Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu eens kijken of Brodit nog eens een houder wil gaan maken voor dat toestel, of dat ik een houder voor de Nexus 5 moet kopen en aanpassen.
Mooi om uit te zoeken! Bij het bekijken van huizen kijk ik ook constant met wat er veranderd kan worden om zo comfortabel maar wel energiebesparend te kunnen leveren.Nu hebben we meer stroom teruggeleverd dan verbruikt, dus de eerstvolgende zoektocht gaat naar het eenvoudig terugbrengen van het gasverbruik! (en niet per se door korter te douchen.. comfort heeft ook wel wat)
Die zal er op zijn vroegst pas begin 2017 komen. Maar ben wel zo links en rechts eens aan het kijken wat mogelijk is en wat de kosten zijn.@Ruud: goede vooruitzichten! Je terughoudendheid mbt een leaseauto van vorige maand is wat aan het verdwijnen dus?
Ik liever ook niet, maar ik vind een goede 25 euro per maand verschil nog best veel.Ik ben ook niet zo'n voorstander van geregeld overstappen van dienstverlener (internet, GSM, energie, ...).
OK, je zal misschien een fractie goedkoper af zijn, maar al die miserie en ergernis die daar steeds komt bij kijken!
Richard daar heb je antivries ruitensproeiervloeistof voor he winking smiley Eén keer die fout gemaakt met de 106.. en dat heeft me een heel stuk autorijden gekost om de hele zaak weer een beetje vloeibaar te krijgen grinning smiley
Ik ben ook niet zo'n voorstander van geregeld overstappen van dienstverlener (internet, GSM, energie, ...).
OK, je zal misschien een fractie goedkoper af zijn, maar al die miserie en ergernis die daar steeds komt bij kijken!
Moderator
Echt joh? Was Nuon de goedkoopste?Voor energie heb ik hetzelfde gedaan, gewoon de goedkoopste gepakt (Nuon). Elektriciteit en gas is allemaal hetzelfde natuurlijk, kan alleen wel een hoop schelen. Ik ga eind dit jaar wel weer kijken of er een andere aanbieder is.
Ik moet eerlijk zeggen dat er een mix van zomerspul en antivries in zit, dus dat zal ook deels de oorzaak zijn big smile smiley. Echter waren bij mijn vorige auto de sproeiers verwarmd (geschakeld met de achterruitverwarming) en bij de Clio dus niet.
Mogguh. Overstappen is idd gedoe. Behalve energie, want daarbij moeten ze gewoon blijven leveren. Zorgverzekering krijg ik een deel van vergoed via de wg, dus daarbij stap ik niet meer over!
rjthefrisian zei:Maar het is niet zozeer het overstappen wat helpt maar de vaste leverancier eens laten voelen dat ze ook wel eens wat mogen doen voor hun vaste klanten. Als je jaren klant bent hoor je niks maar zodra je overstapt komen ze opeens met prachtige aanbiedingen. Zo ook bij onze krant. Je kan beter je abbo steeds even opzeggen dan lid blijven. Dan komen ze vanzelf weer bij je met een leuk aanbod wat interressanter is dan wanneer je gewoon lid blijft.
Probleem bij mij is dat die bak waarin de sproeiers zitten vaak een bonk ijs is bij sneeuw/dooi/vorst waardoor sproeiers geblokkeerd zijn. Niert zozeer het bevriezen van de sproeiers zelf.
Klopt. Energie net overgestapt en scheelt me zo'n 300 euro per jaar. Ging echt vlekkeloos.
Hotdog zei:rjthefrisian zei:Maar het is niet zozeer het overstappen wat helpt maar de vaste leverancier eens laten voelen dat ze ook wel eens wat mogen doen voor hun vaste klanten. Als je jaren klant bent hoor je niks maar zodra je overstapt komen ze opeens met prachtige aanbiedingen. Zo ook bij onze krant. Je kan beter je abbo steeds even opzeggen dan lid blijven. Dan komen ze vanzelf weer bij je met een leuk aanbod wat interressanter is dan wanneer je gewoon lid blijft.
Let op, dit zijn wijze woorden!
Edit: iets te werkinhoudelijk![]()
B-Real zei:@ Jos, logistiek is toch ook een sector waar de economische crisis nog best wel gevoeld wordt plus het feit dat er in verhouding niet heel veel kantoormensen nodig zijn vergeleken met chauffeurs e.d. Rustig verder zoeken dus, er komt vanzelf iets voorbij![]()
Succes he!Vandaag een eerste aanzet gemaakt voor Lean op de werkvloer.
Allemachies, dan is overstappen misschien nog best interessant!edit: Als nieuwe klant zou ik op jaarbasis (incl elektra) ca. € 1.200 goedkoper uit zijn t.o.v. mijn huidige contract bij hun (1 jaar contract).
Tikt aardig aan bij 5.000 m3 per jaar.
Voor de grap eens een jaguar XE samengesteld met de configurator,
4WD (geen achterwielaandrijving voor deze jongen),
zonnedak,
donkerblauw met latte leder,
wortelhout,
18",
met nog enkele leuke accessoires...
En moet zeggen... vond 52.000 EUR eigenlijk dik meevallen
Zow, vandaag met de Astra op pad. Toch best een fijn wagentje hoor.
En wat sleurt die motor er aan zeg, wat een héérlijk soepel en sterk blok.
Zelfs nog een stoplichtsprintje gedaan, echt lekker dat je bij 3.000 rpm nog eens een extra duw in je rug krijg
Zow, vandaag met de Astra op pad. Toch best een fijn wagentje hoor.
En wat sleurt die motor er aan zeg, wat een héérlijk soepel en sterk blok.
Zelfs nog een stoplichtsprintje gedaan, echt lekker dat je bij 3.000 rpm nog eens een extra duw in je rug krijgt.
Barri zei:Avond! Wat is er met Lopik? Is niet heel ver weg idd. Zou evt zondag die kant op kunnen rijden.
Edit: en als t gaat om iets oppikken : morgenavond kom ik er langs.
@joost, geldt jouw verhaal niet voor de z22yh (155pk) in plaats van de z22se (147pk)?
Of zijn ze uit hetzelfde aluminium gesneden?
Gaat om deze GT...
[www.schadeautos.nl]
rjthefrisian zei:Mmm..dat lijkt zo op de foto's afgaande helemaal geen onaardig project. Maar toch in het echt bekijken wat er mis is. Als dat meevalt en je kunt wat goedkoop aan onderdelen komen heb je superleuk project. En kun je hem als hij klaar is aan ruud verkopen..![]()
rjthefrisian zei:Vanmiddag bij carclean pakket aan spullen besteld waaronder Collinite Liquidatie Insulator, monello velgen spray (eindelijk met nieuwe verstuiver) en velgen wax. Die eerste hoor en lees ik zoveel positieve reacties over. Maar eens proberen..![]()