Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zeg niks...Meeuw zei:Ik ken het ritueel nog van toen wij met de kids op vakantie gingen. Had je net alles met pijn en moeite in de auto gepropt, komt de vrouw nog met "dat en dat moet ook nog mee".
Nou, ik zou er met een grote boog omheen lopen. Vind het lijnenspel heel druk, en het dak heeft een hele rare bolling. Het interieur is een hele stap vooruit tov de interieurs die ze nu hebben, maar ik heb het niet zo met dat minimalistische interieur. Doe mij ook maar gewoon een paar drukknoppen voor de meest gebruikte zaken.@ Nissan, dat is inderdaad wel een fraaie verschijning en eentje met een goede actieradius. Prijs zal wel richting Model 3 terrein gaan, dus ben benieuwd hoeveel we er van gaan zien.
oor die centen heb je ook meer dan prima recentere D-segmenters zoals een Mercedes C-Klasse Plug-in om maar wat te noemen. winking smiley
Maar denk dat het beter is om gewoon nog lekker in de astra door te rijden zolang er geen hoge kosten aan komen en de verhuisplannen afwachten
British Racing Green zei:Die Ford link is dood, dus wellicht al verkocht.
Zou Rob dan toch... ???
Total Loss zei:British Racing Green zei:Die Ford link is dood, dus wellicht al verkocht.
Zou Rob dan toch... ???
Even via de hoofdsite zelf gecheckt en hij is er nog. Focus
Waarschijnlijk de link/route naar de advertentie aangepast.
Total Loss zei:
AsconaGT zei:Die zware met 200pk is een dik dingde achterbank verwarming maakt het wel af
![]()
rjthefrisian zei:Maar denk dat het beter is om gewoon nog lekker in de astra door te rijden zolang er geen hoge kosten aan komen en de verhuisplannen afwachten
Misschien moet ik hier maar mee afsluiten...![]()
rjthefrisian zei:Nee hoor...maak je geen zorgen. Gaat niet gebeuren...vrouwlief is heel duidelijk...
![]()
Waar hebben jullie een huis op het oog?
Ken dat...
Maar het was wel vrouwlief die vorige zaterdag de voorzet gaf om aan de volgende afslag van de expressweg rechtsomkeer te maken en naar die Audi te gaan kijken
Dat is toch wel de ideale uitgangspositie.....zolang het maar niet te lang duurt.We houden alle kanalen in de gaten maar je mag blij zijn als er eens iet geschiktst voorbij komt..het aanbod is zeeeeerrr karig...
We zitten nu goed en hebben geen haast en happen vanzelf wel eens toe als de gelegenheid zich voordoet.
Sluit ik me helemaal bij aan, een prachtige combinatie.Uit deze 2 voor mij een no-brainer, Dat bruine leer thumbs up staat denk ik met aller mooiste met het zwarte.
Grappig detail; ik zit niet zo te pronken met mijn auto in mijn omgeving. Er zijn wel belangrijkere dingen en zeker omdat ik weet dat er diverse mensen zijn die het niet zo breed hebben en blij zijn dat ze de vaste lasten een beetje kunnen betalen.
Maar kleine D laat er geen gras over groeien, iedereen zal het weten dat we een nieuwe auto hebben "met een ster!" zelfs gisteren bij de AH naar een willekeurige onbekende werd gelijk gezegd dat dit onze nieuwe auto is nut smiley praatjesmaker
rjthefrisian zei:Das een flinke unit Joost! Het valt mij op dat je hem relatief ver naar voren hebt en de dragers erg dicht bij elkaar waardoor je vooraan een flink stuk zonder ondersteuning hebt. Is dat normaal?
Deze namiddag kleur interieur gaan kiezen.
Mevr BRG was niet echt gecharmeerd door cognac of bordeauxrood.
Donkerbruin vond ik dan weer niets.
Zijn samen uitgekomen op een grijstint (volgens mijn kleurenblinde interpretatie) of iets tussen grijs en beige in (volgens mevr BRG).
AsconaGT zei:rjthefrisian zei:Das een flinke unit Joost! Het valt mij op dat je hem relatief ver naar voren hebt en de dragers erg dicht bij elkaar waardoor je vooraan een flink stuk zonder ondersteuning hebt. Is dat normaal?
leek mij ook maar is blijkbaar normaal.
De dakdragers kun je weinig aan veranderen. Dit zijn originele MB dakdragers speciaal voor mijn auto. De voorste moet 42 cm van de voorruit bevestigd worden en de achterste 75 cm van de voorste dakdrager staat duidelijk vermeld in de drager. Wel mooi simpel systeem overigensDe koffer kan ook weinig verder naar achteren omdat de achterklep heel recht omhoog gaat. Die elektrische achterklep kun je wel afstellen/instellen dat hij minder ver open gaat zodat de box misschien iets verder naar achteren kan en dus dan voor minder gaat uitsteken. Maar deze man had hem ook altijd zo op zijn auto, dus zal wel goed gaan
Past de koffer wel op andere auto's/dakdragers? Wie weet kunnen we hem dan als stamgasten eens lenen
Moderator