Avond.
Ik heb vd week een auto "misgelopen".
Advertentie stond er al even maar zonder foto's, meestal zijn ze daar snel mee dus dacht wacht wel ff.
En die foto's kwamen maar niet. De tekst was veelbelovend, leek een erg mooie uitvoering.
Toen kwam ik er achter dat deze dealer doordeweeks altijd tot 19.00 uur open is en dacht dus gisteravond te gaan kijken, kon niet eerder door verplichtingen waaronder cursus en dergelijke.
Kijk ik gisterochtend nog een keer of de foto's er opstaan is de hele advertentie weg.
Dus
Ging dus om een 3-serie sedan van het huidige model, een 320i Executive met upgrade pakket. Alle toeters en bellen zoals Xenon, Prof Navi, gescheiden Climate Control, Leer i.c.m. sportstoelen, etc. De hele rambam. Was wel een EDE uitvoering dus stond wss op beetje suffe 16" wielen maar dat hadden we eenvoudig kunnen oplossen. Gezien leeftijd en kilometerstand ook met volledige 24 maanden garantie ( BMW huisselectie )
De binnenkant was echt iets aparts, was een Modern Line uitvoering en dat had er dus zo uitgezien. ( kon ik herleiden aan omschrijving van bekleding en uitvoering lijsten etc. )
Maar dan dus met het grotere scherm, gescheiden klimaatregeling en sportstoelen.
Dus volgende keer proberen stukkie sneller actie te ondernemen