A
Anoniem
Guest
Olds heeft gewoon volkomen gelijk. Hoewel het jeukt om te reageren: ik laat het maar voor wat het is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben iemand die waarde hecht aan principes en moraal, het gaat niet altijd om het geld.
Namelijk, als ik er van bewust ben dat ik niet verzekerd ben dan zal ik toch zo goed mogelijk gaan opletten om geen problemen te veroorzaken of laat staan te worden aangehouden door de politie, lijkt me logisch?
Ligt eraan hoe oud je bent en of je je rijbewijs hebt. Is dat niet het geval, dan kun je je verzekeren tot je een ons weegt, gedekt ben je dan toch niet.Dat dacht ik al, het leek mij ook niet echt logisch dat ik ook verzekerd moest zijn terwijl ik de auto soms gebruik. Mijn vader is wel verzekerd, gewoon casco verzekerd. En ik vond het zelf al raar dat ik apart moest gaan betalen omdat ik af en toe in die auto rij, het leek me niet logisch.
In Nederland niet. En patsen met "ik kan wat jij niet kan, want ik heb veel geld" is al helemáál een attitude waar de gemiddelde Nederlander kotsneigingen van krijgt.En dat met "wij hebben zoveel geld", ik snap niet hoe je dat bedoelt? Bedoel je dat ik stoer doe of?? Ik weet het niet hoor, maar waar ik vandaan kom is het doodnormaal om te vragen wat iemand verdient, wat zijn vermogen is en dat soort dingen.
Nou.....8 cijfers
Waar heb ík dat gezegd danWaar zie je dat, heb ik gezegd jij niks waard bent en ik wel, of kwam ik maar in de buurt, of is er misschien sprake van verbeelding?
Kijk, dat is overtuigend. Ik heb in "al" 5 jaar nog nooit een ongeluk veroorzaakt, goed hè? Dat geeft aan dat ik een keurige weggebruiker ben. Oh nee, wacht, ik rijd bijna altijd te hard en raak snel geïrriteerd, dus ik vind mezelf helemaal geen super-automobilist; wat nu?En dat ik goed op kan letten, ik kan het niet beargumenteren, is vrijwel onmogelijk. Ik geef al aan dat ik in 3 jaar de tijd nooi een ongeluk heb gehad, dat laat zien dat ik geen snelheids duivel ben en als een gek over de weg rijd. Dat lijkt me ook logisch, of zal ik het daarna nog een keer uitleggen?
Oh, please, het "R-woord"En alst. die beledigingen hou de volgende keer voor jezelf, want meestal als ik iemand hoor schelden neem ik al gauw aan dat ie niet beter weet. Kijk in woordenboek nogmaals wat er bedoelt wordt met "respect"
echt bijzonder lachwekkend zou vinden, als het niet om te janken was...Dat ik niet verzeked ben brengt geen gevaren met zich mee, ik ben meer alert dan jij dat bent op de weg. Dat ik iemand aanrijd zal dus niet gauw geburen.
Oke dan weten we nu hoe oud je bent. Wat verdient je pa per jaar?Ik ben 19 jaar oud en heb mijn rijbewijs al een jaar.
En waarom zou ik jou nu beledigd hebben, omdat ik je argumentatieniveau vergeleek met dat van Paris Hilton? Stel je niet aan man!Zodra jou mening beledigend wordt, is er geen sprake van respect.
Ik ga hier bijna rare dingen van denken. Dat zeg ik alleen niet, want dat zou als beledigend opgevat kunnen wordenBij mijn vader is er geen sprake van salaris. Omdat het altijd heel verschillend is zou ik het je niet precies kunnen vertellen
Oke, eigen onderneming dus?Bij mijn vader is er geen sprake van salaris. Omdat het altijd heel verschillend is zou ik het je niet precies kunnen vertellen
Natuurlijk wel, alleen zie je aan het einde van het jaar pas of je ook echt winst hebt gemaakt. Je kan wel iedere maand 10K naar je eigen rekening overschrijven maar als er dan aan het einde van de rit geen winst is gemaakt heb je nog niks verdient.Dus je vader onttrekt geen loon aan zijn eigen "onderneming"?
Paris Hilton weet vast wel hoe ze moet quoten op het Versaceforum.De "Student" zei:En waarom zou ik jou nu beledigd hebben, omdat ik je argumentatieniveau vergeleek met dat van Paris Hilton? Stel je niet aan man!
Zeg dan gewoon dat je pa een eigen zaak heeftKijk, jeust snapt gelijk dat er sprake is van eigen onderneming en Student denkt gelijk aan rare dingen, beetje negatief ingesteld die Student.
Zou ze ook weten dat het bezittelijk voornaamwoord in de tweede persoon enkelvoud met een "w" op het eind geschreven dient te worden? Mag ze wel eerst een LOI-cursus Nederlands volgen.Paris Hilton weet vast wel hoe ze moet quoten op het Versaceforum.