Total Loss
Kilometervreter
Deze dus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rjthefrisian zei:Welkom Jan! De Corsa is een leuke auto.. ik vind alleen de zitting van die stoelen zo vlak en vormeloos.
Zijn er in de Corsa nou ook AGR stoelen verkrijgbaar?
Ik heb nu in twee Astras gezeten met leer en ik heb toch voorkeur voor stof met de wangen van leer. Ik vind volledig leer niet echt lekker zitten en als alles in leer is wordt alles zo grauw, kil en donker van binnen (bij zwart leer dan). Stoffen bekleding oogt toch vaak even wat warmer door een motiefje.
Ziet er goed uit, de is de koop al definitief?
Maat moet zeggen dat die 2e 17 inch mij ook erg aanspreken. Als die er al onder zouden zitten weet ik niet of ik wel zou wisselen.
Misschien kan je aan de hand van de Duitse prislijst opmaken of het echt leer is? Zoals gezegd geven ze het bij een Insignia wel netjes aan of het nep of echt leer is, misschien doen ze dat bij een Corsa ook wel.JFR zei:rjthefrisian zei:Welkom Jan! De Corsa is een leuke auto.. ik vind alleen de zitting van die stoelen zo vlak en vormeloos.
Ik heb nu in twee Astras gezeten met leer en ik heb toch voorkeur voor stof met de wangen van leer. Ik vind volledig leer niet echt lekker zitten en als alles in leer is wordt alles zo grauw, kil en donker van binnen (bij zwart leer dan). Stoffen bekleding oogt toch vaak even wat warmer door een motiefje.
Bedankt!
Volgens mij waren het geen AGR stoelen in de Corsa waarin ik een proefrit heb gemaakt, ik vind volledig leer wel mooi staan ,maar als het kunstleer is, misschien dat dan een stuk plakkerig is in de zomer ,althans dat was vroeger zo met skai ,maar misschien is dat wel niet meer zo.
Even spannend dus. Wel netjes dat hij wel zou willen wisselen, blijft een dure grap, een stel grotere velgen plus banden.rjthefrisian zei:Ziet er goed uit, de is de koop al definitief?
Nee nee..ik heb hem nog niet eens gezien/gereden.
Heb eerder al nauw contact met de verkoper gehad en zal morgenvroeg even contact opnemen.
Moet ook nog inruilvoorstel krijgen.
Maat moet zeggen dat die 2e 17 inch mij ook erg aanspreken. Als die er al onder zouden zitten weet ik niet of ik wel zou wisselen.
Er zit 16 inch onder maar onder een ander die daar staat zaten de meerspaaks 17 inch die volgens de verkoper eventueel misschien wel gewisseld konden worden.
AsconaGT zei:Als een dealer een OPC heeft staan gaan hij daar inderdaad niet de velgen vandaan plukken. Maar in robs geval kan een dealer wel flexibel zijn als hij een andere occasion heeft staan.
Zeker als er dan ook nog eens van die goedkope niet orginele velgen onder zitten, geeft het toch een bepaald beeld over hoe de auto behaald is.Total Loss zei:AsconaGT zei:Als een dealer een OPC heeft staan gaan hij daar inderdaad niet de velgen vandaan plukken. Maar in robs geval kan een dealer wel flexibel zijn als hij een andere occasion heeft staan.
Dat was juist helemaal mijn punt niet.
Deze OPC is zijn originele velgen kwijt, dan zou ik al niet meer geïnteresseerd zijn.
Bij een Astra Sports Tourer zijn de velgen minder model/uitvoering specifiek al zie je bij sommige uitvoeringen echt altijd dezelfde velgen.
Als een bepaalde uitvoering altijd met 17" ( of optioneel 18" ) komt en die staat opeens op andere 16" velgen dan ga je je toch afvragen waarom.
Dat was juist helemaal mijn punt niet. winking smiley
Deze OPC is zijn originele velgen kwijt, dan zou ik al niet meer geïnteresseerd zijn.
Welke vinden jullie het mooist? Iedereen zal de 18-inch wel het mooist vinden (zijn wel schreeuwend duur) maar ben ook even benieuwd welke van de 17-inch jullie het mooist vinden:
Ik vind zelf de 17-inch multispaaks toch ook wel erg fraai staan bij zwart.
Dit weekend ff met een kameraad en vriendin bij elkaar gezeten om weer eens een pilsje te doen. Laatste keer dat we echt zo samen wat hebben gedronken was 11 juli, dus echt wel weer tijd. Man, wat heb ik dat gemist! Aan een grote keukentafel konden we zelfs nog een dikke meter uit elkaar zitten. Uiteindelijk kwamen ik om 4uur thuis en met een half krat bier achter de kiezen was de zondag niet meer veel waard grinning smiley. Vooral vanaf vijf uur was m'n energiepijl toch echt weg. Merk je toch wel dat het doorhalen met de jaren zwaarder wordt grinning smiley
Dus lig ik rond 22 uur echt wel in bed, zelfs op zaterdag en zondag avond
Ja, alle leuke momenten zijn eruit. En dat is wel heel jammer, temeer omdat het er ook nog niet direct naar uit ziet dat het anders wordt.Lekker! Dat soort momenten mis ik ontzettend. Gewoon even met een paar man aan een keukentafel zitten pilsen.
