Je eigen auto verzekeren op naam van je ouders: niet zo aantrekkelijk als het lijkt!

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
Olds heeft gewoon volkomen gelijk. Hoewel het jeukt om te reageren: ik laat het maar voor wat het is.

@ typical_t:
Ik snap je vergelijking met je vader niet zo goed. Volgens mij ben je gewoon net zo dom als je vader.

dank je meeuw, ik kreeg al het idee dat ik hier geen enkele medestander meer had.

Oh jawel hoor. Ik hoop dat deze figuur een lekkere bak schade rijdt (hopelijk zonder letsel voor anderen) en daar de rest van z'n leven krom voor zal liggen. 't Gaat 'm toch niet om het geld......

Ik ben iemand die waarde hecht aan principes en moraal, het gaat niet altijd om het geld.

Wauw, iemand die geld wil besparen om zijn principes en moraal
rofl.gif

Wat een stumperd (:B

Laat maar lekker trollen, dood laten bloeden (figuurlijk dan, voordat ik PM krijg) is het beste.

Meeuw:
@ typical_t:
Ik snap je vergelijking met je vader niet zo goed. Volgens mij ben je gewoon net zo dom als je vader.

Beledigen hoort hier ook bij? Is er hier geen Moderator die zulke posts hoort te verwijderen?

Speedlover Schreef:
-------------------------------------------------------
> Laat maar lekker trollen, dood laten bloeden
> (figuurlijk dan, voordat ik PM krijg) is het
> beste.

Oh, waarom hebben mensen hekel aan andere mensen, die haat, waar komt dat vandaan? Is echt triest om dat te zien, wat bezielt jullie toch?

Nagasaki Schreef:
> typical_t Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Auto rij ik al sinds mijn 16e
>
> Slim! (tu)

>
> Maar niet heus, kneus! *-)

Als ik op vakantie ga moet ik stuk of 1500km afleggen, dus mijn vader wordt moe van het rijden en neem ik het over. En dat is al aan de gang sinds mijn 16e. In Oost-Europa is dat dood normaal, hier is dat blijkbaar anders. Hier word je al gauw voor een trol gezien en hoopt iedereen dat je dood zal bloeden en voor de rest van je leven gaat lijden. Dit heb ik echt nergens gezien..

carlover Schreef:
> Oh jawel hoor. Ik hoop dat deze figuur een lekkere
> bak schade rijdt (hopelijk zonder letsel voor
> anderen) en daar de rest van z'n leven krom voor
> zal liggen. 't Gaat 'm toch niet om het geld......

Alweer een hater, en dat alleen omdat ik "onverzekerd" ben. Jullie maken zich wel zorgen dat ik niet straks op m'n bek ga maar tegelijker tijd willen jullie dat ik dood ga bloeden en dat ik de rest van m'n leven krom voor zal liggen" Jullie zijn echt raar.

Goed, 1 serieuze reactie dan: stel dat je (onverzekerd) iemand invalide rijdt, hoe ga jij alle schade die die persoon dan heeft, vergoeden? En die reacties zijn er niet voor niets. Wie wind zaait, zal storm oogsten... Zo netjes genoeg?

Kijk, als ik niet verzekerd ben betekent niet dat ik gevaar op de weg ben, in tegenstelling. Dat ik niet verzeked ben brengt geen gevaren met zich mee, ik ben meer alert dan jij dat bent op de weg. Dat ik iemand aanrijd zal dus niet gauw geburen. Als ik wat meer auto ga rijden zal ik mijzelf verzekeren, want als ik soms in het weekend auto van mijn vader leen om even uit te gaan ofzo, vind ik het toch overdreven om mijzelf te gaan verzekeren. Dus auto rijden doe ik niet vaak, bijna niet.

P.S. Dat soort reacties hoor ik graag, die haat was nergens voor nodig.

Ik vraag me dan oprecht af hoe jij dat kunt beoordelen.

Zelfs bij de beste chauffeur gaat het mis.

Onverzekerd rijden is strafbaar gesteld door de wetgever en niet voor niets. En ik ben toch wel benieuwd hoe jij de schade van een invalide gaat betalen.

Ach ik zou me niet te druk maken om dit soort mensen. Als het goed gaat dan gaat het goed, zo niet dan zal ie zelf op de blaren moeten zitten en kan ie de rest van z'n leven gaan afbetalen. Eigen keuze. Verzekerd of niet, z'n rij kwaliteiten zullen er niet anders door zijn, hij loopt alleen zelf een risico.

