Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Dan valt het mee. Ik had op basis van de tekst een beetje het vermoeden dat er nogal wat gewicht in de vouwwagen gaat en wat lichte spullen in de kofferbak, vandaar.

Meeuw zei:
Ik ken het ritueel nog van toen wij met de kids op vakantie gingen. Had je net alles met pijn en moeite in de auto gepropt, komt de vrouw nog met "dat en dat moet ook nog mee".
Ik zeg niks... 8-)

Voor komende vakantie heb ik een bagage/aanhangwagen gehuurd.
Eerder al een paar keer met een open aanhanger op vakantie geweest, nu maar eens een dichte. Heb er van geleerd dat natte bagage niet prettig is :)

De dakkoffer blijft thuis dit jaar, we hebben nu zoveel ruimte dat zelfs mijn schoonouders mee zouden kunnen (de kar is 1m80 * 1m10 * 60cm)

Eerste bestemming is een camping in de vogezen, daarna zien we wel. Nog 2 weken...

Mogguh!

Vogezen..errrug mooi! Paar jaar geleden geweest. Jammer dat die kl*te Fransen er wonen..:)
Vond Gerardmer ook een erg leuk plekje!

Passen de drie hotpupsbers nog wat in de Astra?

Hier nog steeds thuis aan het werk en na 1 september helaas ook nog. Gisteren hele dag MS teams gesprekken gehad en man wat was ik gisteravond kapot..vreet echt energie.
Vandaag gelukkig wat rustiger dagje.

Ben blij dat ik gewoon weer naar kantoor mag. Voor mij werk dat veel beter, zeker als de kinderen thuis zijn kan ik er beter niet zijn als ik bergen werk moet vezetten.

Gelukkig is het ook heerlijk rustig op de weg. We begonnen dit jaar wel met wat achterstand door de drukte, door corona een enorme achterstand opgelopen en nu komen de vakanties er ook nog overheen 8-) Ik ben nu met zaken uit Juni bezig. Het is gewoon nu de ballen proberen hoog te houden, dat werkt niet echt prettig. Ze hebben mij beloofd dat het in september/oktober rustiger word.

Qua werk is het betrekkelijk rustig en dat wordt nog rustiger omdat het gros van de collega's nog op vakantie moet.
En dochterlief is gewoon naar de opvang dus daar heb ik ook weinig last van.
Maar we beginnen nu gewoon echt de sociale kant van het werk te missen. Het werk gaat wel door maar ik ben juist iemand die het contact met de mensen zoekt. Dat is nu gewoon erg lastig.

c5qy4j0bergt_800.jpg

Nou Ruud! Blijf je je merk trouw en 1500 kg trekgewicht..:)

Overigens eindelijk eens een Nissan waar ik positief over ben..de afgelopen jaren heb ik alle modellen van Nissan echt drie keer niks gevonden.
Vooral qua interieur liepen ze echt mijlenver achter.

Hier sowieso tot 1 september zoveel mogelijk thuis werken. Verder zijn ze druk bezig om het pand en de werkplekken zo goed als mogelijk corona proof te krijgen, denk dat dat gezien de ruime opzet van het pand wel gaat lukken.
Stukje sociaal contact mis ik ook wel, ondanks dat ik er ook dagen bij heb dat ik alleen maar aan het (video)bellen ben. Toch heeft het thuiswerken ook wel weer zijn voordelen, zo wordt er vandaag een pakketje bezorgd en die kan ik nu gewoon aannemen :}

@ Nissan, dat is inderdaad wel een fraaie verschijning en eentje met een goede actieradius. Prijs zal wel richting Model 3 terrein gaan, dus ben benieuwd hoeveel we er van gaan zien.

@ Nissan, dat is inderdaad wel een fraaie verschijning en eentje met een goede actieradius. Prijs zal wel richting Model 3 terrein gaan, dus ben benieuwd hoeveel we er van gaan zien.
Nou, ik zou er met een grote boog omheen lopen. Vind het lijnenspel heel druk, en het dak heeft een hele rare bolling. Het interieur is een hele stap vooruit tov de interieurs die ze nu hebben, maar ik heb het niet zo met dat minimalistische interieur. Doe mij ook maar gewoon een paar drukknoppen voor de meest gebruikte zaken.
De prestatiecijfers (incl rijkwijdte) zijn wel weer heel netjes, en met 1500kg trekgewicht kun je met de caravan goed op vakantie.

