A
Anoniem
Guest
Carkiller zei:Appels met peren vergelijken Rob, te makkelijk.:T
Wees blij dat er geen lpg-tank achterin ligt. Die vul ik hier voor 30 cent per liter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carkiller zei:Appels met peren vergelijken Rob, te makkelijk.:T
BMW Power zei:Gister getankt voor 1,419/liter bij de Shell Express. Laagste literprijs waarvoor ik getankt heb in 2015.
Smilie zei:Weet iemand actuele prijzen van diesel in DE? Wij gaan morgen richting Berlijn; ik zag in regio Arnhem bij o.a. Esso en Shell (Express) prijs van 1,029 per liter. Is het dan alsnog goedkoper om in Duitsland te tanken?
Alvast bedankt!
PS. ja, heb idd reeds op internet gekeken, maar daar zie ik alleen advies prijzen - kon geen onbemande / reële prijzen aan de pomp vinden![]()
BMW Power zei:BMW Power zei:Gister getankt voor 1,419/liter bij de Shell Express. Laagste literprijs waarvoor ik getankt heb in 2015.
1,389 bij de Tamoil vandaag zal als goedkoopste literprijs 2015 de boeken ingaan voor mij
Maatje van me zei dat ie gister op 1,359 stond in Soest.
Ik woon in Soest. Dat vind ik wel stoerBMW Power zei:BMW Power zei:Gister getankt voor 1,419/liter bij de Shell Express. Laagste literprijs waarvoor ik getankt heb in 2015.
1,389 bij de Tamoil vandaag zal als goedkoopste literprijs 2015 de boeken ingaan voor mij
Maatje van me zei dat ie gister op 1,359 stond in Soest.
Moderator
Forumreglement zei:7. Plaats je bericht in de meest geschikte rubriek. Je mag een bericht maar één keer plaatsen.
braadslee zei:Op de vreelandseweg is het 1,38.9 ! Ook vrij cheapGooi m`n tank vol voor 61 euro. Ideaal!
braadslee zei:Op de vreelandseweg is het 1,38.9 ! Ook vrij cheapGooi m`n tank vol voor 61 euro. Ideaal!
Blogger zei:braadslee zei:Op de vreelandseweg is het 1,38.9 ! Ook vrij cheapGooi m`n tank vol voor 61 euro. Ideaal!
Zit er zo'n grote tank in de Twingo?
Rob0032 zei:Smilie zei:Weet iemand actuele prijzen van diesel in DE? Wij gaan morgen richting Berlijn; ik zag in regio Arnhem bij o.a. Esso en Shell (Express) prijs van 1,029 per liter. Is het dan alsnog goedkoper om in Duitsland te tanken?
Alvast bedankt!
PS. ja, heb idd reeds op internet gekeken, maar daar zie ik alleen advies prijzen - kon geen onbemande / reële prijzen aan de pomp vinden![]()
De meeste landen hebben wel een app waarop je kunt zien waar je goedkoop kunt tanken. Als ik jou was dan zou ik daar even naartoe zoeken. Kun je meteen zien wat er wel/niet op je route ligt.
Heffing op brandstof om kosten vluchtelingencrisis te dragen'
ZATERDAG, 10:21BUITENLAND
ANP
Europese landen moeten een speciale heffing op autobrandstof invoeren om de financiële gevolgen van de vluchtelingencrisis mee op te vangen. Dat vindt Wolfgang Schäuble, de Duitse minister van Financiën. "Waarom zouden we daar in Europa geen afspraken over maken als het probleem zo dringend is?"
Schäuble doet zijn uitspraken in een interview met de Süddeutsche Zeitung. "De grenzen van de Schengenzone moeten beveiligd worden. De oplossing van dat probleem mag niet mislukken door een gebrek aan middelen", zegt hij tegen de krant. Als niet alle landen mee willen doen, dan moet de maatregel gedragen worden door een 'Coalition of the Willing', vindt hij.
De vluchtelingencrisis verdeelt Europa al maanden. Het principe van vrij grensverkeer is zwaar onder druk komen te staan. Volgens de Verenigde Naties bereikten alleen al het afgelopen jaar een miljoen vluchtelingen de Europese kust over de Middellandse Zee.
eerste-opel zei:Benzine is nou eenmaal iets wat je nodig hebt als je een auto bezit omdat je anders na een tijdje niet meer verder komt (tank leeg). Kiezen ze voor een heffing op een brood (Tijger Bruin bijvoorbeeld) dan laat je die liggen en dan pak je een ander brood (Waldkorn bijvoorbeeld).
