Guest
W124STER zei:... ik ben in september in Zwitserland geweest; de afgelopen week kreeg ik boetes vanuit Duitsland en Zwitserland. Duitsland valt mee (24 km/h, na correctie, te hard op de Autobahn, vermoedelijk €100,- (maar nog geen definitieve beschikking gehad)), maar Zwitserland wordt minder prettig. Men heeft een overschrijding van 34 km/h op snelweg geconstateerd (na correctie). Schijnt dan zo te zijn dat er een strafrechterlijk onderzoek wordt gestart en dat je 'serieus aan de beurt bent'. In ieder geval meer dan €350.... Heeft iemand hier evaring mee?
Dit onderwerp past wel in het topic, dacht ik; er zijn meer autohobbyrijders die de Alpen als ideale cabrio-uitlaat-plaats beschouwen. Dan moet je ook weten in hoeveel tijd je er kunt zijn (of niet moeten willen zijn...)![]()
... boete binnen: CFH520,00 is bij benadering €392,00. Dat valt nog mee (je haalt je na verloop van tijd van alles in je hoofd). Minder leuk vond ik het feit dat men nu probeert de geldigheid van mijn rijbewijs voor Zwitserland in te trekken. Nooit meer zelf sturen in de Zwitserse Alpen? Kan me nog niet voorstellen, maar de Kapo's zijn het wel van plan