PauseBreak
Kilometervreter
klinkt alsof de oplossing is om de motorkap nooit meer open te doen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Even sjorren is de oplossing voor veel problemen.Toch maar met schroevendraaier goed aan de veer zitten sjorren en nu sluit ie weer![]()
Ik moet hem nog eens achter/voor een zwarte basis driedeurs pre-faceligt zetten maar dit is ook leuk om te zien:
![]()
Fijn he, zo'n Fresh&Black tent?
Jup, hebben wij ook zo gedaan, die vergelijking. Hebben nu een paar jaar zo'n F&B tent, 5.2 air. Echt heel fijn, kinderen slapen veel beter in zo'n donkere tent.Echt wel! Heb ook nog bij Obelink gekeken/vergeleken. Die heeft wel echt als voordeel ook gaas bij de voorluifel en grotere en meer ramen. Alleen 1 jaar garantie ipv 3 jaar en een donkere buitentent lijkt mij niet handig als het warm. Die vriend van me had er een tentje gekocht aar zeil was echt dunner en bleef ook langer vochtig terwijl de mijne snel al ingepakt kon worden.
Nog nooit gedaan, maar het lijkt mij ook wel wat.Fantastische ervaring!
Ik denk dat je met 10 tot 15 uur al een heel eind komt, met wassen, kleien en polijsten en een was/sealant.
Je moet zeker rekenen op 400 tot 500 euro wil je het een beetje redelijk hebben. Voor 250 euro kan ook, dan doen ze even een rondje met een rotary met wollen pad en zit je auto vol hologrammen. Gebruikelijke poetsbeurt als een garage er weinig geld aan wil besteden.
Dat wel maar ik vind die 25 uur best veel, zeker voor dit formaat auto. En materiaal meegerekend vind ik het best veel als het niet om een glascoating gaat.Met het huidige uurloon vind ik het nog meevallen.
Als je het zo bekijkt; nee natuurlijk niet. Gaat allemaal om wat de eigenaar van een auto wil.> 10% van de waarde.... Is dit wel zinvol?
Aan de ene kant kun je het ouderwets vinden, maar aan de andere kant denk ik ook dat 't het front wat meer uitdrukking geeft.Valt wel op dat toentertijd die oversized koplampen een ding waren. Naar huidige maatstaven heel ouderwets
Toch knap dat ie er desondanks frisser uitziet dan zijn vrij zakelijk getekende opvolger, die overigens ook bepaald geen kleine lichtunits heeft.Valt wel op dat toentertijd die oversized koplampen een ding waren. Naar huidige maatstaven heel ouderwets
Laat ook goed zien dat velgen de auto maken