Iedereen z'n eigen manier om zo min mogelijk verzekeringspremie te betalen. Ik heb daarvoor mijn auto op m'n pa's naam gezet en onder zijn verzekering laten vallen (met mijzelf als hoofdbestuurder). Bespaar ik per maand €200,- mee. Hij doet het op deze manier.

Enige lullige is indien hij een aanrijding veroorzaakt met iemand die alleen WA verzekerd is. Hoop dat hij dan ook mans genoeg is om die persoon dan ook meteen de schade te vergoeden.

Oke, het is strafbaar. Dan zal ik tegen mij vader zeggen dat ie even moet melden bij de verzekering dat ik ook soms in de auto rij, tevreden? Probleem opgelost. Het leek mij dom in begin om mijzelf te verzekeren terwijl ik amper rij, het was niet erg logisch. Maar oke, nou is het allemaal niet zo erg? En gaat het om 10.000e, 20.000, 50.000? Of misschien 200.000? Of misschien nog meer? Dan verkopen wij die nieuwe X5 en misschien nog geld erbij en betalen de rekening, boeiend? Zelfs dat hoeft niet eens, maar oke. En geloof me, ik ken die wetten heel goed, alleen ben ik soms een beetj lui om alles even te melden, that's it. Maar dankzij jou heb ik misschien in de toekomst mijn vermogen bespaard. Maar in andere landen is het zo dat niet jij als persoon bent verzekerd, maar dat het gaat om die auto, auto is verzekerd. Dus wie er ook in rijdt, je bent altijd verzekerd. Hier in Nederland zijn er te veel wetten die jou zo veel mogelijk laten betalen, vind ik echt hopeloos. Maar ok, ik woon nu hier en zal me aan die wetten houden, geen probleem.

"ik ben meer alert dan jij dat bent op de weg."

Namelijk, als ik er van bewust ben dat ik niet verzekerd ben dan zal ik toch zo goed mogelijk gaan opletten om geen problemen te veroorzaken of laat staan te worden aangehouden door de politie, lijkt me logisch?

Weide1 Schreef:
> Accordtje, jij kent de "kale kip"?

Jazeker. Daarom zei ik al: hoop dat ie dan wel mans genoeg is om meteen de schade te vergoeden zelf.

Uiteraard is dat de reden dat die verzekering natuurlijk verplicht is. Maar als hij zelf meteen vergoed dan vind ik het verder z'n eigen probleem, buiten dat het illegaal is wat hij doet. Maar zolang het alleen z'n eigen probleem is zoekt ie dat maar uit...

typical_t Schreef:
> Oke, het is strafbaar. Dan zal ik tegen mij vader
> zeggen dat ie even moet melden bij de verzekering
> dat ik ook soms in de auto rij, tevreden? Probleem
> opgelost.

Dat hoeft geen eens. Zolang jij geen hoofdbestuurder bent hoef je dat niet te melden. Zo goed ken je de wetten hier dus niet....

> Het leek mij dom in begin om mijzelf te
> verzekeren terwijl ik amper rij, het was niet erg
> logisch. Maar oke, nou is het allemaal niet zo
> erg? En gaat het om 10.000e, 20.000, 50.000? Of
> misschien 200.000? Of misschien nog meer? Dan
> verkopen wij die nieuwe X5 en misschien nog geld
> erbij en betalen de rekening, boeiend? Zelfs dat
> hoeft niet eens, maar oke. En geloof me, ik ken
> die wetten heel goed, alleen ben ik soms een beetj
> lui om alles even te melden, that's it. Maar
> dankzij jou heb ik misschien in de toekomst mijn
> vermogen bespaard.

Als jij iemand invalide rijdt (stel een jonge vrouw/man van 20) dan loopt die schade in de miljoenen hoor. Dat ga je namelijk de rest van die persoons leven betalen. Alle kosten die daarbij komen kijken...

Ik ben ook even in de war: als je vader de auto verzekerd, dan ben jij dat ook zolang je maar niet de hoofd/regelmatige bestuurder bent. Dus volgens mij, als je vader de auto's tenminste wel verzekerd, is er niet veel aan de hand. En, tip, geheel gratis, dat patsen met "wij hebben zoveel geld" komt niet lekker over.

Namelijk, als ik er van bewust ben dat ik niet verzekerd ben dan zal ik toch zo goed mogelijk gaan opletten om geen problemen te veroorzaken of laat staan te worden aangehouden door de politie, lijkt me logisch?

tuurlijk.