Whaah....soms heb je van die momenten...

Sprak vanmiddag vrouwelijke collega die focus sw st reed. Ze vertelde net dat ze net hem had ingeruild voor nieuwe focus sw st. Ik weet dat zij echt ford liefhebber is en er heel goed op pastte. Ze zet hem op het werk op aparte parkeerplaats neer zodat er geen auto's bij in de buurt komen en loopt stuk naar kantoor. Dus direct maar even opgezocht...

Plaatje! Weet dat ie smetteloos is en dat zie je ook en ben verliefd...maar het komt nu niet echt uit...maar zon kans krijg je niet weer...peins peins...

link

Ik heb echt helemaal niks met Ford eigenlijk maar dat is inderdaad wel een erg dikke en unieke uitvoering. Dat gezegd ook wel nog erg veel geld voor een 7 jaar oude C-segmenter. Voor die centen heb je ook meer dan prima recentere D-segmenters zoals een Mercedes C-Klasse Plug-in om maar wat te noemen. ;)

Jah...ben nu ook wel weer wat terug op aarde...bijzondere is dat hij vanaf nieuw van collega is geweest en perfect onderhouden en smetteloze staat....en je hebt iets unieks. Dat triggerde mij.
Een dit type auto zoek ik wel...vlot, praktisch en een lekkere rijdersauto...

Maar het is een hoop geld, hij is toch alweer zeven jaar oud en 250 pk is wel iets teveel van het goede...
75-100 pk minder is ook meer dan vlot zat...
Daarnaast vind ik het binnenste van de prefacelift focus echt niet mooi...het schermpje op de spelcomputer van mijn dochter is nog scherper en groter, lelijk vierspaaks stuur, plastiekerige radio en last but not least kan er geen snokbol achter...

Voor dit bedrag kan ik ook iets heel leuks krijgen wat nog vlot zat is en een stuk moderner.

oor die centen heb je ook meer dan prima recentere D-segmenters zoals een Mercedes C-Klasse Plug-in om maar wat te noemen. winking smiley

Klopt, maar die hebben dan wel heel wat meer km gelopen ;)

Geen idee of het een redelijke prijs is of niet. Ik vind hem aan de buitenkant heel erg mooi. Maar er zijn best wel wat zaken met name aan de binnenkant die ik zelf echt niet mooi vind; en een van mijn beste vrienden heeft jaren lang in de lease een facelift focus gehad met allerlei toeters en bellen. En daar is eigenlijk alles gewijzigd wat ik aan deze niet mooi vind. Compleet ander interieur bijvoorbeeld.
Die 250PK is misschien wat overkil, maar je hoeft het ook niet altijd volledig in te zetten ;) en met rustig rijden hoeft zon blokje ook niet hard te werken om alles op gang te brengen al zal het meer uitnodigend zijn om af en toe even flink potje te scheuren ;)

@Rob Toen ik even snel ging checken wat je nog meer hebt voor die centen kwam ik een paar 2014/2015 Focussen tegen als ST-line met 182 pk, die kwamen op een mille of 15. Is dan een veel beter ( te verantwoorden ) alternatief. Stuk nieuwer, minder hoge nieuwprijs, minder zwaar en zuiniger dan een echte ST.

Jah...en hoge kilometerstanden wil ik dus niet teveel aan beginnen aangezien we normaalgesproken behoorlijk wat kilometers maken. En dan kan je er bij de premiummerken gelijk flink wat bij de prijs optellen...:)

Als je redelijk wat rijd zou ik er ook niet zo snel aan beginnen aan iets met hoge kilometerstanden. Of de auto moet echt in topstaat zijn en de prijs ook heel goed. Want dan weet je sowieso als je hem ooit gaat inruilen je bijna niets meer terug krijgt.

Zo'n 182 PK focus is natuurlijk ook al heel dik, als je voor dat geld een mooie facelift versie kan kopen zou ik dat sowieso eerder voor kiezen. Maar denk dat het beter is om gewoon nog lekker in de astra door te rijden zolang er geen hoge kosten aan komen en de verhuisplannen afwachten

En onder een ST kan geen trekhaak. Die stoelen zitten overigens wel geweldig.
Het dashboard vind ik niks mis mee, ik kijk er elke dag tegen aan. De bediening is super.