Vooral vanaf vijf uur was m'n energiepijl toch echt weg. Merk je toch wel dat het doorhalen met de jaren zwaarder wordt
Zitten inderdaad vooral functies 'voor de leuk' op: adres naar navigatie sturen, auto op afstand ontgrendelen/vergrendelen, lichten aan/uit, claxonneren, locatie, etcLeuk om eens te proberen, maar de mogelijkheden zijn beperkt, het werkt allemaal net niet vlot genoeg en dus gebruik je het niet. Plus dat de Ford app niet helemaal lekker is, want die vreet in no-time mijn batterij leeg.
Ziet er goed uit! Gefeliciteerd.Sanoma zei:Maar 1 handige functie: standkachel aanzetten. Maarja: moet die er wel opzitten dus dat moet ik nog even uitvogelen zaterdag
@ allen: dank voor de felicitaties. Wachten duurt lang
![]()
Allemachies, gaat nog een wereld voor mij openGelukkig kan je bij Volvo veel dingen later toevoegen...
Op de Oceanrace is maar 1 tint blauw geleverd en die is echt zoals op de fotoCollega van mij heeft er net zo een maar dan op 16-inch..oogt toch heel anders..
blauw is in het echt wel wat minder fel als op deze foto..of zijn er meerdere kleuren blauw op de OR?
Ik weet niet wat je nu onder je Astra hebt zitten, maar volgens sommige sites passen velgen van een Astra J ook onder een Astra K...rjthefrisian zei:Ziet er goed uit, de is de koop al definitief?
Nee nee..ik heb hem nog niet eens gezien/gereden.
Heb eerder al nauw contact met de verkoper gehad en zal morgenvroeg even contact opnemen.
Moet ook nog inruilvoorstel krijgen.
Er zit 16 inch onder maar onder een ander die daar staat zaten de meerspaaks 17 inch die volgens de verkoper eventueel misschien wel gewisseld konden worden.
Misschien dat ie toch een 'normale' V40 heeft?
Ik weet niet wat je nu onder je Astra hebt zitten, maar volgens sommige sites passen velgen van een Astra J ook onder een Astra K...
Moet je wel een set kunnen vinden, zo groot is het aanbod nu ook weer niet op marktplaats... En bij de dealer nieuw zijn die velgen best duur, en dan komen de banden er nog bij...Sanoma zei:Nou, staat maar nét een slagje beter... misschien die 250 euro in de zak stoppen en dan over langere termijn een set via MP oid scoren die echt naar wens is![]()
BRG zei:19" Astra J onder Astra K
![]()
EVV zei:Misschien kan je aan de hand van de Duitse prislijst opmaken of het echt leer is? Zoals gezegd geven ze het bij een Insignia wel netjes aan of het nep of echt leer is, misschien doen ze dat bij een Corsa ook wel.JFR zei:rjthefrisian zei:Welkom Jan! De Corsa is een leuke auto.. ik vind alleen de zitting van die stoelen zo vlak en vormeloos.
Bedankt!
Volgens mij waren het geen AGR stoelen in de Corsa waarin ik een proefrit heb gemaakt, ik vind volledig leer wel mooi staan ,maar als het kunstleer is, misschien dat dan een stuk plakkerig is in de zomer ,althans dat was vroeger zo met skai ,maar misschien is dat wel niet meer zo.
Bij de F-Corsa is er keuze uit "Premium-Lederoptik"JFR zei:EVV zei:Misschien kan je aan de hand van de Duitse prislijst opmaken of het echt leer is? Zoals gezegd geven ze het bij een Insignia wel netjes aan of het nep of echt leer is, misschien doen ze dat bij een Corsa ook wel.JFR zei:rjthefrisian zei:Welkom Jan! De Corsa is een leuke auto.. ik vind alleen de zitting van die stoelen zo vlak en vormeloos.
Bedankt!
De Peugeot 208 schijnt wel met echt leer te krijgen zijn, Nappa leer.
20201123_145504_resized by Rob de Vries, on Flickr
20201123_145520_resized by Rob de Vries, on Flickr
20201123_145534_resized by Rob de Vries, on Flickr
20201123_145542_resized by Rob de Vries, on Flickr
20201123_145555_resized by Rob de Vries, on Flickr
20201123_145616_resized by Rob de Vries, on Flickr
20201123_161019_resized by Rob de Vries, on Flickrrjthefrisian zei:@jfr: je werkt toevallig niet bij Stern, he...![]()
Rob, gefeliciteerd met deze beauty. Kwa velgen kan ik je idd de SBO-velgen van harte afraden (die ik ook heb)
Schoon zijn ze prachtig, maar eenmaal vies vallen ze niet meer op en schoonmaken is echt een hels karwei.
En idd heb ik me op dat vlak even afzijdig gehouden omdat je zelf tot het inzicht moest komen.
Bijzonder dat je de auto nu als "stil" omschrijft. Ik kan me herinneren dat ik 3 jaar geleden ook in de Astra K heb gereden (met 18 inch eronder) en vond die die veel afrolgeluiden geven bij de wielkasten. Eigenlijk wat jij ook schreef tijdens jouw voorlaatste kennismaking. Dat dit nu bij 17 inch minder is, verbaasd me een beetje. Zouden er nu andere banden onder liggen?