Guest

Hierbij een afbeelding van de 308 SW op de autosalon Geneve.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dmp61 zei:ENTE zei:Edit: nieuwsgierig hoe ze bij AutoVisie (initiator AvhJ) deze overwinning gaan uitleggen aan de lezers. Test -met de onwaarschijnlijke uitkomst- onlangs nog eens gelezen, heeft in dit topic ook al aandacht gehad. Vreemd stukje 'autojournalistiek'.
Begin zo langzamerhand ook steeds meer te denken om het abonnement op AV (al 34 jaar) op te gaan zeggen. De laatste jaren is de objectiviteit flink afgenomen, tevens worden er ook naar mijn mening meer exclusievere '' boven het budget auto’s'' behandeld dan voorheen. Maar ja welk blad is nog wel objectief?
ENTE zei:dmp61 zei:ENTE zei:Edit: nieuwsgierig hoe ze bij AutoVisie (initiator AvhJ) deze overwinning gaan uitleggen aan de lezers. Test -met de onwaarschijnlijke uitkomst- onlangs nog eens gelezen, heeft in dit topic ook al aandacht gehad. Vreemd stukje 'autojournalistiek'.
Begin zo langzamerhand ook steeds meer te denken om het abonnement op AV (al 34 jaar) op te gaan zeggen. De laatste jaren is de objectiviteit flink afgenomen, tevens worden er ook naar mijn mening meer exclusievere '' boven het budget auto’s'' behandeld dan voorheen. Maar ja welk blad is nog wel objectief?
Het meest opzienbarende is dat een dag na de uitslag er nog geen woord op de speciale site staat. Waarschijnlijk te druk met excuses aanbieden bij BMW en Tesla![]()
Doubleyou308SW zei:https://www.autokopen.nl/fotoreportage/2014/maart/35677-geneve-2014-peugeot-108-en-308sw
Hierbij een foto reportage van de autosalon Geneve.
ffocus08 zei:De laatste foto (nr. 15) welke kleur is dat ? Ik vind hem erg mooi op de 308 SW uitkomen !!
(Het lijkt wel op de Gris Moka kleur ... )
Poekoek zei:Wat een sloep! Daar ga jij veel plezier aan beleven, ENTE
Overigens zag ik gisteren een 308 Active (i.i.g. Allure rijden) in het donker en dan is de verlichting vergelijkbaar met die van een Mégane non-GT: de dimlichten steken geel af bij het wat blauw ogende reepje LEDs, die ook meebranden bij ingeschakeld dimlicht.
ENTE zei:Bij m'n huidige zijn die LEDjes uitschakelbaar, zal ook wel kunnen bij de SW?![]()
dmp61 zei:ENTE zei:Bij m'n huidige zijn die LEDjes uitschakelbaar, zal ook wel kunnen bij de SW?![]()
Inmiddels zijn de meeste autofabrikanten (helaas) bijna allemaal overgegaan op ledstrips bij de dag rijverlichting wat bij mij nog steeds overkomt als kermisverlichting en kitscherig maar goed smaken verschillen. Vond een enkel fel licht(led)pitje voorheen toch een stuk chiquer staan!
Maar waarom moet tegenwoordig deze rij ledjes ook blijven branden bij dimlicht enz.? Stads/parkeerlicht is dan vaak ook nog aanwezig, nog niet zo lang gelden zat er een keurige schakeling op middels een relais, dimlicht aan, dag rijverlichting automatisch uit. Hoop niet dat vanaf 2015 wanneer het wettelijk verplicht schijnt te worden dat de achterzijde ook gelijktijdig moet wordt ingeschakeld dat dit echt alleen beperkt blijft tot in de achterlichten en dat er niet nog eens een extra reep ledjes bij gaat komen!
der Magistrat zei:Gek genoeg doet de 308 SW me op deze beursfoto's aan de A4 Avant denken.
golfdiesel zei:Mcsluis zei:In de officiële prijslijst staat niets vermeld over een kleuren display. in de dealer info echter wel zoals je aangeeft:
Dit staat in de officiële prijslijst zoals deze op www.peugeot.nl te vinden is:
![]()
Daar staat toch echt bij het kopje INTERIEUR vermeld: Kleurendisplay in het instrumentenpaneel.
[edit] 1 verschil zie ik al, bij de hatchback staat het kleurendisplay niet genoemd en bij de SW wel [/EDIT]
Hesp zei:Hier in België staat de configurator voor de SW eindelijk online.
D308 zei:Ook was het wel netjes geweest als de dealer enkele foto's had rond gemaild na het open gaan van de beurs in Geneve...
(beetje extra service voor een particuliere koper kan geen kwaad dacht ik zo).
ENTE zei:D308 zei:Ook was het wel netjes geweest als de dealer enkele foto's had rond gemaild na het open gaan van de beurs in Geneve...
Die extra service krijg je gewoon hier, bij je 308 vrienden. Nota bene van een low-life leasepipo![]()
its_me_leon zei:Leuk artikel over een "geheimzinnige" gast in Geneve:
https://www.autoevolution.com/news/man-copies-features-from-the-peugeot-308-sw-at-geneva-photo-gallery-77990.html
its_me_leon zei:Leuk artikel over een "geheimzinnige" gast in Geneve:
https://www.autoevolution.com/news/man-copies-features-from-the-peugeot-308-sw-at-geneva-photo-gallery-77990.html
Gilletti zei:ENTE zei:D308 zei:Ook was het wel netjes geweest als de dealer enkele foto's had rond gemaild na het open gaan van de beurs in Geneve...
Die extra service krijg je gewoon hier, bij je 308 vrienden. Nota bene van een low-life leasepipo![]()
Mja, ik vind eigenlijk niet dat je dit van een dealer kan verwachten en al helemaal niet op een forum over moet gaan zeveren.
Tuurlijk is leuk en attent als het pro-actief gebeurt maar in deze digitale wereld weet een klant het vaak al eerder te vinden dan de verkoper zelf.
E-One zei:its_me_leon zei:Leuk artikel over een "geheimzinnige" gast in Geneve:
Zker funny.
Buitenlandse bedrijven in China stuiten vaker op kopieën van hun eigen producten. Lokale overheden nemen het niet altijd even nauw met handhaving van wetten tegen namaakpraktijken. Daarnaast zijn niet alle Chinezen bekend met het verbod op namaak.
ENTE zei:
der Magistrat zei:E-One zei:its_me_leon zei:Leuk artikel over een "geheimzinnige" gast in Geneve:
Zker funny.
Buitenlandse bedrijven in China stuiten vaker op kopieën van hun eigen producten. Lokale overheden nemen het niet altijd even nauw met handhaving van wetten tegen namaakpraktijken. Daarnaast zijn niet alle Chinezen bekend met het verbod op namaak.
Artikel gelezen? Vermoedelijk gaat het om een Japanner.
Gilletti zei:Over Gris Artense, hier in het dorp staat er ook eentje in die kleur.
Netjes maar verder verre van bijzonder of uitgesproken. M.a.w., best saai dus. :T
der Magistrat zei:ENTE zei:
Wat is de clou in vredesnaam?