@Rob, Lize gaat op donderdag van 14.45 tot 17.30 naar de naschoolse opvang. Je betaald standaard inderdaad tot 18.30, dat uur ben ik kwijt, als ik een flexibel contract zou hebben dan zou ik dat niet kwijt zijn, maar achter de komma is dit dan toch voordeliger voor ons.
Volgens mij gaan ze 5% omhoog bij Lize, waardoor het wel iets duurder wordt, zowel bruto als netto, maar ik geloof " maar" een tientje per maand netto, als ik zo snel gerekend heb.
Dat is een stuk minder dan de ziektekostenverzekering, die stijgt een stuk harder.
Daar heb ik dan weer enorm problemen mee, Lize heeft dit jaar een beugel gekregen van de Orthodontist, ze is pas 8, maar haar ene voortand kwam niet door. Kaak stond niet helemaal lekker en daarom dus een beugel. Na bellen en uitzoeken wordt dat dus niet vergoed. Prima, alles zelf betaald, iedere maand krijg je een vaste factuur, af en toe wat foto's. totaal zitten we nu net over de 800,-. Die voortand is er nog niet, er is nu genoeg ruimte, de kaak staat goed maar die voortand zakt niet.
Nu moet ze dus een slotjes beugel begin januari, en moet die voortand door de kaakchirurg worden vrijgelegd. zodat hij dmv. de slotjes beugel naar beneden kan komen. Verwachtte kosten die in de begroting staan, zonder extra foto's en techniek kosten zal in 2023 +/- 1300,- zijn. Dit wordt niet in de basis vergoed, en een beetje verzekering die aanvullend wel orthodontie vergoed die hebben veelal 12 maanden wachttijd, waardoor je er uiteindelijk nog niets aan hebt.

.
Helemaal gestoord wordt je ervan. Betaal je 40,- in de maand, krijg je vervolgens 500,- vergoed op jaarbasis. Dus die zullen we ook maar zelf gaan betalen. Hopelijk heeft ze in 2023 dan we 2 voortanden

dat is het doel dan toch