Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Total Loss zei:
Hoe bedoel je die 29-12 joost?Ah de registratiebonus halen van de desbetreffende dealer drinking smiley
Edit, 29-12 komt die uit Franeker uit
Hoe bedoel je die 29-12 joost?
@ Ledmatix: Eenvoudig te herkennen. Bij gewone koplampen zit de chromerand onderin de unit, bij Ledmatix zit de chromerand meer naar het midden van de unit.
Ik ben ook niet zo'n fan van geheel leer in de auto. Bij warmte plakkerig en s winters koud. Je moet toch eerst gaan zitten voordat je stoelverwarming of stoelkoeling aan kunt zetten..smiling smiley Doe mij maar half half of van dat mooie alcantara.
en de grote 18 inch wielen, wat enorm mooi oogt maar toch minder comfortabel is.
Klopt Rob, dat wilde ik ook. Maar ik zie wel dat met ons eisenpakket het dan een moeilijk verhaal gaat worden binnen het budget. Vele dealers rekenen bovenop de verkoopprijzen ook nog een "afleverpakket" zodat je voor de garantie ook nog extra betaald. Als ik een half jaar garantie neem, dan vervalt de garantie voordat we echte km. gaan maken (vakantie).Lijkt een keurige auto maar meende dat je graag een bij de dealer wilde halen? Toch concessies?
Als je toch in het buitenland kijkt zou je ook kunnen kijken of je daar niet iets bij een dealer kan vinden. In Duitsland doen ze niet aan afleverpaketten en is een jaar garantie ook redelijk normaal. Hoewel het meestal geen 100% dekking is. Aan de andere kant kan het meestal je garantie na een jaar nog een keer verlengen.Astra F zei:Klopt Rob, dat wilde ik ook. Maar ik zie wel dat met ons eisenpakket het dan een moeilijk verhaal gaat worden binnen het budget. Vele dealers rekenen bovenop de verkoopprijzen ook nog een "afleverpakket" zodat je voor de garantie ook nog extra betaald. Als ik een half jaar garantie neem, dan vervalt de garantie voordat we echte km. gaan maken (vakantie).Lijkt een keurige auto maar meende dat je graag een bij de dealer wilde halen? Toch concessies?
En relativerend.....een dealer koop een auto ook zonder technische check. Koop ik daar zonder garantie, heb ik net zoveel kans op een barrel als bij een particulier.
Deze astra zouden we vrij geschikt kunnen kopen, mocht na een jaar blijken dat hij het toch niet is gaat ie wel weer in de verkoop.
@ Rob: Een leuk setje op lm velg is niet te vinden voor een leuke prijs?
Pff, vanochtend om half 7 op pad naar ons bedrijf in Drenthe. In het donker, met regen en wind en door omleidingen over onbekende achterafweggetjes.
Manman, wat is het zicht op de weg dan dramatisch. Over de rit van 100km de gehele accu leeg gereden, door combinatie van regen/veel tegenwind.
Gelukkig staat hij nu weer aan de lader, zodat we vol naar huis kunnen.
Ben benieuwd hoe het morgen gaat naar Bochum, we zullen er net kunnen komen met 1 acculading. Dan moeten we daar laden en dan weer retour.
Naja, we rekenen maar wat extra tijd.
Ik heb laatst een setje op staal op MP gekocht voor de V40. Niet zo mooi, maar ach: het is maar voor de winterNu heb ik twee opties: of een nieuw setje banden op de huidige stalen velgen laten zetten of toch een gebruikt setje van MP halen.
Ik heb laatst een setje op staal op MP gekocht voor de V40. Niet zo mooi, maar ach: het is maar voor de winter
Moderator
Het is dus nog ff een gok, maar soms moet je gokken....
Ja, hij voldoet goed aan onze wensen. Ik had er nog wel graag adaptive cruise-control op gehad, maar ergens ligt een keer de grens. Ik ben wel verrast over hoe weinig astra's met Matrix worden aangeboden. Had dit veel meer verwacht, maar het was destijds ook geen goedkope optie. Nadat de automaat er ook nog als wens bij kwam, weet je dat het heel lastig gaat worden. Noujah, we hebben nu een mooie luxe auto met weinig kilometers in een kleur die je niet veel ziet.Gefeliciteerd Ruud! Heb m niet heel goed bekeken dus ben benieuwd naar wat meer plaatjes maar volgens mij is het precies wat jullie zochten!
Haha, ik dacht van de week al.....benieuwd of er nog een opmerking over komtDeze zoektocht ging toch een heel stuk sneller dan de Vectra, om maar eens een oude koe uit de sloot te vissen
Ik ben wel verrast over hoe weinig astra's met Matrix worden aangeboden. Had dit veel meer verwacht, maar het was destijds ook geen goedkope optie.
