Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Niet gek. Ben benieuwd of er bij dit blokje nog een effect is als je E5 tankt ipv E10.
MCW 84 zei:Ik heb bewust jaren mijn profiel niet ingevuld omdat mensen de neiging hebben om op je profiel te kijken als je mening hun niet aanstaat. De Pixo staat er inmiddels wel in. Op de hoofdpagina zijn er al meerderen die reageren met "Nee, zo'n Pixo heeft een mooi interieur" of iets in die strekkingAlsof ik die auto heb gekocht vanwege de looks of ik geen mening mag hebben over een andere auto omdat ik (tijdelijk) een Pixo rij
![]()
Alpino zei:Misschien wil Zunigrije wel van auto ruilen. Na het winkelwagen incident was zijn auto bijna afgeschreven.
R J G Ruiters zei:Alpino zei:Misschien wil Zunigrije wel van auto ruilen. Na het winkelwagen incident was zijn auto bijna afgeschreven.
Waar is die nog actief dan?
On topic
Ik vind het een prima auto die Pixo. Door het succes van de city bug drieling volgens mij een beetje onderschat en vergeten bij het grote publiek.
Barri zei:Bedenk me nu dat Suzuki m ook wel kan servicen en dat er bij de Suzuki dealer in jouw woonplaats een bekende oud forummer werkt![]()
Rembrandt zei:Ah,
Toch heb je hetzelfde als ik had bij de Alto: ze “lekken” toch een beetje oranje.
406c zei:Check, ik wist niet van het bestaan van die dingen, dacht dat er hele andere units in gezet waren :T
*gaat ze meteen zelf bestellen*
MCW 84 zei:Ik heb bewust jaren mijn profiel niet ingevuld omdat mensen de neiging hebben om op je profiel te kijken als je mening hun niet aanstaat. De Pixo staat er inmiddels wel in. Op de hoofdpagina zijn er al meerderen die reageren met "Nee, zo'n Pixo heeft een mooi interieur" of iets in die strekkingAlsof ik die auto heb gekocht vanwege de looks of ik geen mening mag hebben over een andere auto omdat ik (tijdelijk) een Pixo rij
![]()
Zit er niet nog iets garantie op ofzo van de verkopende partij trouwens?