Corsa 20SEH
Kilometervreter
@ Gerrie.... Zakelijk PBtje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Even een avondcursus van de LOI?Heb toch de verkeerde studie gekozen..
Ik vind/vond tapijt altijd wel erg prettig bij het uit bed stappen, maar laminaat is inderdaad wat strakker.Ik twijfel overigens nog over laminaat of tapijt boven. Ik ben altijd tapijt op slaapkamers gewend en dat is lekker warm als je uit bed komt. Laminaat is echter vaak wel wat strakker en mooier, maar dus wel kouder. Wat zouden jullie doen?
Snap ik helemaal... huidige huis is een huurhuis, dus dan is het allemaal 'komt niet zo krek'. Bij een koopwoning zal het ook iets anders gaan!maar ik ben wat kritischer en ga het dus vooral zelf doen samen met mijn ouders
Ik twijfel overigens nog over laminaat of tapijt boven. Ik ben altijd tapijt op slaapkamers gewend en dat is lekker warm als je uit bed komt. Laminaat is echter vaak wel wat strakker en mooier, maar dus wel kouder. Wat zouden jullie doen?
Allereerst van harte gefeliciteerd met je huis!Richard zei:Ik twijfel overigens nog over laminaat of tapijt boven. Ik ben altijd tapijt op slaapkamers gewend en dat is lekker warm als je uit bed komt. Laminaat is echter vaak wel wat strakker en mooier, maar dus wel kouder. Wat zouden jullie doen?
Moderator
Heb ook echt geen last van koude voeten.
jij hebt gewoon van die oudjes als onderburen die de verwarming de hele dag op 24 graden hebben staan grinning smiley
Total Loss zei:Hier ook laminaat door het hele huis. Ik snap wat je zegt dat vloerbedekking in de slaapkamer prettiger is maar laminaat is toch wel een stuk makkelijker. Vloerbedekking kan vlekken, meer stof en ander gedoe, gewoon minder hygiënisch. En zoals ook al aangegeven met laminaat kan je zo in 1x door leggen en heb je geen drempels ook wel erg fijn moet ik zeggen ! Heb ook echt geen last van koude voeten.
Ik ben wel eens in duitsland wezen overnachten waar ze vloerbedekking op toilet hadden grinning smiley das pas ranzig. En in korea heb ik wel eens een stoffen toiletzitting gezien bij een leverancier nut smiley
Heb inmiddels mijn afstudeereindrapport ingeleverd bij mijn docentbegeleider voor de eindbeoordeling.
Dan kan er een verdediging volgen en kunnen we dat ook afsluiten... thumbs up
B-Real zei:Heb inmiddels mijn afstudeereindrapport ingeleverd bij mijn docentbegeleider voor de eindbeoordeling.
Dan kan er een verdediging volgen en kunnen we dat ook afsluiten... thumbs up
Goed nieuws Joske!
Einde komt in zicht, maar verslap niet ook in dit stadium probeert je hogeschool je (bewust of onbewust) te naaien. Been there, done that zeg maar
Al druk aan het solliciteren?
Ander vraagje. Vrijwel alle muren in huis zijn gespackt, alleen zou ik op mijn slaapkwamer wel een muur willen voorzien van (foto)behang. Is zo'n gespackte muur weer eenvoudig en goedkoop strak te krijgen of moet ik dan gewoon een stucadoor laten komen?
Moderator
Mijn oma heeft op de bovenverdieping ook nog een extra badkamer en daar ligt ook vloerbedekking. Heel apartIk ben wel eens in duitsland wezen overnachten waar ze vloerbedekking op toilet hadden
Maar ook een eind weg: Arnhem.
Klussen met Richard zei:Ander vraagje. Vrijwel alle muren in huis zijn gespackt, alleen zou ik op mijn slaapkwamer wel een muur willen voorzien van (foto)behang. Is zo'n gespackte muur weer eenvoudig en goedkoop strak te krijgen of moet ik dan gewoon een stucadoor laten komen?
Hotdog zei:volgens Siggie 'maar' -7, stoelverwarming aan en karren maar!![]()
![]()
AsconaGT zei:Ga je dat zelf doen dan Jimmy? dat zijn dus dingen die ik uitbesteed, ondanks ik wel veel zelf doe
British Racing Green zei:Hotdog zei:volgens Siggie 'maar' -7, stoelverwarming aan en karren maar!![]()
![]()
En mevrouw en de kindjes mochten in een ijskoude Punto... Foei!!!![]()
Hotdog zei:Klussen met Richard zei:Ander vraagje. Vrijwel alle muren in huis zijn gespackt, alleen zou ik op mijn slaapkwamer wel een muur willen voorzien van (foto)behang. Is zo'n gespackte muur weer eenvoudig en goedkoop strak te krijgen of moet ik dan gewoon een stucadoor laten komen?
Je moet even kijken of het Spack-spuitwerk is of Spachtelputz.
Spachtelputz kan je er af halen, dan blijft er een gladde gipslaag over (als je het netjes doet)
Spack-spuitwerk is al gehecht aan de muur zonder dat er een gipslaag tussen zit (want spack-spuitwerk wordt in 2 lagen direct op een stenen of betonnen muur gespoten)
Dit is er niet af te halen, en dan zou ik net als Rob's advies, de muur glad maken door er een dunne gipslaag overheen te smeren.
't Was vanmorgen -9 volgens mijn weer-app.
volgens Siggie 'maar' -7, stoelverwarming aan en karren maar!
tegelen, voegen, wc plaatsen.. ik als MBO'er.. ene echte doener, met Ruud zijn woorden gesproken, draai daar mijn handen niet voor om.
We kunnen hier wel een klus- en huisinrichtings-topic van maken
Moderator
De puppies zitten warm op school, vrouwlief vind de Signum veel te groot en geeft de voorkeur aan de GP.British Racing Green zei:Hotdog zei:volgens Siggie 'maar' -7, stoelverwarming aan en karren maar!![]()
![]()
En mevrouw en de kindjes mochten in een ijskoude Punto... Foei!!!![]()
B-Real zei:Hotdog zei:Klussen met Richard zei:Ander vraagje. Vrijwel alle muren in huis zijn gespackt, alleen zou ik op mijn slaapkwamer wel een muur willen voorzien van (foto)behang. Is zo'n gespackte muur weer eenvoudig en goedkoop strak te krijgen of moet ik dan gewoon een stucadoor laten komen?
Zou het wel handig vinden als ik er gewoon iets overheen kan smeren ipv alle glad schuren, dat geeft ook een hoop werk en rommel namelijk.
Daar heb je speciale egaliseerpasta voor. Heb ik wel eens gebruikt, ging prima.
Sanoma zei:We kunnen hier wel een klus- en huisinrichtings-topic van maken :T
Sanoma zei:@ Jos: Top bezig zeg! Laatste loodjes nog even en dan zit het eropAl leuke vacatures gezien?
Ben ook MBO'er, alle klussen doe ik zelf, behalve de Perilex-aansluiting en het stukadoorswerk.. winking smiley
@Richard: wij hebben één wandje laten stucen voordat we er in kwamen en dat was prima te betalen. Omdat er een haard zat met een grote schouw en ombouw waar de spachtelputz omheen was gezet bleef er een kaal stuk over. Hij heeft dus alles glad gestuct en daarna weer spachtelputz overheen gezet. Dat plus wat andere kleine klusjes van de timmerman kostte zo'n 300,-. Alleen het gladmaken, dus max zo'n 100-150?