Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TYN zei:Gek is dat inderdaad. Vóór aanschaf van m'n auto kon me dat echt niets interesseren, zo'n schuifdak. Nu zou ik er niet meer zonder kunnen. Gebruik het zeer regelmatig. Wat frisse lucht zonder dat gebulder rond de zijruit is heerlijk.
520d zei:TYN zei:Gek is dat inderdaad. Vóór aanschaf van m'n auto kon me dat echt niets interesseren, zo'n schuifdak. Nu zou ik er niet meer zonder kunnen. Gebruik het zeer regelmatig. Wat frisse lucht zonder dat gebulder rond de zijruit is heerlijk.
Ook gek: in de XC70 gebruik ik het nauwelijks, in de Mercedes standaard, tenzij het regent.
R W D zei:Ook niet met de Tabbert erachter? Dat vind ik juist heerlijk, met de sleurhut naar Zuid Europa, tempootje 100, dakje open.
Dionysus zei:R W D zei:Ook niet met de Tabbert erachter? Dat vind ik juist heerlijk, met de sleurhut naar Zuid Europa, tempootje 100, dakje open.
Een caravan is een lekker wijf die 5 kinderen blijkt te hebben. De vervoering verdwijnt ter plekke.
Huur (of koop) gewoon een huisje en blaas daar met grote snelheid zo snel mogelijk heen.
520d zei:Leuk topic over een van de mooiste auto's aller tijden. Toen bouwde Das Haus nog de beste auto's, tegenwoordig vind ik het niet veel bijzonders meer.
Geniet van je fijne wagens, ben benieuwd naar de plaatjes (zeg ik, die nog steeds niet kan uploaden.....).
TYN zei:En december 2009 is toch echt 4,5 jaar geleden..
MartinduRuisseau zei:totaal geen spijt... eenvoudig en onthaastend zo omschrijf ik het.
R W D zei:Er komt weer wat moois aan in Heerhugowaard![]()
Moderator
Zemelaar zei:
28 Juni, Samstag.
10 Uhr.
Brabus, Bottrop, Brabus Allee 1 ;-)
Werkstour inklusive.
Ab 14 Uhr weiter bei Remise in Düsseldorf. Quatchen,, anfassen, fotografieren, essen...das übliche
Jeder ist wilkommen.
Wouter82 zei:De buitenkleuren kloppen eigenlijk ook niet. Zijn er dan twee 500E's met XL-VH in het kenteken?![]()