poll pagina...part two!

poll pagina...part two. Goede naam?

• Totaal aantal stemmers
    174
  • Opiniepeiling gesloten .
Thesis en 9-5 gestemd.

@ Henk-Jan Het is in elk geval beter dan de 300C Touring :D Dat is echt fout!

Ik heb zelf gestemd bij de sedans voor de Thesis: vooral in gedekte kleuren (bijv. donkerblauw) vind ik het een prachtige en elegante auto. De 300C Sedan blijf ik ook een imposante bak vinden. De Audi A6 is fraai maar afgezaagd. De nieuwe Cadillac CTS vind ik ook erg fraai, net als de huidige BMW 5-serie (ben ik eigenlijk steeds mooier gaan vinden).
Bij de stationcars vind ik de E-klasse Combi er uitsteken: die vind ik minder gekunsteld dan de 5-serie Touring of 300C Touring. De nieuwe V70 vind ik een teleurstelling, de A6 Avant te plomp en de 9-5 Sport Estate te ouderwets.

Tweemaal de Vijf, liefst de E39, maar tegen een E60/61 zal ik eigenlijk ook niet zo gauw nee zeggen moet ik toegeven.. Blijven toch een van mijn favoriete auto's in deze klasse.

Haha die poll is echt al zó vaak voorbijgekomen hier! :)

Ik heb twee keer zitten twijfelen tussen de A6 en de E-Klasse. Beide auto's zijn zowel in Limousine- als in stationuitvoering supergaaf. Bij de Limousines toch voor de A6 gekozen, bij de stations voor de E-Klasse gegaan.

vooral in gedekte kleuren (bijv. donkerblauw) vind ik het een prachtige en elegante auto

Grijs is ook erg mooi. Geen zilvergrijs, maar grijs, ietsje donkerder dus.

Antraciet? Ja inderdaad. Donkerblauw blijf ik ook erg mooi vinden, zeker op een E60/E61. Dan zou ik er op zich best nog eentje willen hebben......

MAAR liever een donkerblauwe E39 540iA. Of een carbonzwarte E39 M5.

Ja exact. Beige leder uiteraard, full options. Maar ja, eerst mijn best maar eens doen op school de komende jaren.

Honda Legend, lekker anders, prima auto en niet zo'n {kuch} premium {kuch} ding...

Station zat niets van mijn gading tussen.

Saab 9-5? is dat niet zo'n ding met van die spuuglelijke chromen koplamprandjes? Weg ermee!

:)

In het kader van de onzin

Poll: Zou ik nu gaan douchen?
[*]Ja, ik ruik je tot hier!
[*]Moet je zelf weten
[*]Nee,scheelt weer water! Milieu staat voorop
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Poll: Welke sedan uit het E-segment?
300C: super mooie gangster bak, verder van de 3 merken een voorkeur voor de BMW, Jaguar heb ik nog niet zoveel van gezien, en een Lexus is ook wel erg mooi

Poll: Welke stationcar uit het E-segment?
A6: onvermijdelijk de mooiste

Een Lexus GS is ook wel erg mooi eigenlijk, zag er zaterdag nog eentje rijden. Een mooie donkergrijze. :cool:

Bob. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een Lexus GS is ook wel erg mooi eigenlijk, zag er
> zaterdag nog eentje rijden. Een mooie
> donkergrijze. :cool:

zijn erg stijlvol vooral de voorkant(y)

Weer een reden om te forummen.. Het is inmiddels wel een beetje een gewoonte geworden dat ik af en toe wat berichtjes plaats op AW. Alsof ik niks beters te doen heb o_O

zijn erg stijlvol vooral de voorkant

Inderdaad, de IS heb ik ook altijd al mooi gevonden. Zowel het vorige als het huidige model. (y)

En dat 4 jaar lang, 34.757x.

Ja, maar vroegah was het nog enigszins gebruikelijk om in je eentje een hele pagina vol te spammen. In 5 minuutjes of zo, maar sinds een jaar of wat mag het niet meer.

Beetje inhoud geven:

Poll: Nieuwe Lexus IS?
[*]Ja, graag.
[*]Ja, als ik geen andere keuze had.
[*]Nee, nooit.
results.cgi

Ik heb gestemd op: Ja, als ik geen andere keuze had. Een auto die ik liever dan deze zou hebben en ongeveer even duur is, is de Alfa 159 bijvoorbeeld (of héél, héél, héél misschien een nieuwe 3-serie). Maar als ik die beslist niet mocht uitkiezen om welke reden dan ook, zal ik zonder gemekker in een IS rijden.

