Of zou het zo zijn dat, net als mobile telefoons, de systemen naar verloop van tijd trager worden naarmate er meer data in komt te staan en verwerkt moet worden in de loop der jaren?
Maar ik neem aan dat de Astra een ander systeem heeft. Succes met de zoektocht!
Dat is inderdaad een compleet ander systeem. volgens mij zijn er weinig op en aanmerkingen op het systeem van de astra, los van persoonlijke voorkeuren.
de Opel Astra is dan ook in beeld, vanaf bouwjaar 2018. Iemand een tip voor welke uitvoering ik het beste kan gaan? en aangezien ik er serieus over na zit te denken om over te stappen op een automaat ,heeft de Astra een goede automaat?
De 1.0 heeft een easytronic automaat. Je moet er eens mee rijden maar de easytronic automaten heb ik in het verleden als heel vervelend ervaren. het is een goedkopere versie van een 'echte' automaat, technisch gezien. Het schakelt niet zo snel. Sommigen vinden het vreselijk , anderen hebben er totaal geen problemen mee
De 1.4 heeft wel een 'echte' automaat, dat zou mijn voorkeur dan hebben. Maar die zullen wel prijziger zijn en lastiger om te vinden
Uitvoering; innovation als het kan in het budget. Daar zit vaak met meeste op en aan. Veel kopers bestelden het innovation+ pakket er bij en heb je helemaal geen klagen
hier kun je zien wat er op en aan zit per uitvoering. Kan wel verschillen per bouwjaar / modeljaar