Tsja...maar voor de prijs van een facelift focus st line heb je ook weer een astra k ST waarbij de 1.4 vrijwel net zo snel is als de 1.5 in de ford met 182pk. Dan heb je weer een modernere auto, de nieuwste technieken, fraaier dashboard..al blijft het uiterlijk daarvan nog wel een dingetje.

Maar zon automaat in een bimmer is ook verrukkelijk...

Maar denk dat het beter is om gewoon nog lekker in de astra door te rijden zolang er geen hoge kosten aan komen en de verhuisplannen afwachten

Misschien moet ik hier maar mee afsluiten...:)

Nee hoor...maak je geen zorgen. Gaat niet gebeuren...:) vrouwlief is heel duidelijk...:)

Mbt astra...als het ooit een astra K wordt, is alleen een innovation met de 18-inch bicolors een optie.
Die 18 inchers geven hem wat de dikheid die ik mis.
En de innovatie biedt ledverlichting, electrische achterklep en het mooiste interieur. En matrix led is een grote wens maar niet een no go...in de astra k is heel makkelijk aftermarket led te zetten.

Total Loss zei:
British Racing Green zei:
Die Ford link is dood, dus wellicht al verkocht.
Zou Rob dan toch... ???

Even via de hoofdsite zelf gecheckt en hij is er nog. Focus

Waarschijnlijk de link/route naar de advertentie aangepast.

Ziet er nagenoeg nieuw uit!!!
Voor mij evenwel een "no go" want geen automaat.
Maar hoe moet je daar in hemelsnaam een trekhaak onder krijgen met die centrale uitlaat?

Total Loss zei:

Als ik de foto's wat meer in detail bekijk lijkt het mij een vieze auto. Ik zie overal smoezelig vuil zitten en afbladerende stukjes, die van mij zag er van binnen netter uit met de helft meer kilometers.

AsconaGT zei:
Die zware met 200pk is een dik ding (tu) de achterbank verwarming maakt het wel af *-)

Was onderdeel van een pakket, ik had het ook. Werd door veel passagiers toch wel gewaardeerd :D
Achterin merk je de stoelverwarming ook veel beter omdat de zitting wat zachter is en je er wat meer in weg zakt.

rjthefrisian zei:
Maar denk dat het beter is om gewoon nog lekker in de astra door te rijden zolang er geen hoge kosten aan komen en de verhuisplannen afwachten

Misschien moet ik hier maar mee afsluiten...:)

Waar hebben jullie een huis op het oog? :T

rjthefrisian zei:
Nee hoor...maak je geen zorgen. Gaat niet gebeuren...:) vrouwlief is heel duidelijk...:)

Ken dat...
Maar het was wel vrouwlief die vorige zaterdag de voorzet gaf om aan de volgende afslag van de expressweg rechtsomkeer te maken en naar die Audi te gaan kijken ;)

Die vrouwen toch altijd he... *-).

Dikke Focus Rob, maar waarschijnlijk wel overkill inderdaad. Zeker als je wat meer Km maakt. Een collega van mij heeft een oudere ST als 2e auto. Echt een tof ding!

@Astra K, nie tmijn ding. Als hatch erg mooi, maar als station mist hij iets, 18 inch maakt al wel veel goed, maar toch is het niet mijn model.

Waar hebben jullie een huis op het oog?

Nog nergens...sowiezo gaan we nu vlak voor de bevalling niet verhuizen. Waar we heen gaan kan ook nog alle kanten op....we willen wat centraler en dichter bij onze werklocaties gaan wonen dus het zal waarschijnlijk niet onze huidige woonplaats worden. Het zal ergens nabij de A7 worden in het gebied rondom Drachten <-> Heerenveen.
We houden alle kanalen in de gaten maar je mag blij zijn als er eens iet geschiktst voorbij komt..het aanbod is zeeeeerrr karig...
We zitten nu goed en hebben geen haast en happen vanzelf wel eens toe als de gelegenheid zich voordoet.

Ken dat...
Maar het was wel vrouwlief die vorige zaterdag de voorzet gaf om aan de volgende afslag van de expressweg rechtsomkeer te maken en naar die Audi te gaan kijken

Mijn vrouw heeft nu hele andere zaken aan het hoofd dan een andere auto..:) Morgen eerst maar weer naar een babyzaak voor de laatste dingetjes..:)

We houden alle kanalen in de gaten maar je mag blij zijn als er eens iet geschiktst voorbij komt..het aanbod is zeeeeerrr karig...
We zitten nu goed en hebben geen haast en happen vanzelf wel eens toe als de gelegenheid zich voordoet.
Dat is toch wel de ideale uitgangspositie.....zolang het maar niet te lang duurt. :} Ik ben wel benieuwd of er door de corona nog wat gaat gebeuren in de huizenmarkt, als je ziet hoeveel mensen er bij de deur komen. Dat moet toch gevolgen gaan hebben.

