Het is de donkerblauwe ocean race geworden inderdaad!
Toen we m in de hal zagen staan waren we direct enthousiast; prachtige kleur en velgen. Echt een 'dikke bak'.
Smoelt helemaal goed en fraai interieur met zwart leer en gekleurde stiksels. Allemaal gadgets en instellingen; meer dan genoeg, ga ik me nog in verdiepen.
Las in elk geval iets over een Volvo Oncall abonnement en een app; even een keer naar de dealer daarvoor.
Rijden was super; comfortabel en solide. 120 soepele paarden en fijn schakelen.
Leer is wennen. Komt goed.
De koper had gekozen voor de optionele dubbele (verhoogde) laadbodem in de kofferbak, dus de laadruimte is nog kleiner dan gebruikelijk.
Ach; die dubbele bodem kan er altijd nog uit mocht het nodig zijn
Helaas wel wat schades aan de velgen, maar goed; dat is overkomelijk, kan ik in de toekomst laten repareren.
Verder geen grote schades alleen een soort schaafplek bij het voorscherm; wordt gepolijst/netjes gemaakt.
En nog wat krasjes op de bumper bij de kofferbak maar dat wordt bijgestipt net als een paar steenslag plekjes.
Maar als je er niet met de neus bovenop zit, staat er een prachtbak. Mooier dan een R-Design.
Prima deal kunnen sluiten, dus al met al zeer tevreden.
We kunnen bijna niet geloven dat we in de gelukkige positie zijn om zo'n auto te kunnen kopen...dus moet het allemaal nog wat 'landen'.
Ook wat fraais; ter plaatse begon het motormanagement lampje van de Punto te branden, dus dat moest ik nog laten fixen/wissen van de verkoper.
Op de terugweg ging het lampje weer uit.
Italiaanse auto's....

maar ik zal m wel missen.
Nog een weekje wachten en dan baden we in weelde