Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee, het zou altijd moeten werken..ruud zei:HULP GEVRAAGD: weet iemand hoe je de nacirculatie weer kunt activeren bij de vectra. Dat werkte altijd door na het verwijderen van de sleutel uit het contactslot de autom knop een keer in te drukken. Maar nu werkt dat niet meer, terwijl ik dat wel weer graag wil hebben. Zeker bij vochtig weer is dat soms wel van voordeel
Hotdog zei:@Jimmy, mag ik mee?ik denk dat Richard ook wel wil, Saalfelden ligt vlak bij Maria Alm..
Ligt toch (ook) vlak bij het skigebied Saalbach-Hinterglemm-Leogang? Schitterend gebied en nu ook voldoende sneeuw.
meeuw zei:igt toch (ook) vlak bij het skigebied Saalbach-Hinterglemm-Leogang? Schitterend gebied en nu ook voldoende sneeuw.
Hotdog zei:meeuw zei:igt toch (ook) vlak bij het skigebied Saalbach-Hinterglemm-Leogang? Schitterend gebied en nu ook voldoende sneeuw.
Klopt, en sinds de aaneenschakeling met Fieberbrunn heet het nu Skicircus Saalbach-Hinterglemm-Leogang-Fieberbrunn
En over 2 jaar komt Zell am See Schmittenhöhe er ook bij
oh, ik heb best zin om er heen te gaan.. Maar dit jaar ga ik wss niet omdat we februari in het teken staat van de nieuwe keuken.
Er is nog een klein kansje dat we met het gezin rond Pasen gaan, maar vrouwlief moet daar haar 'Ja, ik wil' op geven.. (ze twijfelt enorm, wintersport is niet echt haar ding)
@Jimmy, mag ik mee? big smile smiley ik denk dat Richard ook wel wil, Saalfelden ligt vlak bij Maria Alm..
@Joost, je accu is nu toch al rot, dus het maakt niet meer uit of je de accu los hebt.
heeft de nieuwe accu wel dezelfde afmetingen?
Net even een nieuwe TV besteld. Lang getwijfeld tussen 55" en 65" en uiteindelijk toch voor 55" gegaan vanwege de prijs, de 65" was een keer zo duur.
Hopelijk krijg ik er geen spijt van aangezien ik een metertje of 6 van de TV af zit straks...
Moderator
Yeps, zojuist even getest. Het is nu 2 graden en ook bij mij werkt de nawerking niet. Hij gaat een kwart seconde aan, en meteen weer uit.Ruud zei:@fer: nawwrking toevalligerwijze nog getest?
Ik zat laatst bij iemand thuis naar zo'n curvedTV te kijken, maar het viel mij juist heel erg mee!Staat fraai maar kijken in hoek is drama
Dat had ik op een gegeven moment met bouwmarkten.... schroefjes, spijkertjes, gereedschap, kwasten, verf; helemaal zat vanHet leuke is er inmiddels wel af, kan werkelijk waar geen meubel of elektronicazaak meer zien big smile smiley
Dat had ik op een gegeven moment met bouwmarkten.... schroefjes, spijkertjes, gereedschap, kwasten, verf; helemaal zat van![]()
SorryHet is weer lekker hectisch druk op het werk, dus forumtijd zit er niet echt in.
Haha, hier staat voor die tijd ook een droger op de nominatie om te worden aangeschaft.Moet alleen nog wat apparatuur aanschaffen, heb al een lijstje gemaakt, het is alleen nog even wachten op de BTW actie van de Mediamarkt eind deze maand
Haha, hier staat voor die tijd ook een droger op de nominatie om te worden aangeschaft.
Het is weer lekker hectisch druk op het werk, dus forumtijd zit er niet echt in.
Echt? Ik weet vaak al wel wat precies wat ik wil door desk research tot typenummer aan toe. Heb nooit een hekel gehad om naar een bouwmarkt. elektronica zaak of meubelzaak te gaan.
@ Joost: Waarom specifiek dat model? (Ik heb zelf ook een voorkeur voor een Bosch. Betaalbaar en heb dan de wasmachine en droger van hetzelfde merk)
Van mij hoeft er niet zo een droger, maar ik doe dan ook de was niet. Maar B zeurt er al een tijdje over, zeker nu de was wat minder goed droogt. Wij hebben wel een aparte waskamer. dus ruimte is het probleem niet.
Grootste nadeel is dat ik nu geen zolder heb waar ik wasgoed mooi heen kan hangen, zeker beddengoed enzo is in de herfst/winter wel fijn om dan toch snel te kunnen drogen.
Heb 13 jaar geleden een wasmachine en droger van Miele gekocht in een B-keuzezaak. Op de droger zat een krasje en op de wasautomaat een klein deukje.
Het spul draait dagelijks en met een gezin heb je gewoon veel was. Maar 1 keer een monteur erbij gehad voor een schokdempertje oid. Verder draait het probleemloos