Zo'n kinderwagen bak is echt een onding. Voor de vakantierit kun je hem nog wel vol stoppen met spullen, maar handig is het allemaal niet. Gelukkig gebruik je die maar tijdelijk, zodra ze goed kunnen zitten kun je over op zo'n kinderzitje (even kwijt hoe je dat noemt) en dat scheelt een hoop ruimte. Al met al blijven het ondingen.
Wij hebben vorig jaar voor de vakantie een buggy er bij gekocht. Dat scheelt iets, maar is door zijn afmetingen ook onhandig. We hadden hem op de heen/terugweg trouwens achter de voorstoelen liggen. Zo konden we de kofferbak mooi volbouwen met spullen en konden we bij een stop toch makkelijk de buggy pakken
Overigens hebben wij een goedkope buggy, je hebt ook hele compacte exemplaren voor een veel hogere prijs
Jullie timing is wat "onhandig", (al valt er weinig te timen natuurlijk

) de kleine meid zal tijdens de vakantie gok ik nog gewoon in die bak liggen en dus is bovenstaande geen oplossing.
Ik zou wat passen en meten om te zien of deze in een lege auto past. Tijdens de heen/terugrit is in de caravan natuurlijk prima en tijdens een dagje weg heb je toch niet zoveel spullen bij je en is het geen ramp als de kofferbak alleen vol zit met een kinderwagen.
Een elektromotor heeft een andere vermogensafgifte dan de benzinemotor. Heel veel koppel en weinig PK's. Als je gas geeft met de auto dan verwacht je onbewust exact hoe de auto reageert. Het in en uitschakelen van de motor gaat zó soepel dat je je soms vergist in de mate van acceleratie omdat je niet altijd merkt of je EV rijd of op benzine. Geef je dan wat meer gas omdat de elektromotor alleen niet voldoende vermogen heeft dan springt de benzine motor bij en gaat het net weer wat sneller dan dat je aanvankelijk wil.
Met remmen een beetje het zelfde. Als je gelijk stevig remt gaat het super. Maar als je eerst heel licht remt (regenereren) en dan forser en de remmen er bij gaan voelt remt hij soms ineens een stuk vlotter dan dat je verwacht/wil.
Meeste C350e rijders storen zich er niet aan. enkelen kennen het gevoel niet eens wat ik ervaar. Ben dan misschien een pietleut winking smiley Maar ben wel benieuwd of dat bij moderne hybride auto's anders is. Verwacht van niet eerlijk gezegd. Een van de redenen dat ik niet per se hierna weer een PHEV wil.
Oh ik kan mij exact voorstellen waar je je aan ergert, dat zou ik ook hebben!
Uiteindelijk ken je de auto zo goed dat je het automatisch wel goed doet, maar zo af en toe gaat het toch mis.
Zo schakelt mijn automaat soms ook nog wel eens een extra zetje terug dan dat ik wil omdat ik net teveel gas geef bij een inhaalactie. Of gaat het gasgeven met een schok omdat ik nog net even voor langs wil schieten, bijvoorbeeld bij het oprijden van een rotonde.