Ik vind hem nl. best wel erg mooi, maar het blijft een Jap en daar heb ik dan weer totaal niks mee..

Ik hou het gewoon bij de "3". Hoewel ik de kleine lexus altijd al wel een mooie auto heb gevonden.

Heb op de A6 gestemt. Prachtig in balans die bak. Als SW heb ik voor de 300C Touring gekozen, zijn maffia-uiterlijk is gewoonweg prachtig.

Bob. zei:
Ja, maar vroegah was het nog enigszins gebruikelijk om in je eentje een hele pagina vol te spammen. In 5 minuutjes of zo, maar sinds een jaar of wat mag het niet meer.

??:confused::eek: Waha, lol, dat moeten leuke topics zijn geweest! :D

Oh, ik heb "premium" gekozen. Heb toch liever geen budgetmerk als Kia, Hyundai, Ssang Yong e.d. Nee, dan liever iets meer pijn lijden en een (al dan niet tweede/derdehands) Benz, BMW, Audi oid. rijden.

Lotus Omega Schreef:
-------------------------------------------------------
> Oh, ik heb "premium" gekozen. Heb toch liever geen
> budgetmerk als Kia, Hyundai, Ssang Yong e.d. Nee,
> dan liever iets meer pijn lijden en een (al dan
> niet tweede/derdehands) Benz, BMW, Audi oid.
> rijden.

Wat dit betreft ben ik het helemaal met je eens. Liever een tweedehands Miele dat een gloednieuwe Candy.

Ik heb uiteindelijk 'budgetmerk' gekozen.

Moeilijke keuze, natuurlijk rij ik (later) liever in een Audi, Bmw of Mercedes, maar ik weet ook dat het voor mij - op dit moment - niet haalbaar is, althans als ik rekening hou met mijn wensen wat betreft leeftijd, betrouwbaarheid, prijs en uitrusting van een auto.

Ik rij bijvoorbeeld liever in een 5 jaar oude Hyundai voorzien van airco en allerlei andere luxe dan in een 11 jaar oude Bmw met minder luxe (ookal biedt zo'n Bmw meer rij-plezier).

Ik koop ooit wel een Bmw als ik (heel) ruim bij kas zit.

Maar merken zoals Hyundai en Kia maken reuzesprongen vooruit, en ze zijn het imago van budgetmerk aan het onstijgen. Tegenwoordig maken deze merken ook volwaardige auto's, en zijn erg betrouwbaar.

Dus ik voel me absoluut niet bezwaard in de toekomst in een nieuwe auto te rijden van één van de genoemde 'budgetmerken.'

Poll: Welke superbus?
[*]Fiat Ducato
[*]Citroen Jumper
[*]Peugeot Boxer
[*]Mercedes-Benz Sprinter
[*]Volkswagen Crafter
[*]Renault Master
[*]Opel Movano
[*]Nissan Interstar
[*]Geen van allen
results.cgi

Opmerking 1: een Ford Transit is toch wel duidelijk kleiner, dus die staat er niet in.
Opmerking 2: met superbus bedoel ik niet luxe, afwerking of prijs (Transporter...) maar enkel de grootte van het voertuig.

Zelf opteer ik voor een Ducato. Goedkoper dan een Jumper/Boxer, modern, mooi (voor een busje) en ook goedkoper dan de Sprinter/Crafter. De Master/Movano/Interstar zijn verouderd.

Geen van allen, ik zou niet weten waar ik een bus voor nodig heb. Een eigen bedrijf ben ik niet gauw van plan om op te starten en aan een groot gezin zal ik ook niet gauw beginnen.

Oh, ik heb "premium" gekozen. Heb toch liever geen budgetmerk als Kia, Hyundai, Ssang Yong e.d. Nee, dan liever iets meer pijn lijden en een (al dan niet tweede/derdehands) Benz, BMW, Audi oid. rijden.

Ik ook, voor pakweg 30k heb ik liever een gebruikte BMW dan een nieuwe Hyundai of zo. ;)

Wat voor nut heeft deze poll, FocusRS?! :(

:)

[sub](heb overigens op de bravo gestemd...[/sub]

Bravo, als is de Leon ook geen verkeerde keus, misschien is de Leon nog wel beter in kwaliteit ook :p

Moeilijke keuze, vind ze allebei namelijk erg mooi. Maar als ik moest kiezen toch de Bravo hoor, omdat ze Italiaans is.

Geen van de bussen, allemaal foeilelijk.

De Bravo want de Seat is ... je raadt het al, foeilelijk.

- Geen van de bussen :p.
- De Bravo (gaarne met de 150 pk sterke T-Jet motor:T).

<MP>

Terug
Bovenaan