Rob0032 zei:eerste-opel zei:Benzine is nou eenmaal iets wat je nodig hebt als je een auto bezit omdat je anders na een tijdje niet meer verder komt (tank leeg). Kiezen ze voor een heffing op een brood (Tijger Bruin bijvoorbeeld) dan laat je die liggen en dan pak je een ander brood (Waldkorn bijvoorbeeld).
Dit klinkt nu heel gek he, maar er zijn ook mensen die een auto met andere brandstof hebben, of helemaal geen auto hebben. Sterker nog, ik denk dat het spannend wordt als je het aantal mensen dat brood eet en het aantal mensen dat een auto gebruikt naast elkaar zet.
Verder vind ik het maar een slecht idee. Mensen zijn toch niet bereid om een fractie van hun welvaart op te geven voor mensen die het wel keihard nodig hebben. Al die zogenaamd solidaire Je suis Charlies of achterlijk volk dat zo nodig een Franse vlag als profielfoto moesten gebruiken, zijn veel meer geïnteresseerd in hun eigen welvaart dan andermans lot. Tenzij het vanuit de luie stoel kan en niets kost...
Goedendag zei:Het grote probleem is alleen. Een dergelijke heffing wordt nooit terug gedraaid.
Nu wordt de benzine dan (bijvoorbeeld) 10ct duurder. Als je van die vluchtelingen af bent, dan gaan ze die extra opbrengsten ergens anders voor gebruiken.
Rob0032 zei:eerste-opel zei:Benzine is nou eenmaal iets wat je nodig hebt als je een auto bezit omdat je anders na een tijdje niet meer verder komt (tank leeg). Kiezen ze voor een heffing op een brood (Tijger Bruin bijvoorbeeld) dan laat je die liggen en dan pak je een ander brood (Waldkorn bijvoorbeeld).
Dit klinkt nu heel gek he, maar er zijn ook mensen die een auto met andere brandstof hebben, of helemaal geen auto hebben. Sterker nog, ik denk dat het spannend wordt als je het aantal mensen dat brood eet en het aantal mensen dat een auto gebruikt naast elkaar zet.
Verder vind ik het maar een slecht idee. Mensen zijn toch niet bereid om een fractie van hun welvaart op te geven voor mensen die het wel keihard nodig hebben. Al die zogenaamd solidaire Je suis Charlies of achterlijk volk dat zo nodig een Franse vlag als profielfoto moesten gebruiken, zijn veel meer geïnteresseerd in hun eigen welvaart dan andermans lot. Tenzij het vanuit de luie stoel kan en niets kost...
eerste-opel zei:Voor wat betreft de Franse vlag als profielfoto etc., je kunt niet iedereen over 1 kam scheren. Er zijn ook mensen die wel gemeend de vlag als profielfoto genomen hebben en die ook bereid zijn om wat te doen voor een ander.
Rob0032 zei:Het gaat mij om de inhoudsloze symboliek ervan. Gut gut wat zielig in Parijs, maar een maand later gaan we bestuurders bedreigen en gemeentehuizen bekogelen.
BMW Power zei:Rob0032 zei:Het gaat mij om de inhoudsloze symboliek ervan. Gut gut wat zielig in Parijs, maar een maand later gaan we bestuurders bedreigen en gemeentehuizen bekogelen.
Wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?
Rob0032 zei:BMW Power zei:Rob0032 zei:Het gaat mij om de inhoudsloze symboliek ervan. Gut gut wat zielig in Parijs, maar een maand later gaan we bestuurders bedreigen en gemeentehuizen bekogelen.
Wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?
Als je nou even net een zinnetje doorleest, dan zie je dat. Toe maar, dat kun jij wel!
Nissan GT-R zei:Net in het nieuws dat Shell "slechts" 2 miljard WINST had gemaakt t.o.v. de 15 miljard een jaar eerder.......ik heb wel met ze te doen hoor.
Onzin.eerste-opel zei:Hier moet ik je natuurlijk gelijk in geven Goedendag want 'het kwartje van Kok' is inderdaad ook nooit teruggedraaid.
Joël D. zei:300% belasting op benzine is nog niet voldoende????????????????????
Joël D. zei:Wat heeft dat er nou weer mee te maken?