Daarbij kun je nog zo goed opletten dat je niet wordt aangehouden, wat nu als je in een fuik rijdt? Ik begreep trouwen uit de posten van Typical dat hij in een eigen auto onverzekerd reed. Inderdaad lijkt het mij dan zo dat hij niet zo zeer de feitelijke kennis van de regelgeving beheerst.

Als je in de auto van je vader zo af en toe rijdt, ben je gewoon verzekerd (of verzekert je vader de auto ook niet?). Het gaat er om wie er de feitelijke hoofdbestuurder is. Volgens mij is Typical dat in het geval van de auto van zijn vader dan niet.

Smoezen als "ik maak toch geen ongelukken, want ik ben een hele scherpe chauffeur" zijn diverse mensen al duur komen te staan. Ik hoop dat jij (Typical) ook tot dat inzicht kunt komen. Hoe duur je je auto vervolgens verzekerd, heb je zelf in de hand. Alleen de WA-verzekering is verplicht.

Speedlover Schreef:
> Ik ben ook even in de war: als je vader de auto
> verzekerd, dan ben jij dat ook zolang je maar niet
> de hoofd/regelmatige bestuurder bent. Dus volgens
> mij, als je vader de auto's tenminste wel
> verzekerd, is er niet veel aan de hand. En, tip,
> geheel gratis, dat patsen met "wij hebben zoveel
> geld" komt niet lekker over.

Dat dacht ik al, het leek mij ook niet echt logisch dat ik ook verzekerd moest zijn terwijl ik de auto soms gebruik. Mijn vader is wel verzekerd, gewoon casco verzekerd. En ik vond het zelf al raar dat ik apart moest gaan betalen omdat ik af en toe in die auto rij, het leek me niet logisch. En dat met "wij hebben zoveel geld", ik snap niet hoe je dat bedoelt? Bedoel je dat ik stoer doe of?? Ik weet het niet hoor, maar waar ik vandaan kom is het doodnormaal om te vragen wat iemand verdient, wat zijn vermogen is en dat soort dingen. Het is net als of je iemand vraagt hoe die heet, simpele vraag. Jullie hebben vast ook vermogen, auto's etc. Ik snap niet waarom dat mensen verbergen?

Dat dacht ik al, het leek mij ook niet echt logisch dat ik ook verzekerd moest zijn terwijl ik de auto soms gebruik. Mijn vader is wel verzekerd, gewoon casco verzekerd. En ik vond het zelf al raar dat ik apart moest gaan betalen omdat ik af en toe in die auto rij, het leek me niet logisch.
Ligt eraan hoe oud je bent en of je je rijbewijs hebt. Is dat niet het geval, dan kun je je verzekeren tot je een ons weegt, gedekt ben je dan toch niet.

En dat met "wij hebben zoveel geld", ik snap niet hoe je dat bedoelt? Bedoel je dat ik stoer doe of?? Ik weet het niet hoor, maar waar ik vandaan kom is het doodnormaal om te vragen wat iemand verdient, wat zijn vermogen is en dat soort dingen.
In Nederland niet. En patsen met "ik kan wat jij niet kan, want ik heb veel geld" is al helemáál een attitude waar de gemiddelde Nederlander kotsneigingen van krijgt.

PS: iemand invalide rijden kost geen 2 ton, maar dan hebben we het over 7 of 8 cijfers (o.a. afhankelijk van iemands leeftijd)

PPS: je argument over goed opletten is, het spijt me dat ik het moet zeggen, er één van een Paris Hilton-niveau: érg dom.

Toegegeven, da's een uitzondering, maar medische rommel kan héél duur zijn. Ook een beetje afhankelijk van hoeveel jaar iemand dat nodig heeft natuurlijk.

"Ligt eraan hoe oud je bent en of je je rijbewijs hebt. Is dat niet het geval, dan kun je je verzekeren tot je een ons weegt, gedekt ben je dan toch niet. "

Ik ben 19 jaar oud en heb mijn rijbewijs al een jaar.

"In Nederland niet. En patsen met "ik kan wat jij niet kan, want ik heb veel geld" is al helemáál een attitude waar de gemiddelde Nederlander kotsneigingen van krijgt.

PS: iemand invalide rijden kost geen 2 ton, maar dan hebben we het over 7 of 8 cijfers (o.a. afhankelijk van iemands leeftijd)

PPS: je argument over goed opletten is, het spijt me dat ik het moet zeggen, er één van een Paris Hilton-niveau: érg dom."

