genoeg allochtoonse mensen tegen die overal lak aan hebben. Ze voeren echt geen reet uit en slaan de boel kort en klein. Je zou toch denken dat allochtoonse mensen naar Nederland komen voor een goede toekomst die ze in hun vaderland niet kunnen krijgen, of zie ik dat verkeerd?

Maar gelukkig zijn er ook genoeg allochtonen die hun best doen op school, een vervolgopleiding nemen, carrière gaan maken en uiteindelijk aan eerlijk geld komen. Voor die mensen heb ik echt diep respect, die gun ik ook een prima leven in Nederland. Met of zonder koran, met of zonder hoofddoek, wat ze zelf maar willen.

Zo, mijn bijdrage qua politieke blablaatjes. :)

De nunace, Bob, zit m er, denk ik. in dat er MENSEN zijn die geen reet uitvoeren en van allerlei situaties misbruik maken. Die zijn er namalijk onder de autochtone bewoners ook zat! Mijn motto is altijd: "Ik heb een hekel aan kl00tz@kken, wat zal het mij sodemieteren wat voor kleur of geloof ze hebben"..

Terug
Bovenaan