Wij gaan na de vakantie een oriëntatiegesprek aan om te kijken wat voor ons financieel mogelijk is. Daar trekken we dan wel een plan uit wat wenselijk is.
Het is in ieder geval wel lekker als je direct toe kunt slaan als er wat op je pad komt.

:} dat dat hebben wij nu gehad met die babyzaken, al hebben wij met overgrotedeel gekregen of 2e hands gekocht.

als die kleine er straks een maandje of 7 is, zoals bij ons, dan kun je het wel weer over auto's hebben. :} Die andere van ons word over 2 weken al weer 3 jaar :O gaat al weer snel.

Grappig detail; ik zit niet zo te pronken met mijn auto in mijn omgeving. Er zijn wel belangrijkere dingen en zeker omdat ik weet dat er diverse mensen zijn die het niet zo breed hebben en blij zijn dat ze de vaste lasten een beetje kunnen betalen.
Maar kleine D laat er geen gras over groeien, iedereen zal het weten dat we een nieuwe auto hebben "met een ster!" zelfs gisteren bij de AH naar een willekeurige onbekende werd gelijk gezegd dat dit onze nieuwe auto is *-) praatjesmaker

Uit deze 2 voor mij een no-brainer, Dat bruine leer (tu) staat denk ik met aller mooiste met het zwarte.

Dat zwart witte vind ik persoonlijk niks, maar het is natuurlijk een kwestie van smaak. Ook zal het witte vrij snel smoezelig gaan uit zien door kleding stof en smeer.

Toch blijft de combo van die A4 in de showroom mijn favoriet (cognac/black):

audi-a4-670-xxl_kfz63624361_dsc_2613..jpg

en dat geeft in een A5 dan

6298003087_13412dcf05_n.jpg

Absoluut bruin..het werd toch een kleinkind (en waarschijnlijk ook honden) vervoerder. Dan ga je met witte bekleding niet weg komen...;)

Grappig detail; ik zit niet zo te pronken met mijn auto in mijn omgeving. Er zijn wel belangrijkere dingen en zeker omdat ik weet dat er diverse mensen zijn die het niet zo breed hebben en blij zijn dat ze de vaste lasten een beetje kunnen betalen.
Maar kleine D laat er geen gras over groeien, iedereen zal het weten dat we een nieuwe auto hebben "met een ster!" zelfs gisteren bij de AH naar een willekeurige onbekende werd gelijk gezegd dat dit onze nieuwe auto is nut smiley praatjesmaker

Heerlijk he..maar daar hoef je gelukkig geen ster voor op de neus te hebben. Pappa rijdt een Opel, mamma en Citroen, Opa een BMW en Oma een Mini..
Op straat pikt ze er ook feilloos uit..alle C3's zijn mamma's auto, alle Astra J's zijn pappa's auto en idem voor de X1 en Mini.
Ze stond laatst met een grijze Astra J ST te knuffelen en wilde erin omdat ze dacht dat ie van ons was.

Zwart/wit komt denk ik op de foto's ook niet zo mooi uit als in het echt. Afgezien daarvan zou ik het niet doen vanwege de besmettelijkheid van het witte leer.
Bruin leer heb ik altijd prachtig gevonden, dat zou mijn keuze ook zijn. Bruin met zwart kan ook erg goed, past ook goed bij het exterieur.

Ja de witte upjes staan natuurlijk in elke straat. Bij ons 2, waarvan 1 van ons. Hij heeft al zo vaak bij de verkeerde gestaan *-) Ook bij de supermarkt

Mijn zwager had laats een nieuwe bus, maar volgens D was het een alfa romeo. Toen ik zei dat het een renault was werd hij een beetje boos; nee, alfa romeo. *-)

Ik heb laatst met mijn vader in de auto ook tegen hem gezegd dat de mercedes heel stil is in EV mode. Nu elke keer als ik met D weg rij zegt hij, "de auto is heel stil papa" :} heerlijk

Ja joh..kleintjes worden groot.. Als ik M. ophaal op de kinderopvang (vlakbij huis) mag ze soms wel even op de passagiersstoel. Dan wil ze de pook en het stuur al pakken om mee te sturen en schakelen. Nog 14 jaar geduld..:)

Deze namiddag kleur interieur gaan kiezen.
Mevr BRG was niet echt gecharmeerd door cognac of bordeauxrood.
Donkerbruin vond ik dan weer niets.
Zijn samen uitgekomen op een grijstint (volgens mijn kleurenblinde interpretatie) of iets tussen grijs en beige in (volgens mevr BRG).