Waar zie je dat, heb ik gezegd jij niks waard bent en ik wel, of kwam ik maar in de buurt, of is er misschien sprake van verbeelding? Je moet dingen niet globaliseren, in tegenstelling tot jou ben ik dus niet degene die als Paris Hilton beschouwd moet worden. Ik ben niet de hoofdbestuurder dus ik ben verzekerd, nou tevreden? En dat ik goed op kan letten, ik kan het niet beargumenteren, is vrijwel onmogelijk. Ik geef al aan dat ik in 3 jaar de tijd nooi een ongeluk heb gehad, dat laat zien dat ik geen snelheids duivel ben en als een gek over de weg rijd. Dat lijkt me ook logisch, of zal ik het daarna nog een keer uitleggen?

En alst. die beledigingen hou de volgende keer voor jezelf, want meestal als ik iemand hoor schelden neem ik al gauw aan dat ie niet beter weet. Kijk in woordenboek nogmaals wat er bedoelt wordt met "respect"

Waar zie je dat, heb ik gezegd jij niks waard bent en ik wel, of kwam ik maar in de buurt, of is er misschien sprake van verbeelding?
Waar heb ík dat gezegd dan :S

En dat ik goed op kan letten, ik kan het niet beargumenteren, is vrijwel onmogelijk. Ik geef al aan dat ik in 3 jaar de tijd nooi een ongeluk heb gehad, dat laat zien dat ik geen snelheids duivel ben en als een gek over de weg rijd. Dat lijkt me ook logisch, of zal ik het daarna nog een keer uitleggen?
Kijk, dat is overtuigend. Ik heb in "al" 5 jaar nog nooit een ongeluk veroorzaakt, goed hè? Dat geeft aan dat ik een keurige weggebruiker ben. Oh nee, wacht, ik rijd bijna altijd te hard en raak snel geïrriteerd, dus ik vind mezelf helemaal geen super-automobilist; wat nu? *-)

En alst. die beledigingen hou de volgende keer voor jezelf, want meestal als ik iemand hoor schelden neem ik al gauw aan dat ie niet beter weet. Kijk in woordenboek nogmaals wat er bedoelt wordt met "respect"
Oh, please, het "R-woord"
icon_pukey.gif
Het is mijn mening dat ik je bijvoorbeeld deze quote:
Dat ik niet verzeked ben brengt geen gevaren met zich mee, ik ben meer alert dan jij dat bent op de weg. Dat ik iemand aanrijd zal dus niet gauw geburen.
echt bijzonder lachwekkend zou vinden, als het niet om te janken was...

Dat heeft verder niks met beledigen te maken, maar dat schijnen veel mensen tegenwoordig niet meer te begrijpen (td)

"Kijk, dat is overtuigend. Ik heb in "al" 5 jaar nog nooit een ongeluk veroorzaakt, goed hè? Dat geeft aan dat ik een keurige weggebruiker ben. Oh nee, wacht, ik rijd bijna altijd te hard en raak snel geïrriteerd, dus ik vind mezelf helemaal geen super-automobilist; wat nu?"

Rijbewijs inleveren :)

"Oh, please, het "R-woord" https://emoticons.stalensnuitje.nl/icon_pukey.gif Het is mijn mening dat ik je bijvoorbeeld deze quote: "

Zodra jou mening beledigend wordt, is er geen sprake van respect.

"Dat heeft verder niks met beledigen te maken, maar dat schijnen veel mensen tegenwoordig niet meer te begrijpen"

Mening kan beledigend zijn, ook al is het een mening.

"maar dat schijnen veel mensen tegenwoordig niet meer te begrijpen"

jeust Schreef:
> Ik ben 19 jaar oud en heb mijn rijbewijs al een
> jaar.
> Oke dan weten we nu hoe oud je bent. Wat verdient
> je pa per jaar?

Bij mijn vader is er geen sprake van salaris. Omdat het altijd heel verschillend is zou ik het je niet precies kunnen vertellen :(

Zodra jou mening beledigend wordt, is er geen sprake van respect.
En waarom zou ik jou nu beledigd hebben, omdat ik je argumentatieniveau vergeleek met dat van Paris Hilton? Stel je niet aan man!

Bij mijn vader is er geen sprake van salaris. Omdat het altijd heel verschillend is zou ik het je niet precies kunnen vertellen
Ik ga hier bijna rare dingen van denken. Dat zeg ik alleen niet, want dat zou als beledigend opgevat kunnen worden *-)

Kijk, jeust snapt gelijk dat er sprake is van eigen onderneming en Student denkt gelijk aan rare dingen, beetje negatief ingesteld die Student. (td)

Dus je vader onttrekt geen loon aan zijn eigen "onderneming"? Ik ga mee met De Student!

