Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Wat een prachtige 300 SL gullwing
Lage kmstand heeft alles van doen met autoliefhebberij, een wagen zo perfect mogelijk willen houden!
Dit moet gekoesterd worden en bewaard blijven voor ons nageslacht.
sterrenservice Elburg of niet?
Diante zei:Maandag 7 november gaat de Mercedes Combi voor de APK.
APK is deze keer gratis aangezien de problemen van vorige keer dat de printer het niet deed en ik daarna nog langer moest wachten vanwege de steekproef.
Heb toch maar besloten om met de Combi te gaan rijden in de winter, dan spaar ik de cabriokap voor het slechte weer.
Heb er nu wel een afdekhoes overheen maar is ook weer zo'n gedoe.
Ik ga ook weer bezig mijn Pontiac in orde te maken om hem aankomende zomer weer terug op de weg te krijgen.
Hij staat al sinds 2013 stil, voornamelijk vanwege motorische problemen.
![]()
omniradius zei:DIE PONTIAC!!!!GAAF!!!!
![]()
Diante zei:Het is even wennen aangezien je niet meer kunt overpakken in een bocht, maar dat heb je zo onder de knie.
Even een kommetje maken en je zoeft het stuur zo rond, hij draait heel licht en als je los laat vanzelf weer terug.
Je moet ook met je benen wijd zitten anders komt het stuur tegen je benen aan.
Als hij weer rijdt kom maar een keer langs, mag je op een parkeerterrein wel even wat bochtjes maken.![]()
omniradius zei:Ik heb de eer gehad een stukje in de 300ZX te mogen rijden. Was erg tof!
De Kitt car lijkt mij ook heel gaaf om eens te zien. Zou ook leuk zijn om dan gelijk een aflevering van te maken op mijn youtube kanaaltje![]()
Pjötr zei:Ik stel overigens een mini-meeting voor in het voorjaar, waar Omniradius een filmpje van maakt![]()
Ik zie dat er meer mensen nieuwsgierig zijn naar je wagens Diante!(inclusief mezelf))
omniradius zei:Pjötr zei:Ik stel overigens een mini-meeting voor in het voorjaar, waar Omniradius een filmpje van maakt![]()
Ik zie dat er meer mensen nieuwsgierig zijn naar je wagens Diante!(inclusief mezelf))
Lijkt me tof, ik ben dan van de partij![]()
omniradius zei:Gaaf.
We zouden ook een before and after kunnen doen he.
Dat ik keertje naar je toe kom en dan het "work in progress" vastleg, en daar dan een leuke aflevering van monteer. En dan enkele maanden later kom ik nog eens terug als je weer een heel stuk verder bent, en dan publiceer ik dán de before & after video's in twee weken achter elkaar![]()
Pjötr zei:Ik stel overigens een mini-meeting voor in het voorjaar, waar Omniradius een filmpje van maakt![]()
spyderweb zei:Een aantal wagens komen ook in aanmerking voor de rubriek Blits bezit
Zadelsnuiver zei:Je had toch meebetaald aan die (extreem dure) mal van de originele KITT voorbumper? Wanneer krijg je die binnen dan?
Pjötr zei: