poll pagina...part two!

poll pagina...part two. Goede naam?

• Totaal aantal stemmers
    174
  • Opiniepeiling gesloten .
Beetje rare poll inderdaad, maargoed, toch de Modus gestemd.:T

audi rs6 freak Schreef:
-------------------------------------------------------
> Modus, je mag me uitlachen maar ik vindt het ene
> mooie auto, vooral in juiste kleur en met juiste
> velgen

:LOL:

Poll: welke moet bij jou voor de deur?
[*]Audi RS4
[*]BMW M3
[*]Mercedes C63 AMG
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Ik heb twee keer Audi gestemd. Vorig jaar heb ik met viel Spaß in een RS4 gereden. En tot op heden nog niet in die andere twee. Vandaar die keuze. En die A4 cabriolet heeft zo'n mooie chroomrand om het dak.

grappig dat bij mijn eerste poll van de 5 stemmen nog geen M3 gestemd is...had toch verwacht dat het BMW aandeel hier wat hoog zou liggen. misschien komt dat nog...

Ik heb twee keer heel hard zitten twijfelen tussen de Audi en de Benz. Zowel de C 63 AMG als de CLK Cabriolet vind ik heel erg mooi. Toch is de A4 Cabrio - en dan het préfacelift-model - nog een stuk mooier. Die was niet zo moeilijk. Tussen de RS 4 en de AMG heb ik wel lang zitten twijfelen. Uiteindelijk toch de RS 4 gekozen, maar veel scheelt het niet...

Ehm, geen RS4, geen M3(lelijk!!!) en geen C 63(ik ben nog niet bejaard). En bij de cabrio's...is de A4 een softtop? De BMW is ook een blikkentop.

Beiden niet? De nieuwe BMW 3 cabrio is toch ook een blikkentop? En daarnaast hebben ze ook nog de coupé.

De A4 is nog een soft top, de nieuwe 3 heeft een zelfde principe dak als de 206 cc....(of slk, wat je maar wilt natuurlijk ;))

MB C63 AMG: Zie je niet zoveel rijden, en is een onwijs brute wagen!

BMW 3-serie: Van de andere ben ik al helemaal niet weg :p

Is idd niet verstandig, Rita was het rechtse dat de VVD nodig heeft, en dat is nu weg. Maar die twee gingen idd niet samen, en dan moet zij weg (n)

Op deze manier wordt de vvd weer de partij die het was en versplintert "rechts/fascistisch" Nederland in minimaal twee partijen waardoor de hitler-adepten niet teveel problemen kunnen veroorzaken. Blijft dat elke vorm van terrorisme (links/rechts) strenger aangepakt dient te worden. Onverdraagzaamheid kan niet getolereerd worden.

100% Audi-fan Schreef:
> Ben je nu serieus
>
> Ik ben altijd serieus. Je moet me alleen niet
> altijd serieus nemen! :T

Ehh, met de klemtoon op 'nemen'...?

Gatver Voiture, ga ff zitten spelen op www.ik-hou-van-dubbelzinnige-woordspelen.com.co.jp.ru.kr.org ofzo :p

ClioRsiFrank Schreef:
> Kan beter: ik neem alleen mijn vrouw heel
> serieus... :LOL:
>
> :)

Kun je misschien ook een foto van haar duim plaatsen ?

Nu maar hopen dat Verdonk straks een dikke middelvinger naar Rutte kan opsteken.:)

Doordeweeks meestal per OV (naar stage), in het weekend met de fiets (naar 't werk), en af en toe zit ik ook nog wel 'ns met m'n zitvlak op de autostoel.

momenteel kan ik lopend naar mijn stage (+/- 3 min.) Anders pak ik meestal de auto van mijn vriendin....

- Opel Agila, die vind ik echt poeplelijk. Dat is nou een auto waar ik me in zal schamen.
- Fiets, auto heb ik niet, OV heb ik gelukkig niet nodig binnen Den Haag, lopen doe ik ook zelden en aan scooters/brommers heb ik op de een of andere manier een hekel.

Kom op, met z'n allen massaal Mondeo stemmen! :)

Ik heb op de 8C gestemd. Vrij logisch lijkt me...

Zootje zei:
Gepost door: zootje (IP gelogd) profiel zootje
ClioRsiFrank Schreef:
> Kan beter: ik neem alleen mijn vrouw heel
> serieus... smiling bouncing smiley
>
> grinning smiley
Kun je misschien ook een foto van haar duim plaatsen ?

Misschien wel van het kale plekje op mijn hoofd? :LOL:

jij kent mijn vrouw niet, da's duidelijk...

ontopic:

De 8C natuurlijk
Niet voor mijn deur: er is geen leuzemogelijkheid voor allemaal, dus niet gestemd
Auto van de baas en privé de Golf, ik heb geen fiets en het OV daar ben ik na 10 jaar dag-in dag-uit wel van genezen, al helemaal sinds het rookverbod in de trein...

:)

Ik heb op de Mondeo gestemt....zou toch sneu zijn dat ie op 0 stemmen blijft staan. Voor het sociale doel dus.:p

Melle Schreef:
> Poll: Wilders is...
> [*]de redder van het vaderland
> [*]knettergek
> Tussenstand:
> https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=232408&l
> ayout=13&sort=org
> Ook een poll maken? Klik hier
>
> :p

Die uitdrukking is niet echt origineel, maar wel volkomen waar.

Terug
Bovenaan