Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MCW 84 zei:![]()
![]()
![]()
Sinds vrijdag voor een week met familie in het schitterende Zuid-Limburg. Het motortje doet goed zijn werk, ook op stijle heuvels. Anders dan mijn moeders Clio IV, die komt pas na 2.000 toeren tot leven. Als ik meer te besteden heb en evt een auto ga kopen dan wordt het wel een grotere auto dan de Pixo, sowieso qua looks en qua comfort, hoewel het mij prima overal brengt. Het wat meer spartaans rijgedrag (muv wat springerig) bevalt mij wel, stuurt goed en schakelt lekker. Zo'n Renault was toen mooi en reed lekker maar vind vaak bij Franse auto's dat ze na verloop van tijd toch wat 'zompig' rijden qua sturen, pedalen en schakelen. Heel anders dan bv Mazda's. Dat directe heeft de Pixo natuurlijk niet maar het is wel een redelijk fijn gooi-smijtding waar Japanners toch vaak beter in zijn.
Barri zei:Je moeder zorgt tenminste voor een beetje kleur!![]()
Zie ik de Waufsberg ook nog eens
Barri zei:Ik denk dat je 'm gaat missen!
9000km vind ik nog aardig wat.
PascalD zei:Barri zei:Ik denk dat je 'm gaat missen!
9000km vind ik nog aardig wat.
Dat dacht ik dus ook. Zijn aardig wat uren fietsen.
Met nieuwe banden, nieuwe APK, werkende airco en mooie uiterlijk moet het een eitje zijn om 'm te verkopen
Jay DoubleYou zei:Knap dat je in deze tijden zo lang zonder auto kunt. Lijkt me een behoorlijk gepuzzel soms.
MCW 84 zei:Ik blijf graag in beweging en ik fiets daarnaast heel veel in mijn vrije tijd. Kost klinkt negatief terwijl het ook een vrijetijdsbesteding is. Daarnaast fiets ik liever in de natuur en door de uiterwaarden van en naar werk. Het is niet zo dat ik in die tijd meer zou gaan werken dus ik snap niet zo goed wat je bedoeld.
ps: 16 maanden.
Thanks.Mechanix zei:Da's op zich wel logisch want de site heet AutoWeek en niet FietsWeek.
MCW 84 zei:Daarnaast is het bewegen (met de fiets) beter voor je conditie (en het milieu). ps: harde wind vind ik ook k*t, daarom een E-bike gekocht toen ik verder ging werken.
Heeft je broer die gemaakt?
Hoewel een nette auto is het geen ultra zeldzame liefhebbersauto of zo, als je te zijner tijd weer een auto wilt, staat er wel weer een leuke occasion te koop.