TYN
Net ingestapt
Joël D. zei:Ik heb geen idee.![]()
Raar inderdaad. Ik zie twee 500E's die qua kleurencombi niet op elkaar lijken, maar toch hetzelfde kenteken hebben. Enorm vertekenende foto's? Plaat er enkel voor de foto opgezet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joël D. zei:Ik heb geen idee.![]()
Zemelaar zei:[size=large]E500E zweites Treffen.[/size]
28 Juni, Samstag.
10 Uhr.
Brabus, Bottrop, Brabus Allee 1 ;-)
Werkstour inklusive.
Ab 14 Uhr weiter bei Remise in Düsseldorf. Quatchen,, anfassen, fotografieren, essen...das übliche
Jeder ist wilkommen.
Leuk lijstje, so far!
Zou Marco daar ook heen gaan?
Snipe zei:R W D zei:Er komt weer wat moois aan in Heerhugowaard![]()
Zou je daar een 230 CE op in kunnen ruilen?
Ik dacht wel dat het bekend zou klinken. Ik zou iedere week wel kunnen ruilen in Heerhugowaard.520d zei:@ aras: geen idee....![]()
Aras zei:Zo'n Veyron zou er niet eens inkomen. Ik heb helemaal niets met supercars.
Aras zei:Elke week zie ik op de FB van 500e.nl wel iets langs komen waar van ik denk: hebben! Die 500e, C32AMG, dat werk.
Zemelaar zei:Duur onderhoud stond in Youngtimer magazine.
520d zei:Die juiste hoogte is wel essentieel. Mijn vorige C124 leek achter wat hoger te staan, en dat vond ik toch minder mooi. Het sportonderstel is wat dat betreft wel goed, maakt de auto gelukkig ook niet te laag.
FH126560 zei:Mooi...zo echt Mercedes, ook die console met die draaiknoppen en temperatuurregelaars!