Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wij accepteren naast de goedkopere- en middenklasse auto uiteraard ook duurdere auto’s. Exclusieve (zoals een nieuwe Ferrari) of hele dure auto’s kunnen echter niet bij Promovendum verzekerd worden.
Vaak wordt er geredeneerd: 'je snapt toch wat ik bedoel?'. Ik moest deze zin echt even twee keer lezen voor ik 'm begreepIk moet bekennen dat ik het niet zo nou neem met de oliewissels.
Leon in z'n SEAT zei:Vaak wordt er geredeneerd: 'je snapt toch wat ik bedoel?'. Ik moest deze zin echt even twee keer lezen voor ik 'm begreepIk moet bekennen dat ik het niet zo nou neem met de oliewissels.![]()
Dat is een uitvinding van Wim T. SchippersHerr Dr. von Zen zei:Hoe komt het dat je tegenwoordig steeds vaker het niet bestaande woord opzoek tegenkomt?
Iemand is opzoek naar zijn eerste auto. Wat is opzoek?
straatos zei:Ik vind het wel meevallen. Ze zijn trouwens 16 inch, de wielen. Dit is de 17" wiel.
cirKel zei:straatos zei:Ik vind het wel meevallen. Ze zijn trouwens 16 inch, de wielen. Dit is de 17" wiel.
De wiel?
Deze is te mooi om te laten liggen hoorIdefiqs zei:Al gemeld, opbokken met die spamzut. En hij mag ook wel eens leren schrijfen.
Leon in z'n SEAT zei:Deze is te mooi om te laten liggen hoorIdefiqs zei:Al gemeld, opbokken met die spamzut. En hij mag ook wel eens leren schrijfen.![]()
Dat zeggen ze altijtIdefiqs zei:Leon in z'n SEAT zei:Deze is te mooi om te laten liggen hoorIdefiqs zei:Al gemeld, opbokken met die spamzut. En hij mag ook wel eens leren schrijfen.![]()
Deze was expres..![]()
cirKel zei:![]()
Uit het gedrukte exemplaar van deze week. Ik dacht dat daar nog wel eindredactie werd gevoerd. Sterker nog, het zou zo maar kunnen zijn dat de eindredacteuren de fotobijschriften maken...
Iets met ezel en steen.......
Lycan Capri zei:Op 70mijl (×1.852km) van het dichtsbijzijnste land
auto loopt en schakkeltb goed.dissubizierim pas vervangen op km.274121 6manden garanzie bel maar voor meer info,tel.0654291341
Als je zo nodig een ander op een laatdunkende manier de maat wil nemen met behulp van een spreekwoord, gebruik dan alsjeblieft ook gewoon het hele spreekwoord in plaats van dat quasi-populaire 'iets met...'
pRobEU zei:Lycan Capri zei:Op 70mijl (×1.852km) van het dichtsbijzijnste land
Dit toont mooi aan waarom correct taalgebruik zo belangrijk is. Het lijkt me sterk dat het dichtstbijzijnDe land bijna 130.000 kilometer verderop is...
Idefiqs zei:pLycan Capri zei:Op 70mijl (×1.852km) van het dichtsbijzijnste land
Dit toont mooi aan waarom correct taalgebruik zo belangrijk is. Het lijkt me sterk dat het dichtstbijzijnDe land bijna 130.000 kilometer verderop is...
Euhh.. 208.720km.![]()
Gewoon Dirk zei:Idefiqs zei:pLycan Capri zei:Op 70mijl (×1.852km) van het dichtsbijzijnste land
Euhh.. 208.720km.![]()
Ik kom uit op 240.093,28 km. Eerst reken je de (zee)mijl om naar kilometers, altijd rekenen met gelijke waarden, dan kom je uit op 129,64 km. Dit vermenigvuldigd met 1.852 is 240.093.28 km. Maar ach wat geeft het, dit is immers niet het rekenneuzelaarstopic.:T
Auto is compleet en reident te zien
Gewoon Dirk zei:Idefiqs zei:pLycan Capri zei:Op 70mijl (×1.852km) van het dichtsbijzijnste land
Euhh.. 208.720km.![]()
Ik kom uit op 240.093,28 km. Eerst reken je de (zee)mijl om naar kilometers, altijd rekenen met gelijke waarden, dan kom je uit op 129,64 km. Dit vermenigvuldigd met 1.852 is 240.093.28 km. Maar ach wat geeft het, dit is immers niet het rekenneuzelaarstopic.:T
Idefiqs zei:Gewoon Dirk zei:Idefiqs zei:pLycan Capri zei:Op 70mijl (×1.852km) van het dichtsbijzijnste land
Euhh.. 208.720km.![]()
Een mijl is 1,609344km
1,61 x 70 x 1852 = 208.720,4 op mijn rekenmachine, gebruikmakend van het decimale stelsel...
