Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AsconaGT zei:Ik weet ook niet wat er is, heel veel mensen op FB zien dingen niet van mij, ondanks het gewoon zichtbaar moet zijn voor vrienden. Heb eerlijke gezegd ook geen zin om daar in te verdiepen hoe dat nu komt![]()
B Real zei:het zal je auto zijn....
Als het echt zo onverwacht was gekomen, was dit wel een heel dubbelzinnige zin geweestGefeliciteerd Joost! Ik was even niet op het Autoweekforum en jij wordt ineens vader!
spinning smiley sticking its tongue out
Och, met nieuwe auto's gebeurd meer dan een gemiddelde Nederlander weetBeetje jammer dat hij met een hagelnieuwe auto gelijk behoorlijk hard een stoeprand mee nam...... het zal je auto zijn....
Sanoma zei:@ Golf: Tja... ik weet het niet.
Tsjah, zo is het feitelijk wel. Grappig als je ziet dat een eerste generatie 9 jaar mee ging .......vanaf 2008 gaan ze nog maar 4 jaar mee.En eerlijk gezegd... 6, 7 & 8 heb ik niet meer gevolgd, lijken me gewoon facelifts van hetzelfde model 6.
British Racing Green zei:De Golf 2 was al een forse stap achteruit, zelfs al heb ik er zelf jarenlang mee gereden.
Moderator
Moderator
Vertel!Vectrafan zei:Binnenkort start ik weer een zaak en koop dan ook weer een nieuwe auto
Barri zei:Vertel!Vectrafan zei:Binnenkort start ik weer een zaak en koop dan ook weer een nieuwe auto
En nee, niet mee naar Spanje. Maar 5,5 uur vertraging op de heenvlucht en een geannuleerde terugvlucht deden het er wel op lijken dat Sint iets tegen mij heeft...
Moderator
Ik zou woensdag om 23u op Eindhoven landen. Dat werd ruim €400 later donderdag om 13.30 Amsterdam. Toen met de trein naar Eindhoven om m'n auto op te halen. 17u thuis. En vrijdagochtend samen met M op weg naar Talinn. Ik zit nu klaar voor de terugvlucht via Riga.Corsa 20SEH zei:Oeis @ Berry, dat is een flinke tegenslag ja. Wel weer thuis inmiddels?
Of je moet zoals Joost regelmatig vliegen (en/of dure tickets hebben) zodat je in een lounge kunt/mag wachten.
Maar snap best dat veel mensen erin gestapt zijn al zijn er betere autos voor hetzelfde geld.
Zaterdag ook even gereden in de nieuwe clio van schoonmoeder. Een van het vorige model van na de facelift met 3-cilinder turbo. Best leuke auto zo'n clio. Fris en fruitig modelletje met voldoende ruimte. Maar vooral de besturing van renault vind ik altijd erg licht en erg gevoelloos. 3-cilindertje vond ik ook minder lekker en lawaaiiger lopen dan de 3-cilinder van de astra die ik laatst reed. En de multimedia vond ik erg matig werken. Onduidelijke menus, best wel traag en erg basic. Dat is wel het nadeel weer met dat soort systemen. Die ontwikkeling gaat ook megasnel.
Maar snap best dat veel mensen erin gestapt zijn al zijn er betere autos voor hetzelfde geld.
Niet veel, de natuurgebieden zijn bij ons best goed bereikbaar middels zandwegen. Maar het gevaar ligt wel altijd op de loer, en dan is het fijn dat we straks meer mogelijkheden hebben als voorheen. En je kunt natuurlijk ook voor bijstand naar een andere regio moeten.Is het iets wat voor jullie corps ook nog echt van pas komt?
Ik ben benieuwd, de buurman zou hem ook in november krijgen......maar rijdt nog altijd in zijn tijdelijk Kodiak rond.Jammer alleen dat een hoop Model 3's dit jaar toch niet op kenteken schijnen te komen. Zullen wel een hoop mensen boos en teleurgesteld zijn nu
HerkenbaarZo, vanmiddag met de Astra weer terug naar huis. Vanaf meter 1 miste ik al de power die ik vanochtend nog wel had. Wat een verschil!
Haha ja, dat was het ook. Die auto die je op de foto's/film ziet is onze nieuwe brandweerwagen. We oefenen er nu mee en naar planning zal hij rond de jaarwisseling mee draaien in de alarmering.@Ruud: zag er gaaf uit met die brandweerwagen! Krijgen jullie er ook zo eentje?
Elektrische auto's hebben minder onderdelen, dus minder kans op defecten. En bij Tesla kun je onderhoud ook afkopen voor een vast bedrag, enkel slijtageonderdelen zoals banden moet je zelf bijbetalen.Tsja...en straks komen die electromobielen op de markt maar als er iets kapot gast aan zon tesla kan je volgens mij gruwelijk de beurs gaan trekken.