Dus je vader onttrekt geen loon aan zijn eigen "onderneming"?
Natuurlijk wel, alleen zie je aan het einde van het jaar pas of je ook echt winst hebt gemaakt. Je kan wel iedere maand 10K naar je eigen rekening overschrijven maar als er dan aan het einde van de rit geen winst is gemaakt heb je nog niks verdient.

Het is een beetje off topic en het gaat nergens meer over, laat maar zitten. Sommigen mensen zoeken t kleinste detail op terwijl ze heel goed weten wat ik ermee bedoel. Never mind, jeust wil het gewoon begrijpen (tu)

In pricipe kan een ondernemer geen loon aan zijn onderneming onttrekken, indien het gaat om een eenmanszaak, een VOF, maatschap, CV en dergelijke. De opnamen die je daar doet voor privé, zijn gewoon vermogensopnamen, en vormen geen loon. Het behaalde resultaat, waardoor je uiteindelijk je opnamen kunt doen, (dus het resultaat zijnde omzet -/- kosten) vormt de belaste inkomenspost.

Voer je een onderneming in de vorm van een BV, NV, EESV of iets dergelijks, dan ben je daar in beginsel in loondienst. In dat geval zullen je privé-opnamen in rekening-courant worden geboekt en eventueel worden verrekend met het uit te betalen loon. Dit loon wordt daadwerkelijk als loon belast.

Nou Typische T, als ik heel eerlijk ben, kan het mij niet echt boeien of je vader ondernemer of loonslaaf is, en hoeveel hij wel of niet verdiend. Gaat ook een beetje buiten het onderwerp van dit topic om.

Nou Olds, mee eens. Het is een beetje off topic en voor de mensen die het echt willen weten stuur een PM en ik zal het je vertellen, ik heb namelijk niks te verbergen. Was dom om erover te beginnen, maar goed.

De "Student" zei:
En waarom zou ik jou nu beledigd hebben, omdat ik je argumentatieniveau vergeleek met dat van Paris Hilton? Stel je niet aan man!
Paris Hilton weet vast wel hoe ze moet quoten op het Versaceforum.

Kijk, jeust snapt gelijk dat er sprake is van eigen onderneming en Student denkt gelijk aan rare dingen, beetje negatief ingesteld die Student.
Zeg dan gewoon dat je pa een eigen zaak heeft :S Anyway, zal mij jeuken wat'ie doet.

Paris Hilton weet vast wel hoe ze moet quoten op het Versaceforum.
Zou ze ook weten dat het bezittelijk voornaamwoord in de tweede persoon enkelvoud met een "w" op het eind geschreven dient te worden? Mag ze wel eerst een LOI-cursus Nederlands volgen.

Hebben ze op het Versaceforum ook zo'n goede zoekfunctie trouwens?

Laten we eens even proberen om iets respectvoller met elkaar te discussiëren......

typial_t, ik weet niet waar je vandaan komt (ben ik wel benieuwd naar!), maar de kans is zeer groot dat er in dat land relatief meer verkeersslachtoffers vallen. Vergeet niet dat Nederland qua verkeer één van de meest veilige landen ter wereld is. Eén van de redenen daarvoor is de strikte regelgeving die we hier hebben, o.a. op het gebied van het rijbewijs.

Daarnaast: iedereen vindt zichzelf een goed chauffeur. Iedereen weet zeker dat híj (of zij) geen ongeluk zal krijgen. Toch vinden er dagelijks ongelukken plaats. Dat betekent dus dat je niet kunt zeggen dat jij zó voorzichtig rijdt dat je geen ongeluk zult krijgen. Vergeet niet dat het niet eens jouw schuld hoeft te zijn! Als jij een fietser aanrijdt die een fout maakte, is de kans groot dat jij zult moeten opdraaien voor de schade. Stel nou eens dat een moeder met een kindje achterop en nog een kindje ernaast oversteekt terwijl dat helemaal niet kan. Jij kunt niet meer remmen en rijdt ze allemaal invalide. Dan heb je het dus over een schade van vele miljoenen en normaal gesproken betaalt jouw verzekering dat dus. En om er nou voor te zorgen dat mensen die recht hebben op een schadevergoeding dat geld ook krijgen, is het in Nederland verplicht om verzekerd te zijn als je auto wilt rijden.
Nou blijkt dat jij wel degelijk verzekerd rondrijdt, maar ik hoop dat dit verhaal jou ook duidelijk maakt waarom er hier zo hevig wordt gereageerd op jouw opmerkingen dat het niet nodig is voor jou om verzekerd te zijn.

