Vriend van me heeft een ID Buzz als bedrijfsauto, echt wel een tof ding!
Ik heb hem maandagavond ook gezien bij een bedrijf waar we te gast waren. Vind hem wel leuk, maar tegenvallen in ruimte.
Mijn zwager wilde ik er ook heen sturen voor de EV3; stond op zijn lease-shortlist maar was nog nergens te rijden.
Maar het aanbod van een EV3 was zo interessant dat hij dat model heeft gekozen; en hij vond het een tof model (en ik ook trouwens

)
Ah, ben wel benieuwd wat er zo interessant is. De EV3 staat wel in mijn belangstellingslijst, als eventuele betaalbare optie. Ben wel erg benieuwd naar de kofferruimte.
Sinds zaterdag ziek (flink de griep te pakken), maar vanwege onderbezetting toch maar aan het werk. Pfff, valt zwaar... maar het is niet anders.
Aj vervelend, beterschap. Zonder jou collega's te veroordelen, maar merk wel vaker dat de mensen met verantwoordelijkheidsgevoel soms over hun grens gaan om het bedrijf maar te helpen.....soms ten koste van zichzelf. En dan vaak omdat anderen verzaken.
In Duitsland vind ik dat nog extremer, met een beetje ziekteverschijnsel worden mensen een week ziekgeschreven door de arts. En bijna iedereen "ziekt" die tijd ook uit, ipv weer eerder aan het werk te gaan als ze zich goed voelen.
Duitsers vinden dat heel normaal "je bent toch ziekgeschreven, dan hoor je thuis te zijn", maar al die tijd leg je door afwezigheid wel extra last op de schouders van je collega's. Niet iedereen is immers 1-1 te vervangen door een uitzendkracht.
@ Ruud: op naar de Skoda dealer voor je leasebak! Die Elroq is een ijzersterke aanbieding!
Ik vind hem wel heel gaaf om te zien, maar ben een beetje huiverig voor de kofferruimte. Maar hij gaat zeker op de lijst.
Die lijst is nog wel divers, laatste weken te druk gehad om er mee bezig te zijn.
Betaalbaardere optie:
- Astra EV: Nog altijd een mogelijkheid. Wel lekker veel ruimte, led-matrix. Nadeel is 0kg trekgewicht, en een vrij lage instap. Met mijn rug en de kids vraag ik me af of met dit gaar irriteren.
- Scenic: Alleen mogelijkheid als de kortingen ook zakelijk gelden, anders toch weer snel 4-6K duurder als de Astra.
- EV3: Levering 2025, eventueel mogelijkheid als "betaalbaardere" optie. Helaas geen led-matrix.
Duurdere optie:
- Grandland: Eerst afgeschreven ivm leveren 2025, maar dat zijn inmiddels vele potentiële auto's. En na prijsverlaging 3008, gaat de Grandland er toch weer op.
- EV6: Met de facelift wel gaaf geworden, technisch de beste optie. Maar ook duur, en geen matrix-led.
De Skoda Elroq nog eens goed bekijken naar prijs, trekgewicht, accupakket en prijs. Ben er wel enthousiast over.