Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
W124STER zei:... wat staat er voor de W124 liefhebbers toch mooi spul in Castricum en Alkmaar; 400E, E420 en 500E. Zouden de tijdelijke eigenaren voor de beste inzending op dit forum er niet één moeten verloten? Ik noem maar iets?
BMW-bolle zei:Een e34 past ook hoor. Ik pas zelfs goed in een 107![]()
Dan pak ik er ook nog 1tjeBMW-bolle zei:Als het dan toch feest is, pak ik een heerlijk flesje bier erbij.
![]()
smarter zei:Dan pak ik er ook nog 1tjeBMW-bolle zei:Als het dan toch feest is, pak ik een heerlijk flesje bier erbij.
![]()
W124STER zei:...proost en in aansluiting op mijn post van de vorige pagina; dit rijtje W140, W124 en W202 passen goed bij elkaar. Bruno Sacco heeft overigens zelf van de W140 gezegd dat dit zijn 'meesterstuk' is.
smarter zei:W124STER zei:...proost en in aansluiting op mijn post van de vorige pagina; dit rijtje W140, W124 en W202 passen goed bij elkaar. Bruno Sacco heeft overigens zelf van de W140 gezegd dat dit zijn 'meesterstuk' is.
Mooi plaatje, laat goed de huisstijl van dat moment zien.
Ik blijf persoonlijk toch bij De W201/ W124 Mopf1: Saccobretter/ volledige grille met ster erop/ oranje pinkers/ 15 gaats. Minimaal 2.3, bij voorkeur 2.6/3.0 sowieso automaat. Dan graag ook nog een donkere carrosseriekleur met contrasterende 'bretter' met het subtiele chroomlijstje. Bison Braun en Nautik zijn wel mijn favorieten in deze.
BMW-bolle zei:smarter zei:Dan pak ik er ook nog 1tjeBMW-bolle zei:Als het dan toch feest is, pak ik een heerlijk flesje bier erbij.
![]()
Pas maar op, dadelijk moet je je nog Ford-Bolle, Mercedes-Bolle (de ultieme wens?) of Smarter-Bolle noemen![]()
![]()
W124STER zei:... en de nieuwe eigenaar (zie het Gastenboek van MHS) vindt dat er thee-doek bekleding in zit; 't is maar hoe je Karo ervaart... Ik vind deze uitvoering overigens ook een bisondere kleurencombi!
Vinnievw zei:Smarter, heb je al bij je vrouw voorzichtig aangekaart dat het tijd wordt voor een echte auto? Met zoveel moois in dit topic moet het toch wel een beetje gaan kriebelen.
smarter zei:kinderopvang.
Mercedes
Type: 500 E W124
Brandstof: benzine
Aantal deuren: 4
Transmissie: automaat
Kleur: 199 Blauwzwart metallic
Km. stand: 43.000
Bouwjaar: 06-1992
Btw/Marge: marge
Status: op voorraad
Prijs: 49.500,00 euro
500 E zei:Ik vind Dattel ook geweldig, maar het is behoorlijk smaakgebonden. Met het licht er vol op lijkt het net oranje.
500 E zei:Wat let je?:T
500 E zei:Impala met Dattel. Ha, nog nooit gezien.
baSSje zei:500 E zei:Impala met Dattel. Ha, nog nooit gezien.
Heb toen ik met Vinnievw op bezoek was tegen je verteld dat ik een W201 heb met die combinatie.
Even het 'Mijn auto' topic opgegraven:
Bassje's Mijn Auto topic
W124STER zei:baSSje zei:500 E zei:Impala met Dattel. Ha, nog nooit gezien.
Heb toen ik met Vinnievw op bezoek was tegen je verteld dat ik een W201 heb met die combinatie.
Even het 'Mijn auto' topic opgegraven:
Bassje's Mijn Auto topic
... MOOI