Guest
Er schijnt (dus toch) een W124 500 E AMG 6.2 te bestaan. Is dat goed nieuws? Of is dat goed nieuws?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
500 E zei:Wat is er mis met een originele grille van een W124?
Twingo1 zei:Zo'n grille is toch veel mooier dan die lompe grille uit 500 E's post ?
Twingo1 zei:Zo'n grille is toch veel mooier dan die lompe grille uit 500 E's post ?
Dionysus zei:Maar moeten hier geen acht-gaatsen onder? Het kriebelt een beetje op m'n netvlies.
Icebrain zei:Dionysus zei:Maar moeten hier geen acht-gaatsen onder? Het kriebelt een beetje op m'n netvlies.
Die zitten eronder, dus het kriebelend netvlies hoeft niet meer
Dionysus zei:Icebrain zei:Dionysus zei:Maar moeten hier geen acht-gaatsen onder? Het kriebelt een beetje op m'n netvlies.
Die zitten eronder, dus het kriebelend netvlies hoeft niet meer
Zitten er inmiddels weer onder of heb je gewoon moeite met tellen?
Dionysus zei:Werkelijk. Wederom een geweldige MB uit Zuffenhausen in de loods. De W124 op z'n indrukwekkendst. Gevalletje slappe knieën.
![]()
Maar moeten hier geen acht-gaatsen onder? Het kriebelt een beetje op m'n netvlies.
500 E zei:en vandaag heeft 'ie voor het eerst in zeven jaar weer eens regen gezien.
Dionysus zei:...
Regen? Waar?...
W124STER zei:![]()
..... Alleen de open haard ontbreekt, maar verder. Zu Hause.
W124STER zei:... de TS zit nergens mee. Die zou zich graag hierin naar zijn favoriete zonovergoten vakantieplekje laten rijden;
![]()
Het idee. De idee. Whatever. Alleen de open haard ontbreekt, maar verder. Zu Hause.
Twingo1 zei:
Luap zei:'Prachtige 500 E, op verzoek van de eerste Zwitserse eigenaar geheel E 500 uitgevoerd.'![]()
Dionysus zei:Luap zei:'Prachtige 500 E, op verzoek van de eerste Zwitserse eigenaar geheel E 500 uitgevoerd.'![]()
Mis ik iets?
Dionysus zei:Sorry Icebrain, ik ben ook maar gewoon een boerenl ul. En dat blijkt keer op keer.
Maar mis ik iets?
Icebrain zei:Yep, zoals gezegd heeft de zwitserse eigenaar zijn 500E om laten bouwen naar een E500................maar jou een boerenlul noemen doe ik alleszins..Dionysus zei:Maar mis ik iets?
Dionysus zei:Icebrain zei:Yep, zoals gezegd heeft de zwitserse eigenaar zijn 500E om laten bouwen naar een E500................maar jou een boerenlul noemen doe ik alleszins..Dionysus zei:Maar mis ik iets?
Ja, dat staat ook duidelijk vermeld in de advertentie. Dus vandaar mijn vraag: Mis ik iets?
En daar heb ik nog steeds geen antwoord op. Wel weet ik nu dat jij mij alleszins boerenlul noemt.
Dus..
Dionysus zei:Twingo1 zei:
Oef, die komt wel binnen. Heeft AMG zulke statements inderdaad officieel vanuit Affalterbach de wereld ingestuurd?
Weide? Kom er maar in.
Dionysus zei:Luap zei:'Prachtige 500 E, op verzoek van de eerste Zwitserse eigenaar geheel E 500 uitgevoerd.'![]()
Mis ik iets?
Wederom weer een late reactie van mij maar helaas door andere zaken niet iedere dag in de gelegenheid te lezen en te reageren.W124STER zei:... voor de W126 is er eigenlijk altijd belangstelling; die verkoopt, zo gezegd, zichzelf. De W140 wordt vooral mooi gevonden 'voor anderen'. Klanten spreken hun waardering uit voor het geheel, maar bij de gedachte aan wat de buurt er van vindt, de parkeerplaats bij de Albert Heijn en wat je allemaal kunt bedenken aan 'nuttigheid' en 'redenen waarom niet', haakt men af. Terwijl de auto zo ongelooflijk fantastisch rijdt.
Wij hebben geen onderzoek gedaan of gelezen waar de potentiële W140 klanten zich bevinden, maar in de praktijk kan ik ze in de Noordoostpolder niet vinden. In de polderklei geen S-Klasse dus; maar we doen er alles aan om daar verandering in aan te brengen.
[size=x-small]edit: ik was het woordje "klanten" achter W140 vergeten; daar ging het nu juist om[/size]