Wagen gaat 22 juli naar de keuring dus in principe zou ik er eind volgende week moeten kunnen mee rijden.
Nieuwe interieur volgt dan in principe ergens in september.

Meteen afgesproken dat verkoper ook nog voor twee RvS uitlaatsierstukken zorgt (jawel, doppelauspuff links en rechts).

als het echt grijs is weet ik het zo net nog niet. Als het wat meer richting creme gaat kan het wel fraai zijn

Gisteren de dakkoffer en dakdragers opgehaald in zwolle. Die man zei gekscherend dat hij die koffer wel 20x had kunnen verkopen en overspoeld was door telefoontjes en dat de prijs nu 200 euro hoger was geworden *-). zelfs nadat de advertentie al op gereserveerd stond op MP kreeg hij diverse telefoontjes. En dan met name veel handelaren. Blijkbaar zit er een goede handel in die dakkoffers *-)

Maar hij was blij dat ik zowel de dakdragers als koffer kwam ophalen als set en dat hij bij iemand kwam die er blij mee was ipv zo'n handelaar. Koffer was maar 2x gebruikt, dakdragers iets vaker maar beide als nieuw. Samen het spul op de auto bevestigd. Nog tijdje met hem gepraat, hij reed C350e nu 5 jaar en gaat ook binnenkort uit de lease. Laaiend enthousiast was hij over de auto. Hij had wel wat op en aanmerkingen die ik wel kon beamen en hij heeft al die jaren 0,0 problemen gehad. Was wel leuk om even elkaars auto's te bekijken, enkele details waren van hem toch wel wat anders.

Tot 100 km/h hoor je de box niet maar stuk 120 gereden dan hoor je hem wel heel iets suizen maar niet storend. baggageruimte is zo van 490 naar 1090 gegaan. voldoende lijkt mij zo om een hele bult zooi mee te nemen

Heen en weer zwolle (heen volle accu, terug lege accu en dakkoffer) 1 op 21 (tu) Heerlijk genieten op rustige wegen van de auto

50121128493_32b537a812_c.jpg

50121921507_9da77cc0a3_c.jpg

Das een flinke unit Joost! Het valt mij op dat je hem relatief ver naar voren hebt en de dragers erg dicht bij elkaar waardoor je vooraan een flink stuk zonder ondersteuning hebt. Is dat normaal?

rjthefrisian zei:
Das een flinke unit Joost! Het valt mij op dat je hem relatief ver naar voren hebt en de dragers erg dicht bij elkaar waardoor je vooraan een flink stuk zonder ondersteuning hebt. Is dat normaal?

leek mij ook maar is blijkbaar normaal.

De dakdragers kun je weinig aan veranderen. Dit zijn originele MB dakdragers speciaal voor mijn auto. De voorste moet 42 cm van de voorruit bevestigd worden en de achterste 75 cm van de voorste dakdrager staat duidelijk vermeld in de drager. Wel mooi simpel systeem overigens (tu) De koffer kan ook weinig verder naar achteren omdat de achterklep heel recht omhoog gaat. Die elektrische achterklep kun je wel afstellen/instellen dat hij minder ver open gaat zodat de box misschien iets verder naar achteren kan en dus dan voor minder gaat uitsteken. Maar deze man had hem ook altijd zo op zijn auto, dus zal wel goed gaan

Deze namiddag kleur interieur gaan kiezen.
Mevr BRG was niet echt gecharmeerd door cognac of bordeauxrood.
Donkerbruin vond ik dan weer niets.
Zijn samen uitgekomen op een grijstint (volgens mijn kleurenblinde interpretatie) of iets tussen grijs en beige in (volgens mevr BRG).

