Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zemelaar zei:Zemelaar zei:Die zie ik in deze MKB 70 TE zeker. Wat een exemplaar. Perfect.
Ik heb de laatste 2,5 jaar meer dan 100 124'ers gehad en weer verkocht.
Op naar iets nieuws. Iets anders.
W124STER zei:... Iets met de betrouwbaarheid van een W124 en de diepgang van een mammoettanker. Zoiets.
+1.Aras zei:Jammer. Ik heb het met veel genot allemaal gelezen. Na Teutonia is er op dit zeikforum verder weinig meer te beleven.
michel1975 zei:Ik zou het zonde vinden als dit topic gesloten zou worden. Het was me wel al opgevallen dat Paul weinig meer aanwezig was.
Sproet zei:Zo is dat! Liefhebbers en rijders genoeg.
Tyn post hier inderdaad de nodige foto's van zijn Europese rondreis. Moet ik ook maar wat meer bijdrages hier posten. Want net als RWD heb ik met de rest van het forum (helaas niet meer) zo veel.R W D zei:michel1975 zei:Ik zou het zonde vinden als dit topic gesloten zou worden. Het was me wel al opgevallen dat Paul weinig meer aanwezig was.
Er zijn hier genoeg W124 eigenaren die dit topic met hun ervaringen en af en toe wat foto's in leven zouden kunnen houden![]()
500 E zei:Sproet zei:Zo is dat! Liefhebbers en rijders genoeg.
Sluiten is zonde. De W124 leeft meer dan ooit, als je de laatste drie jaar als graadmeter neemt. Goed, de nadruk op belastingvrij is geheel verdwenen, maar ik vraag me af of dat zo erg is. De auto's raken nu steeds sneller in het liefhebberscircuit. Late Coupe's zijn de laatste maanden fors in waarde toegenomen, zo ook de stations. Goede W124's verkoop ik nog steeds goed en snel, mits de juiste kwaliteit. Daarom mag - voor alle liefhebbers van dit icoon uit Stuttgart - van mij dit draadje gewoon blijven bestaan, zoals bezitters en liefhebbers ook blijven bestaan!
Ik kan je het lidmaatschap van de S-Klasse club aanraden. Al was het maar vanwege het clubblad en het Duitse clubblad datje ontvangt. Daarnaast kan je je auto tijdens een van de stamgastavonden laten taxeren.520d zei:500 E zei:Sproet zei:Zo is dat! Liefhebbers en rijders genoeg.
Sluiten is zonde. De W124 leeft meer dan ooit, als je de laatste drie jaar als graadmeter neemt. Goed, de nadruk op belastingvrij is geheel verdwenen, maar ik vraag me af of dat zo erg is. De auto's raken nu steeds sneller in het liefhebberscircuit. Late Coupe's zijn de laatste maanden fors in waarde toegenomen, zo ook de stations. Goede W124's verkoop ik nog steeds goed en snel, mits de juiste kwaliteit. Daarom mag - voor alle liefhebbers van dit icoon uit Stuttgart - van mij dit draadje gewoon blijven bestaan, zoals bezitters en liefhebbers ook blijven bestaan!
Helemaal eens. Al wordt er niet vaak gepost, dit draadje heeft voor de Sacco-liefhebber nog altijd zijn waarde. Ik ben zelf geen lid van Mercedsclubs of fora, ik post enkel hier zo nu en dan eens wat over mijn Benzje van het moment. En dat blijf ik ook graag doen vanuit de chinablauwe W126 die hier binnenkort voor de deur staat.
Intussen geniet ik van de laatste dagen in mijn 230CE. Zo'n lekkere auto, het is wel voor het eerst dat het afscheid van een Mercedes me zo aan het hart gaat. Wat mij betreft by far de Mercedes die me tot nu toe het meest heeft geraakt. Maar goed, het vooruitzicht maakt veel goed....![]()
flop zei:tuurlijk mooie auto's maar je komt er Utrecht niet meer mee in als uw wagen ouder dan 15 jaar is...
pth_nl zei:Ik ben een geregeld lezer van dit forum, maar reageer eigenlijk nooit, sterker nog, heb zojuist een nieuw account aangemaakt omdat ik mijn oude login gegevens kwijt was.
De reden waarom ik nu toch in dit topic reageer is omdat mijn pa op zoek is naar iemand die zijn W124 250D op wil komen halen. Het gaat om een 'barnfind' ;-). De auto (GV-JF-78) is sinds 1996 in het bezit van mijn pa en is in 2009 in een schuur geplaatst, waar hij nu nog steeds staat. Mijn pa wilde eigenlijk na zijn pensioen de auto zelf opknappen, maar het huidige fiscale klimaat weerhoud hem hiervan.
Details:
Bouwjaar 1990, niet metallic donker rood, rood stof interieur, station, ongeveer 4 ton gelopen. Geen bijzondere opties. Luchtvering waarschijnlijk defect, want hij hangt helemaal door zijn pootjes.
Mijn pa is op zoek naar een liefhebber die de auto wil komen ophalen. Gratis, enkel een vrijwaring gewenst. Ik heb momenteel geen goede foto's bij de hand, enkel een foto van een wintersport vakantie een aantal jaar geleden.
Als het een diesel is. Maar benzine (nog) niet.flop zei:tuurlijk mooie auto's maar je komt er Utrecht niet meer mee in als uw wagen ouder dan 15 jaar is. (NOS)
matrix zegt 'NO'...
Benzine is ook veel schoner. Ik mag er wel in.michel1975 zei:Als het een diesel is. Maar benzine (nog) niet.flop zei:tuurlijk mooie auto's maar je komt er Utrecht niet meer mee in als uw wagen ouder dan 15 jaar is. (NOS)
matrix zegt 'NO'...
R W D zei:flop zei:tuurlijk mooie auto's maar je komt er Utrecht niet meer mee in als uw wagen ouder dan 15 jaar is...
Ik zag net toevallig op Telegraaf.nl een filmpje van een man van 93 in een knappe W124 diesel. De krasse ouwe baas weigert z'n auto weg te doen.... En terecht! Wat een links geneuzel daar!
Ik heb al voorgesteld om km vergoeding te krijgen. Koop ik een 190d, mag ik die k..stad gelukkig niet meer in. Afgelopen week een half uur over 3 km gedaan. Bleek het lopend een paar honderd meter te zijn.... Alles opgebroken.520d zei:R W D zei:flop zei:tuurlijk mooie auto's maar je komt er Utrecht niet meer mee in als uw wagen ouder dan 15 jaar is...
Ik zag net toevallig op Telegraaf.nl een filmpje van een man van 93 in een knappe W124 diesel. De krasse ouwe baas weigert z'n auto weg te doen.... En terecht! Wat een links geneuzel daar!
Helemaal eens! Wat een kansloze actie. Ik kom er gelukkig nooit.
Zemelaar zei:Uit de bevolkingscijfers. 90% van de Nederlandse bevolking woont in de stad groter dan 50.000 inwoners. Als iedereen zo gek was op het platteland, had dat cijfer er heel anders uit gezien.