Ja, hij voldoet goed aan onze wensen. Ik had er nog wel graag adaptive cruise-control op gehad, maar ergens ligt een keer de grens. Ik ben wel verrast over hoe weinig astra's met Matrix worden aangeboden. Had dit veel meer verwacht, maar het was destijds ook geen goedkope optie. Nadat de automaat er ook nog als wens bij kwam, weet je dat het heel lastig gaat worden. Noujah, we hebben nu een mooie luxe auto met weinig kilometers in een kleur die je niet veel ziet.
Tzt een keer een setje mooie velgen eronder, en dan is ie af.
AsconaGT zei:Mooi dat het zo kan tegenwoordig, nu je het zegt; iemand die ik ken heeft het ook zo met zijn camper gedaan enige tijd geleden. Ging toen ook wel via een garage inderdaad. Hopelijk houden ze dit zo na corona. Want wat je zegt; met het VIN nummer hebben ze eigenlijk alle gegevens al.
Na RDW gelijk BPM papieren invullen (kan tegenwoordig ook online, maar bij mij klopte er geen zak van het bedrag. Toen handmatig ingevuld en met de post opgestuurd) Vervolgens 3 dagen later kreeg ik akkoord en moest ik het BPM bedrag betalen. 3 dagen later had ik de papieren al in huis rond 15.00 uur en heb toen gelijk die zelfde dag nog 2x luxe platen + een witte plaat laten maken.
Al met al duurde het dus een weekje bij mij![]()
Moderator
Adaptive cruise is echt zoeken naar een speld in een hooiberg.
Die werd elektronisch voorverwarmd en had je dus bij het starten al vrijwel gelijk warme lucht.
Heeft de BMW ook, erg prettig dat er zo snel warme lucht het interieur in komt thumbs up
Het gekke is wel dat mijn auto nog geen bevroren ruiten heeft gehad de afgelopen dagen, terwijl het hier echt wel koud is. Auto's in de straat zitten ook gewoon dicht. De C1 was zelfs van binnen nog bevrorengrinning smiley
Waarom op mijn ruiten dan geen laagje ijs zit is mijn een raadsel
Voordelen heeft het zeker, maar als je variabele energietarieven hebt ook nadelen..Maar thuis werken heeft ook zijn voordelen.... hoefde ik me niet druk om te maken...morgen is het wel weer weg...
Voordelen heeft het zeker, maar als je variabele energietarieven hebt ook nadelen..
Iemand nog een goede tip om de lederen bekleding van de Astra straks mee te reinigen en evt een beschermlaag te geven?
@ Joost: De garagehouder gaf aan dat het formulier BPM aangifte digitaal kan worden ingevuld, maar per post moet worden verstuurd. Klopt dit met jouw ervaring?
(Omdat het VIN-nummer nog niet bekend is bij de belastingdienst, kan ik nog niks invullen)
Iemand nog een goede tip om de lederen bekleding van de Astra straks mee te reinigen en evt een beschermlaag te geven?
Moderator
Daar sluit ik me bij aan. Ik heb het op basis van de reviews toch maar gekocht, en mijn stuurwiel knapt er véél meer van op dat willekeurige andere producten/leerreinigers.AsconaGT zei:ik ben normaal niet zo gevoellig voor marketing praat , maar toegegeven, interior matt cleaner van stipt werkt echt heel goed om te reinigen en mooi te maken. Daarna nog met goede leerbeschermer er over en klaar.
Krijg jij zo'n lage thuiswerkvergoeding of heb jij hele dure koffie? big smile smiley
Ik zei laatst al grappend tegen mijn manager dat ik druk aan het rekenen ben of ik fulltime naar kantoor kom. Zodra het met deze energieprijzen per dag duurder is om thuis te zitten dan om naar kantoor te rijden ben ik weer dagelijks op kantoor te vinden grinning smiley
Stipt spullen zal ik zelf niet zo snel aanschaffen, koop liever van een gerenommeerd merk. Zijn ook veelal producten die voor weinig bij Ali worden aangeboden en waar hier in NL de hoofdprijs voor wordt gevraagd.
Haha nou, ons koffie-apparaat (Philipps Sarista) van 10 jaar oud heeft afgelopen weekend de geest gegeven. Gezien we toch een bonen-apparaat terug willen gister maar ff naar de Media-markt geweest. Ons oog was op een apparaat van 300 euro gevallen, maar die bleek na een praktijk-test toch geen lekkere koffie te zetten. Uiteindelijk een apparaat van 500 euro besteld.En een lage thuiswerkvergoeding en dure koffie..smiling smiley nee, krijg 2 euro per dag thuiswerkvergoeding..koffiecup kost zon 20 cent per stuk; 4 bakkies per dag en houdt nog zo'n 1,20 over om de kachel op te stoken..grinning smiley