smarter
Net ingestapt
Dionysus zei:Een waardig opvolger van dè (jaja, tyfusstreepje) meester.
Blijft eeuwig zonde dat de granieten reputatie van 'Das Haus' na deze 2 meesters nooit meer dezelfde hoogte bereikt heeft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dionysus zei:Een waardig opvolger van dè (jaja, tyfusstreepje) meester.
500 E zei:Zou er een markt zijn voor een omgebouwde 300 E Blue Efficiency?
smarter zei:Dionysus zei:Mooier dan dit zal een hogere middenklasse-sedan niet worden.
Autoriteit op wielen.
Maar dan graag wel mopf1 met oranje pinkers:
![]()
Beter wordt het gewoon nooit meer![]()
Twingo1 zei:De voorkant is lelijk bij de W210. De rest gaat wel.
Fryske Hynder zei:Nou, als je zo'n nieuwe E ziet staan, en dan met name een Estate, een dikke (350 of 500) in de goede kleurencombinatie en uitrusting en AIRMATIC, dan staat er een monument van een auto.
E61 zei:Maar de huidige E-Klasse heeft gewoon niet de overheersende rol in z'n segment die de W124 destijds had.
Fryske Hynder zei:In de dagelijkse rijpraktijk is een dikke E zo'n beetje de fijnste auto die er te koop is.
Fryske Hynder zei:In de dagelijkse rijpraktijk is een dikke E zo'n beetje de fijnste auto die er te koop is.
Fryske Hynder zei:Ok, dat kan. Maar een 5 is een grote 3, je moet echt goed kijken om het verschil te zien. Uiterlijk bij een auto vind ik zelf niet overheersend overigens, gaat mij om de auto als geheel.
Fryske Hynder zei:En dan blijkt een E fijner. .
500 E zei:Agree. Het ging al fout bij de W210. De W211 vind ik dan weer een mooie auto, maar alleen pre-facelift. De latere modellen blinken ook uit in oubolligheid en de W212 is al helemaal but-ugly.
labrang zei:500 E zei:Agree. Het ging al fout bij de W210. De W211 vind ik dan weer een mooie auto, maar alleen pre-facelift. De latere modellen blinken ook uit in oubolligheid en de W212 is al helemaal but-ugly.
kan het hier alleen maar mee eens zijn. Met de originele W211 is uiterlijk niets mis, en dat zeg ik niet snel van moderne Merc's. Snap niet hoe die 212 zo gekomen is. Ongekend wat is hier kunstmatig in "gedesigned". Je kan het niet eens meer overdesigned noemen.
E61 zei:In de jaren 80/90 was de W124 een veel dikkere verschijning dan de BMW E34
E61 zei:Bij de W211 en de BMW E60 was dat precies omgekeerd, een E60 oogt veel "dikker" en krachtiger dan een W211.
E61 zei:In de jaren 80/90 was de W124 een veel dikkere verschijning dan de BMW E34
E61 zei:Bij de W211 en de BMW E60 was dat precies omgekeerd, een E60 oogt veel "dikker" en krachtiger dan een W211.
E61 zei:beetje te iel,
labrang zei:wat is die obsessie met obesitas? Dikker dikker dikst. Wanneer komt er weer een woord als elegant in de vocabulaire? Of ben ik nu een wijf?
smarter zei:Het echte Mercedes bestaat niet meer na ca. 1995
Dionysus zei:![]()
Qua looks handhaaft zelfs de W123, 35 jaar oud, zich prima in zo'n rijtje met konten.
997 GT2 RS zei:Inderdaad, wat een stompzinnig gelul. Eén van de mooiste én beste Mercedessen aller tijden wordt momenteel gemaakt. De CL.
Audi80Coupé zei:W201?
smarter zei:Audi80Coupé zei:W201?
W201! : Als je het mij vraagt het allerzuiverste Sacco ontwerp zonder enige concessies. Wat aan de compacte kant voor echt gezinsgebruik, maar o zo puur en zelfs beter in balans als de W124:
Audi80Coupé zei:Wat ik jammer vind is dat de W201 nooit als kombi is geleverd, dat had toch zeker een goede zet kunnen zijn van MB.
Leitner zei:Als ik die W201 modellen zo zie, mis ik mijn Heliosgele 190 E met Dattel interieur. Ik heb daar tot op de dag van vandaag spijt van dat ik die heb verkocht.