Sanoma
Kilometervreter
Mogguh!
@ Ruud: ook via deze weg gefeliciteerd en mooi dat het goed gaat met dames

Ik kreeg gisteren de afrekening van de energie op ons oude adres: bijna 350 euro bijbetalen voor een half jaar. Wel even slikken.
En ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen wel wat meer is dan 'even slikken'; bijvoorbeeld het verschil tussen een maand rondkomen of (weer) niet.

Misschien een basic-uitvoering maar smoelt verder prima.
Mijn ouders rijden nu vooral elektrisch met hun plug-in: goede keuze geweest (Van diesel naar plug-in, van 2 auto's naar 1)
@ Ruud: ook via deze weg gefeliciteerd en mooi dat het goed gaat met dames
Is ook een heel bijzonder iets en voor mij nog steeds lastig te doorgronden, ook al heb ik het van dichtbij meegemaaktHet feit van 'emmer overlopen' heb ik gelukkig nog nooit van dichtbij meegemaakt. Wel wat collega's overigens. Eentje gaat er volgens mij een presentatie/verhaal over houden binnenkort, daar ben ik wel benieuwd naar. Het is toch een bijzonder iets, wat sommigen ook zelf niet zien aankomen.
Adam-tijd!Hopen dat het te repareren is, maar het is misschien wel het einde van de Ka
En het zat er ook al even aan te komen natuurlijk; kon niet goed blijven gaan met de bubbel die door corona is ontstaanZou me ook niet verbazen als door de economische situatie, we in NL ook een pas op de plaats moeten gaan doen. Worden we uiteindelijk niet slechter van.
Dat snap ik ook echt wel; nadeel is dat in relatief korte tijd alles duur is geworden. Eerst alles prachtig, fantastisch en kon niet op en nu toch niet zo fantastisch en kan het blijkbaar wel op. Hele omschakeling en niet iedereen is daar financieel op voorbereid.Snap dat veel mensen echt moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen.
Ik kreeg gisteren de afrekening van de energie op ons oude adres: bijna 350 euro bijbetalen voor een half jaar. Wel even slikken.
En ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen wel wat meer is dan 'even slikken'; bijvoorbeeld het verschil tussen een maand rondkomen of (weer) niet.
Mijn vrouw vindt het een lelijk ding, maar voor mij had ie ook prima op het lijstje gekund als opvolger voor de 206. Wie weet veranderd ze nog van meningen de Up blijft een ontzettend fijne tweede auto.
Leuk dingKreeg gister zomaar een appje van mijn pa. Ook zij gaan economischer rijden.
Mijn ouders rijden nu vooral elektrisch met hun plug-in: goede keuze geweest (Van diesel naar plug-in, van 2 auto's naar 1)