Guest
Hier is het al een aantal dagen 1,387 €/liter. Jammer dat de euro zo laag staan dat het verschil met benzineprijs een paar jaar terug niet zo groot is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ScaniaV8 zei:Het valt mij wel op dat de dieselprijs in Nederland sneller zakt als in Duitsland. Tankte tot nu toe bijna altijd diesel in Duitsland, maar het prijsverschil is de laatste weken nihil. Als je niet uitkijkt betaal je in Duitsland zelfs meer.
Carkiller zei:Vandaag getankt (In Nederland, dus geen vergelijking met het veel goedkopere buitenland nodig) voor 1,399 Euro.
Carkiller zei:Ook jij betaalt veel te veel, in Dubai is de prijs voor een liter 38 cent.
En dat is eveneens een nutteloze vergelijking, het is altijd wel ergens goedkoper of duurder.![]()
Carkiller zei:Deze smiley in je post:![]()
Carkiller zei:Al die lage benzineprijzen doen mij denken dat ik in het verkeerde land woon.:T
Carkiller zei:Ik wordt daar gewoon stikjaloers van.
Al die lage benzineprijzen doen mij denken dat ik in het verkeerde land woon.:T
Blogger zei:Ik heb het geluk dat ik vrij regelmatig in Baarle-Nassau kom, dan tank ik altijd even in de Belgische enclaves. Waar je in het Nederlandse gedeelte gisteren +/- €1,45 betaalde, was je een paar honderd meter verderop slechts 1,18.9 kwijt. Panda zit weer vol!
Ik vraag me echt af hoe die NL'se stations zich staande weten te houden daar. Die moeten toch puur leven van leaserijders?
stoterstangen90 zei:Stoer hoor...
Goedkoper dan in venezuela?Rob0032 zei:het is altijd wel ergens goedkoper
Blogger zei:Rob, je hebt gelijk. Laten we dit topic sluiten!
PS: wat me wel opviel was dat de dieselprijs in België boven de €1 zat terwijl in NL de eurogrens doorbroken is. Voor benzine ben je dus 20-25cent de liter goedkoper uit, terwijl je voor diesel geen voordeel hebt en wellicht zelfs duurder uit bent in België. Is dit een doorgaans normale situatie (Rob) ?
Bimmert zei:
De Schaduw zei:Bimmert zei:
Niet om reclame te maken, maar het is toch de Big Mac-index?
Carkiller zei:Maar ik kan weer 400 km rijden, dan is het 60 liter tankje weer leeg...
Carkiller zei:@Lycan_Capri (TSC):
Ik zie geen voordeel van het wonen in de Zeeuwse polder wat betreft de brandstofprijs, hier in de randstad kan ik nu Euro 95 tanken voor 1,369.
Carkiller zei:
Carkiller zei:Wel opletten Rob, 98 is maar 16 cent goedkoper dan in reserve Nederland.
Tenminste, volgens je foto op deze pagina.
95 kan niet in de Sub, gaat ie stuk van.
Daar zal de Crown geen last van hebben.
Carkiller zei:Ik zie geen voordeel van het wonen in de Zeeuwse polderwat betreft de brandstofprijs, hier in de randstad kan ik nu Euro 95 tanken voor 1,369.