Een zeemijl is overigens 1,852km, dus Lycan bedoelde denk ik wat anders.....
Gewoon Dirk zei:Het leek mij te gaan over zeemijlen in het verhaal van Lycan, hij zat immers op zee. Daarom ging ik uit van de zeemijl in mijn berekening. Verder kan ik niet anders dan Twix gelijk geven. :T
Overigens gebruik je in computertekenprogramma's als AutoCAD de komma als scheiding van getallen op het x- y- of z-coördinaat, de scheiding tussen gehele getallen en decimalen geef je daar juist wél aan met een punt.
maar dat fiat dan ook een allergaartje?.
is ford dan ook een allergaartje?
Echt geen leentjebuur of allergaartje om maar in jou termen te blijven
Dus in jou ogen zijn alle automerken een allergaartje
dat zijn gewoon renaults die ge-rebatched zijn
Ook omdat de meeste europeanen niet staan te wachten op gerebatchde amerikaanse auto's. Logisch dat ze gaan samenwerken met andere (europeze) fabrikanten om de kosten te drukken.
Nu had ik mijn pijlers eigenlijk gericht op een Seat Leon 1.2 uit het bouwjaar 2014 of 2015.
De waterstof auto vormd geen bedrijging voor....
Phulax zei:Ik moet voor school een Engels presentatie doen en dit mag over alles gaan. Dus ik besloot om het te doen over o.a. de personenwagens van DAF. Zijn er nog belangrijke en/of speciale dingen die ik moet weten over en DAF?
De Telegraaf zei:De Franse politie gaat ervanuit dat de man een terroristische aanslag wou plegen.
De Telegraaf zei:De dingen die hij zei deed ons concluderen dat hij een terroristische aanval wilde uitvoeren
De Telegraaf zei:De 250 mensen, die zich op het moment van de schietpartij in het Louvre bevonden, zijn in veiligheid gebracht en zijn na de nodige verificaties in kleine groepen naar buiten worden begeleid.
Blackadder the 5th zei:maar ik merk dat de onderbroken lijnen/blokmarkeringen als zijnde gelijkwaardig worden gebruikt.
RobEU zei:maar dat fiat dan ook een allergaartje?.is ford dan ook een allergaartje?Echt geen leentjebuur of allergaartje om maar in jou termen te blijvenDus in jou ogen zijn alle automerken een allergaartje
Allegaartje dus.
RobEU zei:Het mag allebei, maar 'die' wordt volgens mij aangeraden. 'Welke' komt heel stram en geforceerd over, en haalt de snelheid uit een zin. Er zijn een paar forummers die kwistig strooien met 'welke', vermoedelijk om interessant te lijken. Helaas doet men dit vaak ook fout. Bij sommige enkelvouden mag het weer niet. "Het tijdschrift, welke op tafel ligt, is oud" mag dus niet.
Herr Dr. von Zen zei:Twijfel, aan mezelf...
In een discussie op een ander forum staat deze zin: Gelukkig doet wel ook de overige 10% van de medewerkers, welke geen academische titel hebben, ook goed werk
Het gaat me hier niet om het dubbel gebruik van "ook", maar het woord "welke". Volgens mij moet daar "die" staan.
Anderen vinden stellig dat "welke" wel degelijk correct is.
Beste Taalneuzelaars (of taalneuzelaren?), wat is waar?
Gewoon Dirk zei:Verder kan ik niet anders dan Twix gelijk geven.
Idefiqs zei:Twix heeft inderdaad gelijk.