carlover Schreef:
> Laten we eens even proberen om iets respectvoller
> met elkaar te discussiëren......
>
> typial_t, ik weet niet waar je vandaan komt (ben
> ik wel benieuwd naar!), maar de kans is zeer groot
> dat er in dat land relatief meer
> verkeersslachtoffers vallen. Vergeet niet dat
> Nederland qua verkeer één van de meest veilige
> landen ter wereld is. Eén van de redenen daarvoor
> is de strikte regelgeving die we hier hebben, o.a.
> op het gebied van het rijbewijs.
>
> Daarnaast: iedereen vindt zichzelf een goed
> chauffeur. Iedereen weet zeker dat híj (of zij)
> geen ongeluk zal krijgen. Toch vinden er dagelijks
> ongelukken plaats. Dat betekent dus dat je niet
> kunt zeggen dat jij zó voorzichtig rijdt dat je
> geen ongeluk zult krijgen. Vergeet niet dat het
> niet eens jouw schuld hoeft te zijn! Als jij een
> fietser aanrijdt die een fout maakte, is de kans
> groot dat jij zult moeten opdraaien voor de
> schade. Stel nou eens dat een moeder met een
> kindje achterop en nog een kindje ernaast
> oversteekt terwijl dat helemaal niet kan. Jij kunt
> niet meer remmen en rijdt ze allemaal invalide.
> Dan heb je het dus over een schade van vele
> miljoenen en normaal gesproken betaalt jouw
> verzekering dat dus. En om er nou voor te zorgen
> dat mensen die recht hebben op een
> schadevergoeding dat geld ook krijgen, is het in
> Nederland verplicht om verzekerd te zijn als je
> auto wilt rijden.
> Nou blijkt dat jij wel degelijk verzekerd
> rondrijdt, maar ik hoop dat dit verhaal jou ook
> duidelijk maakt waarom er hier zo hevig wordt
> gereageerd op jouw opmerkingen dat het niet nodig
> is voor jou om verzekerd te zijn.

Kan zijn dat er meer verkeersslachtoffers vallen, dat weet ik nog zo niet uit mijn hoofd. Ook is het niet van belang waar ik vandaan kom. In eerste instantie, zoals ik al zei, leek het me dom om mijzelf te verzekeren omdat ik heel af en toe de auto van mijn vader rijd. Maar zoals je ziet ben ik dus wel verzekerd, omdat ik in feite geen hoofdbestuurder ben. Ik begrijp ook wel waarom er zo hevig erop wordt gereageerd. Maar als je leest wat ze je allemaal toewensen omdat je niet verzekerd bent dan word je daar niet echt vrolijk van, zoals doodbloeden etc. Iemand met gezond verstand zou dat nooit zeggen, maar goed. Iemand die 6 jaar in Nederland woont en zich probeert aan te passen zie ik niet wat ik fout doe om door sommigen als "drol" te worden beschouwd. Ik heb geen problemen met Nederlandse wetgeving, ik woon hier en ik hou me aan de regels. Jullie denken al gauw dat ik nonchalant ben, ik hoef me natuurlijk hier niet te bewijzen, alles wat ik doe ben ik zelf verantwoordelijk voor dus zie ik ook niet waarom De Studend zo bezorgd is. Niet alleen in Nederland is het verplicht om verzekerd te zijn, maar overal. In mijn land ook, maar ze zijn wel mild als ze je rijbewijs moeten afpakken, dan kun je je zonden al gauw afkopen.

@Geelhoed:

Hier zie je functie staan "Reageren met quote", waarom die niet werkt moet je niet bij mij zijn. Quoten kan ik heel goed, ik heb namelijk 1 jaar programmeren gedaan, dus dit stelt niet veel voor. Het is niet mijn taak dat hier alles soepel verloopt, zoals je ziet heb ik mijn eigen redenen waarom ik niet eens de moeite neem om dat te verbeteren. En spellingsfout kan veroorzaakt zijn door de volgende twee dingen:

1. Ik lette niet goed op
2. Mijn taalachterstand moet verbeterd worden

Ik kan natuurlijk niet meer dan mijn best doen om dat te voorkomen, zulke dingen moet je begrijpen.

Terug
Bovenaan