Corsa 20SEH
Kilometervreter
Zo te horen goed over nagedacht inderdaad. Ik zou dat ook liefst zelf in de hand houden.
Nog heel even wachten
maar zo te horen moet het zeker goed komen!
Nog heel even wachten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joost zei:Hopelijk zijn er genoeg leuke exemplaren verkocht voor mij op de shortlist over een paar jaar tongue sticking out smiley
Weet je dat zeker?Total Loss zei:Joost zei:Hopelijk zijn er genoeg leuke exemplaren verkocht voor mij op de shortlist over een paar jaar tongue sticking out smiley
Volgens mij zijn er vooral in 2019 heel veel exemplaren van de 2.0 op kenteken gekomen, iedere Opel dealer had er toen een hele zooi van staan in allerlei kleuren, zoiets zou een mooie optie kunnen zijn over een jaar of 2 ( afhankelijk van de dan geldende benzineprijs )
Normaal staat mijn auto alleen niet op zijn plak
Zover ik weet nietrjthefrisian zei:Ben je Fries?![]()
Zover ik weet niet winking smiley Wel Twents
rjthefrisian zei:Balen man..je hebt echt pech steeds....ik moet ook zeggen dat ik bij de Insignia B veel meer problemen hoor dan bij de Astra K.
Ik lees en hoor bij de Astra K bijna nooit wat aan problemen. Alleen de ketting bij de diesel is een puntje (is ook terugroepactie voor) en wat problemen met uitvallende schermen en foutmeldingen Intellilux (ook al een oplossing voor). Verder eigenlijk niks structureels.
Maar dat idee had ik ook bij de Astra J versie Insignia A. Bij de Insignia hoorde ik ook veel meer problemen.
Zover ik weet niet winking smiley Wel Twents
De auto te plak sette is namelijk Fries..![]()
Moderator
willen ze nu ook de BTW op zonnepanelen naar 0% hebben.
Dan maak je het echt interessant om ze te laten leggen, zeker bij de huidige stroomprijzen.
Ja, dat is wel een begrijpelijk punt. Hier in de gemeente valt het gelukkig mee met de uitersten; verkiezingsprogramma's lijken ook op elkaar dus dan helpt het om een kieswijzer te doen: wel handig om de toelichting van de partijen te lezen. Zit soms net in de nuancesIk ben nog steeds zwevend kiezer. Zit me gisteren en vandaag te verdiepen in de lokale politici en allemachtig.
Ik ben nog steeds zwevend kiezer. Zit me gisteren en vandaag te verdiepen in de lokale politici en allemachtig..er zitten ook een hoop mafkezen bij...
Klopt. Vreemde is dat je dit slechts 1x kunt doen. Ik heb in 2018 reeds zonnepanelen laten leggen, met BTW teruggave. Nu wil ik dat uitbreiden, maar kom dan geen 2e keer in aanmerking voor teruggave. Best vreemd, dat het aantal aanvragen beperkt is ipv maximaal subsidie bedrag.@AstraF BTW op zonnepanelen kan je toch in principe al terug krijgen als je je aanmeld als ondernemer? Of is dat iets dat in Belgie/Nederland niet kan?
Dat is wel apart, maar moet je ze dan niet kopen vanuit je ondernemerschap? Dan kan je toch in principe zonder BTW kopen? Wij bouwen een carport waarvan het dak uit zonnepanelen bestaat en willen over het hele bedrag BTW terug vragen. Alleen de bouwvergunning is nog een dingetje, aangezien die tegen de erfgrens aan gebouwt moet worden moet het uit niet-brandbare materialen bestaan. Of 1,25m vanaf de grens.Astra F zei:Klopt. Vreemde is dat je dit slechts 1x kunt doen. Ik heb in 2018 reeds zonnepanelen laten leggen, met BTW teruggave. Nu wil ik dat uitbreiden, maar kom dan geen 2e keer in aanmerking voor teruggave. Best vreemd, dat het aantal aanvragen beperkt is ipv maximaal subsidie bedrag.@AstraF BTW op zonnepanelen kan je toch in principe al terug krijgen als je je aanmeld als ondernemer? Of is dat iets dat in Belgie/Nederland niet kan?
Ben het er mee eens dat ook zonder subsidie het al goed uit kan. Nadeel is alleen dat we nog niet weten hoelang we hier blijven wonen.
Dat zal sowieso nog 2 jaar zijn.....maar wellicht ook wel 4 jaar.
Die goeie ouwe tijd van de VectraIk heb inmiddels met 2 Vectra B's ervaring, bijna 50.000 km en met beide ( 1.5 benzine ) geen enkele klacht of storing gehad.
En dan de lease-auto per mrt 2023 uit de bijtelling te doen.
Moderator
Momenteel rij je goedkoop (4%), maar bij een nieuwe EV in 2023 is dat 16% over 30k en 22% over de rest (15-20k).Ik zou hem ook nooit uit de bijtelling halen. Voor dat geld een extra auto en je prive auto nog ontlasten; altijd doen. Wat kost zoiets in bijtelling; eurootje of 150 per maand?
Wordt wel een heel ander leven, zeker voor een autist als ik grinning smiley.....maar heb er heel veel zin aan.
Dat de auto geen actieradius meer weergeeft herken ik nog van de Clio. Deze sprong van een actieradius van 70km vervolgens naar "---", je moest dan zelf goed in de gaten houden hoeveel km je nog kon. Behoorlijk irritant.
Moderator