Geluk is dat de vacatures wel wel zijn. Voornaamste is; wat wil je zelf en waar word je gelukkig van. Ik zie steeds meer mensen in mijn omgeving die eigenlijk niet op hun plek zitten maar ook niet weten wat ze wel willen en daarom maar op die positie blijven. Of carriere maken maar eigenlijk helemaal niet gelukkig worden van alsmaar hogerop.
Hopelijk komt er snel iets op jou pad waar je je goed bij voelt.
Helemaal mee eens, ik sta er daarom ook open in. Breed kijken naar de opties en geen probleem om 'een stapje terug te doen'. Dankjewel
Altijd wel een leuke uitdaging wat van alle kanten erg gewaardeerd word als het is opgelost maar het is altijd lekker onstuimig qua planning en afspraken
Zo, dat is inderdaad wel even een mooi regelwerkje om gedaan te krijgen! Klinkt leuk.
Maar ik snap dat het voor het thuisfront want minder prettig is, als je zo plots naar Amerika moet. Hopelijk kun je het uitstellen zodat het voor je zelf ook wat meer rust geeft.
Jouw vrouw zit toch in het onderwijs...is dat niet iets voor jou? Ik heb je paar keer getroffen en qua karakter zou het je best passen. Of zit ik helemaal mis..
Geinig dat je het zegt; heb er inderdaad wel eens over nagedacht, maar ik heb eigenlijk niet zoveel met kinderen. En nog minder met ouders.
Ben bang dat ik te zakelijk en niet tactisch genoeg ben om met fluwelen handschoenen bepaalde situaties aan te pakken.
Maar het lijkt me ergens wel mooi om de jeugd wat te kunnen leren/bijbrengen, dus zeker geen ondenkbare stap
Of heb je al andere branches waar je je zinnen op hebt gezet?
Als ik bv even mee moet kijken met je sollicitatiebrief dan mag je me altijd vragen. Heb veel mensen daar mee geholpen en op mijn eigen brieven heb ik nog steeds 100% score qua uitnodiging.
Nee, ik ben ook ooit mijn huidige branche binnengevallen; had ik ook nooit verwacht en is mij prima bevallen. Dus laat maar komen!
Bedankt voor het aanbod; ga ik gebruik van maken. Ik mag ook nog even sparren met een HR-manager, dus dan kom ik vast tot een mooie 'standaard'brief die ik kan aanpassen naar de situatie.
Maar ik vind het gewoon belangrijk dat je ook iets voor de maatschappij betekent dan alleen maar met je eigen welvaart bezig te zijn. Daar word ik gelukkig van en vind ik leuk om te doen.
Yes, ik heb hetzelfde maar heb wel gemerkt dat ik ook graag wat meer vrijheid in mijn agenda wil hebben zodat ik af en toe ook 'spontaan' iets kan doen/oppakken. (meer kort/projectmatig)
Maar vrijwilligerswerk is over het algemeen dankbaar en leerzaam (tenminste: zo heb ik het ervaren)
@Gerwin, spannend man. Zeker omdat je nog niets nieuws hebt, maar als je denkt dat je toe bent aan iets anders, de juiste keuze denk ik.
Ja, dat gevoel heb ik er nu ook zeker bij. Af en toe even wennen bij het idee, maar komt goed!
Hier ook wat nieuws op arbeid/werk gebied, maar ivm. herkenbaarheid zal ik dat even via FB delen.
Ben ook benieuwd!