A
Anoniem
Guest
Ja, dus:
"It's very low and almost makes me miss the narrowing of the road."
"It's very low and almost makes me miss the narrowing of the road."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
U wilt uitleg, u krijgt uitleg...cirKel zei:Ik begrijp overigens nog helemaal niet wat je aan wie wilt communiceren over de laaghangende zon en de wegversmalling.
D.E.N.N.I.S. zei:Dat zijn ook goede suggesties, maar ik heb er inmiddels voor gekozen om 'miss'te veranderen in 'hit'
"It's very low and almost makes me hit the narrowing of the road."
Evengoed bedankt.
Het kan altijd mooier, maar ik raakte niet in de berm. Ik kon vrij simpel naar links sturen om de wegversmalling te ontwijken.---GT--- zei:D.E.N.N.I.S. zei:Dat zijn ook goede suggesties, maar ik heb er inmiddels voor gekozen om 'miss'te veranderen in 'hit'
"It's very low and almost makes me hit the narrowing of the road."
Evengoed bedankt.
Ik weet nog niet hoe, maar het kan mooier. Iets met 'berm' denk ik. In het Nederlands: 'De zon stond zo laag dat ik bijna in de berm raakte'.
D.E.N.N.I.S. zei:U wilt uitleg, u krijgt uitleg...
Idefiqs zei:Opel Astra auto van het jaar 2016 , mijn inziens terecht verdiend.!
Ik denk ook dat dit verdient is, het is een goede auto geworden.
IdeJ zei:Idefiqs zei:Opel Astra auto van het jaar 2016 , mijn inziens terecht verdiend.!
---GT--- zei:IdeJ zei:Idefiqs zei:Opel Astra auto van het jaar 2016 , mijn inziens terecht verdiend.!
Ahum...?
IdeJ zei:---GT--- zei:IdeJ zei:Idefiqs zei:Opel Astra auto van het jaar 2016 , mijn inziens terecht verdiend.!
Ahum...?
Nietd goedt?
bowldave zei:Beter dan het Bose systeem betwijvel ik maar daar heb ik geen ervaring mee..
zombies zei:Vergeet vooral ook niet dat er ergens halvere wegen het jaar kan besloten worden om te stoppen met een model en dan heb jij je zinnen daar net opgezet.
FlorianG zei:Al ben ik wel wat jaloers, hoop dat ik ergens in me twintiger jaren ook zo'n auto zou kunnen kopen haha![]()
Een of andere sjoemelsoftwarebouwer heeft een gregoriaanse dradenknoop verzonnen
GoingDutch zei:Misselijk makend word ik ervan.
B Janssens zei:Namaken is ook een vak. Dat doen je bijna pervect in azie
Blackadder the 5th zei:ijgenweis ...
cirKel zei:Sarcast zei:Van wie moet dat? Het groene boekje? Is dat de wet? In het RVV (wel de wet) staat haaietanden, en dus schijf ik haaietanden.cirKel zei:Sinds 1995 moeten we trouwens haaientanden schrijven. Ja ik weet het, het staat nog steeds zot.
Nee, van de Spellingwet![]()
Bofkont zei:Vandaag op het conqour élégance geweest , heel erg veel moois gezien , helaas ook veel regen en modderpaden.
Of vind jij het wel grappig dat een BMW X6M in Nederland bijna het dubbele kost dan in de VS? En dat je hem betaald met geld waarover al 52% inkomstenbelasting is betaald?
Idefiqs zei:discussie's
Meeuw zei:Oosteuropeërs
Rob0032 zei:Idefiqs zei:discussie's
.
Rob0032 zei:Idefiqs zei:discussie's
Tututututu....
Meeuw zei:Oosteuropeërs
Drie fouten in één woord... En dan zwijg ik nog maar over de achterhaalde term 'Europeeërs'.
Rob0032 zei:De kans op een burgeroorlog in een Westers land is kleiner dan nihil
Gewoon Dirk zei:Rob0032 zei:De kans op een burgeroorlog in een Westers land is kleiner dan nihil
Kleiner dan nihil, is dat zoiets als het hebben van minder dan nul paspoorten?
Rob0032 zei:Gewoon Dirk zei:Rob0032 zei:De kans op een burgeroorlog in een Westers land is kleiner dan nihil
Kleiner dan nihil, is dat zoiets als het hebben van minder dan nul paspoorten?
Dat is zoiets als een beeldspraak. Iets is ronder dan een cirkel, sneller dan het licht, groter dan groot....
Rob0032 zei:
Gewoon Dirk zei:Rob0032 zei:
Typisch, je kan het niet winnen dus moet je de ander maar direct op zijn fout wijzen. In plaats daarvan kan je ook proberen wat op te steken van je eigen fouten Rob.
[size=x-small]P.S. Wat jij wilt is wel zo formeel.[/size]
Gewoon Dirk zei:Typisch, jekankunt het niet winnen dus moet je de ander maar direct op zijn fout wijzen.
Gewoon Dirk zei:[size=x-small]P.S. Wat jij wilt is wel zo formeel.[/size]
Rob0032 zei:Gewoon Dirk zei:Rob0032 zei:
Typisch, je kan het niet winnen dus moet je de ander maar direct op zijn fout wijzen. In plaats daarvan kan je ook proberen wat op te steken van je eigen fouten Rob.
[size=x-small]P.S. Wat jij wilt is wel zo formeel.[/size]
Het is geen kwestie van winnen, maar een kwestie van interpretatie. Kenmerk van een beeldspraak is dat een overdrijving, al dan niet tot het onmogelijke, gebruikt wordt om een punt te maken. Woordinhoudelijk is het wellicht onmogelijk, maar daarom is het ook een beeldspraak.
En zolang jij mij niet 'vousvoyeert', zou ik niet weten waarom ik formeel zou moeten spreken tegen je. Helemaal niet als je de zin al niet juist begint.![]()
Idefiqs zei:Gewoon Dirk zei:Typisch, jekankunt het niet winnen dus moet je de ander maar direct op zijn fout wijzen.
Gewoon Dirk zei:[size=x-small]P.S. Wat jij wilt is wel zo formeel.[/size]
Wat jij wil" is m.i. niet fout, "wat jij wilt" vind ik wel beter.
Rob0032 zei:Kenmerk van een beeldspraak is dat een overdrijving, al dan niet tot het onmogelijke, gebruikt wordt om een punt te maken.
Gewoon Dirk zei:tutoieren
cirKel zei:Rob0032 zei:Kenmerk van een beeldspraak is dat een overdrijving, al dan niet tot het onmogelijke, gebruikt wordt om een punt te maken.
Heb je daar een bron van?
Idefiqs zei:cirKel zei:Rob0032 zei:Kenmerk van een beeldspraak is dat een overdrijving, al dan niet tot het onmogelijke, gebruikt wordt om een punt te maken.
Yep, www.google.nl
Beetje zelfredzaamheid kan nooit kwaad.
cirKel zei:Idefiqs zei:cirKel zei:Rob0032 zei:Kenmerk van een beeldspraak is dat een overdrijving, al dan niet tot het onmogelijke, gebruikt wordt om een punt te maken.
Yep, www.google.nl
Beetje zelfredzaamheid kan nooit kwaad.
Je begrijpt hopelijk dat ik die vraag niet stel zonder zelf het antwoord te weten: er is geen bron van, behalve het hoofd van degene die het opschreef. En als er nog een andere bron is, zou ik die bron wel willen zien, want ik kan hem niet vinden.