Ik zou denken dat donkerbruin toch dichterbij cognac ligt dan grijs cq beige. Ik zou ook cognac of donkerbruin hebben gekozen denk ik. Een licht interieur is ook erg mooi, maar ook besmettelijk lijkt mij.
Hoe dan ook, het zwarte van nu is ook ietwat saai dus iets met wat meer kleur gaat al snel nog mooier staan (tu)

@ Joost, das een flinke bak (tu)
Ik vond hem eerst ook wat ver naar voren staan, echter loopt de daklijn af. Als je de koffer dan verder naar achteren plaats wijst de koffer omhoog en vangt deze wellicht ook een stuk meer wind. Het is verder allemaal origineel Mercedes, dus dit gaat vast goed (tu)

Past de koffer wel op andere auto's/dakdragers? Wie weet kunnen we hem dan als stamgasten eens lenen :}

Ziet er wel erg dik uit zo in deze combinatie Joost!

Ik heb een fietsendrager opgehaald gisteren, maar die foto zal ik jullie besparen, die valt in het niet bij Joost zijn combinatie ;)

AsconaGT zei:
rjthefrisian zei:

leek mij ook maar is blijkbaar normaal.

De dakdragers kun je weinig aan veranderen. Dit zijn originele MB dakdragers speciaal voor mijn auto. De voorste moet 42 cm van de voorruit bevestigd worden en de achterste 75 cm van de voorste dakdrager staat duidelijk vermeld in de drager. Wel mooi simpel systeem overigens (tu) De koffer kan ook weinig verder naar achteren omdat de achterklep heel recht omhoog gaat. Die elektrische achterklep kun je wel afstellen/instellen dat hij minder ver open gaat zodat de box misschien iets verder naar achteren kan en dus dan voor minder gaat uitsteken. Maar deze man had hem ook altijd zo op zijn auto, dus zal wel goed gaan

Ik zou het ook wat verder naar achter plaatsen, indien mogelijk vanwege de achterklep (ik heb er veel ervaring mee).
Redenen:
Nu kijk je steeds vanaf binnen door de voorruit tegen de neus van de bak aan, op lange afstanden is dat storend.
Bij een grote overhang voor komt er veel druk door rijwind vanuit onderzijde tegen de neus. Minder druk aan de voorzijde is beter.

Ik zie de bak niet tijdens het rijden, of ik moet echt voorover buigen. Maar mbt de wind en druk op de neus is wel iets nog even te kijken wat er nog gewijzigd kan worden.

De dragers kan ik weinig mee, maar in de dakkoffer zitten nog wat mogelijkheden in om wat te schuiven. Ik zal de volgende keer de achterklep omhoog zetten en hem dan er net niet tegenaan zetten zodat deze maximaal naar achteren staat. (tu) Ik kende overigens alleen dat systeem met beugels, dit zijn van die geintergreede grijpers die je aan moet draaien. is echt binnen 5 minuten er op gezet.

Past de koffer wel op andere auto's/dakdragers? Wie weet kunnen we hem dan als stamgasten eens lenen

De koffer moet prima passen op andere dragers, dus als het nodig is laat het maar weten (tu) Sommige mensen verhuren hem ook voor geld aan onbekenden, daar ga ik niet aan beginnen.

Mogguh!

Peter, ik ben benieuwd wat het gaat worden!

@Joost: ik zou ook zeggen: 10 a 20cm naar achteren, gek dat dat niet kan met de dragers maar dat de box op de dragers dan anders moet. Wat je wel krijgt als je 'm meer naar achteren zet is dat ie niet meer horizontaal hangt, maar iets achterover en dat is ook verre van gunstig. Vooral op de eerste foto is duidelijk dat ie eigenlijk precies goed zit zo.
En altijd leuk om even bij de verkoper over de auto te babbelen en beide een goed gevoel te hebben over de deal, dat zal ook voor de verkoper belangrijker zijn dan dat ie er meer geld voor had kunnen krijgen.

Ik neem aan dat de dakdragers zoals ze er nu opzitten exact horizontaal zitten, dat ze daar wel over hebben nagedacht. Of ik de dakkoffer nu wat naar voren of achteren zet zou dan niet uit mogen maken. Ik zal vanavond even eens goed kijken waar die bevestigingspunten zitten, mogelijk dat hij nog wel iets naar achteren te zetten valt.

Zo eerst weekend, morgenmiddag is niemand thuis, dan wil ik eens kijken of de remklauwen aan de voorzijde weer een beetje mooi (schoon) kan krijgen.

Terug
Bovenaan