A
Anoniem
Guest
Heb je al vet op de geleiderail van het SSHD gesmeerd? En zo ja: hielp dat? Als niet, dan stuur ik je een schoonmaaksetje toe voor de kabels in de gootjes met een beschrijving er bij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Snipe zei:Toen ik 'm laatst zag, dacht ik inderdaad: zonde van dat ene deukje. Mooi dat je daar binnenkort vanaf bent!
TYN zei:Kijk, zo'n auto verdient het om geperfectioneerd te worden. Goed bezig.
Nog één klein dingetje dat me opvalt: die matten.. Daar moet natuurlijk dik velours in.
Ik kan je automatten4you.nl van harte aanbevelen. Perfecte pasvorm en hoge kwaliteit. Ik ben er al een jaar zeer tevreden mee. Voor 100 euro ben je het mannetje.
520d zei:Snipe zei:Toen ik 'm laatst zag, dacht ik inderdaad: zonde van dat ene deukje. Mooi dat je daar binnenkort vanaf bent!
Dat dacht ik ook. Net als het lichtknopje en het paneel waarin dat zit. Beetje sleets en een geboord gat voor een startblokkering uit het verleden. Wordt ook netjes vernieuwd.
Aras zei:Ik was vorige week in de buurt van Heerhugowaard, ik ben niet langs gereden naar het walhalla. Waarom niet?
Ik denk dat ik met bonus, vakantiegeld en belastingteruggave in de pocket te zwak ben om dit te weerstaan.
Wat een plaatje...
520d zei:Gelukkig zijn die panelen nieuw leverbaar, wie weet doe ik dat volgend seizoen nog eens.
520d zei:@ RWD: bevalt die VDO jou goed, qua geluid e.d.? Ik overweeg hem ook, simpele maar doeltreffende radio zonder veel fratsen.
Ben benieuwd naar de foto's van deze prachtig gekleurde Benz. Nu die RR nog omruilen je hebt weer een echt wagenpark.michel1975 zei:Die van 520d is heel mooi maar die 300E van Michel1975............
Donderdag ophalen en dan ook even de puntjes op de E zetten en dan is de E hier ook weer klaar.![]()
TYN zei:Bij mij zat er exact dezelfde Becker in. Voornemens om het interieur zo origineel mogelijk te houden inderdaad zo'n 'cassettebandje met snoer' gekocht. Bleek het cassette-gedeelte het niet meer te doen. Dan wordt het wel erg karig qua muziek hoor.
Zemelaar zei:Eerste foto is mooi. Autobahn uitstraling. Zo vliegen ze me links voorbij. Ook goede vulling van de wielkast.
520d zei:[Dat zal je met deze niet overkomen, ik heb de honderddertig nog niet gehaald. Dat sportonderstel maakt het plaatje optisch wel af inderdaad. Niet te hoog, niet te laag, gewoon goed.