Gewoon Dirk
Wegverkenner
Inderdaad, zure mensen krijgen een borrel zodat ze wat losser/vrolijker worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AsconaGT zei:rëeel
Rob0118 zei:Maar waarvoor zou je dan een boete krijgen? Het is in Nederland immers neit verplicht om overdag licht te voeren...
Ouwediesel zei:Zelf twijfelde ik ook tussen typefout en typfout, de eerste is inderdaad de officiële spelling.
Linkje: Genootschap Onze Taal
the Fox zei:Ouwediesel zei:Zelf twijfelde ik ook tussen typefout en typfout, de eerste is inderdaad de officiële spelling.
Bij typefout denk ik meteen aan een terugroepactie in verband met noodzakelijke modificaties.
Let op! Deze actieprijs is niet rijklaar, u betaald kosten rijklaarmaken (1043,-) en metallic lak (795,-) extra. Totaal rijklaar 22.995,- Hier zit de inruilpremie ad 1000,- al in verwerkt. Ruilt u niets in betaald u 23.995,- rijklaar
Kenteken registratie bij aflevering, dus 2014.
Rob0118 zei:the Fox zei:Ouwediesel zei:Zelf twijfelde ik ook tussen typefout en typfout, de eerste is inderdaad de officiële spelling.
Bij typefout denk ik meteen aan een terugroepactie in verband met noodzakelijke modificaties.
Ik snap dat je meteen daar aan denkt, als Toyota-rijder.![]()
Marktplaats. zei:SUPER DIKKE UNUIEKE VW GOLF GTI
VOL LEER
VOORBUMPER IS NIEUW EN NOG NIET IN KLEUR
AL ONZE AUTO'S WORDEN VERKOCHT OP BASIS VAN ZOMEE
BN DeStem zei:Op 31 december loopt het huidige contract met Veolia aan.
BN DeStem zei:De architectuur van de golvende daken geeft daar uitdrukking aan en vormt daarnaast een symbool van de dynamiek van een brandweerorganisatie prijs is bedoeld voor architecten en wordt uitgereikt door de branchevereniging.
Een unieke auto in Nederland. Gelukkig maarJanus Diedericus zei:Een goede advertentie maken blijft moeilijk.
Link
Marktplaats. zei:SUPER DIKKE UNUIEKE VW GOLF GTI
VOL LEER
VOORBUMPER IS NIEUW EN NOG NIET IN KLEUR
AL ONZE AUTO'S WORDEN VERKOCHT OP BASIS VAN ZOMEE
Zal moeilijk instappen zijn, een auto die al vol zit met leer.
De voorbumper is, als je de advertentietekst letterlijk neemt, zwart-wit. (of misschien grijs) Toch zie ik op de foto's een rode voorbumper.
En dan is het nog een erg lelijke auto ook naar mijn mening.
Wouter b zei:Mijn interessse is om te leren wat er nou aan de hand kan zijn....
...Als je op wat voor een auto forum dan ook zoekt, is het altijd een mistery waar het vandaan komt.
Vooral als na uitlijnen en balaceren de boel nog niet zonder bibberen is, dan begint de shit....
.... Ik begin nu in te zien dat zodra balanceren en uitlijnen niet genoeg is, er grotere dimgen niet goed zijn.
Wordt waarschijnlijk geval van katen staan.
Uzzi zei:Van andere orde. Wie drinkt er vanavond schat? Goed okay ik ga wel aan het bubbel water vanavond. Dan houdt schat het naar 3 glazen champy voor gezien...reuze irritant...
zeskant zei:Vergelijk nog eens de licht sterkte met lopende motor, wanneer de alarmlicht werkt heb je natuurlijk twee keer zoveel stroom. Dus dan zou het theoretisch ook minder vel branden als er maar 3 lampjes branden. Heel waarschijnlijk als de motor laat lopen heb je hier minder last van. Maar als ik eerlijk ben zie ik geen problemen en had ik verder er niks aan gedaan.
koensteunenberg zei:Natuurlijk zijn er ook een aantal series en films waar caravans in zijn ze spelen wel niet de hoofdrol maar toch.
Hiervan noem ik er 1 op die iedereen wel moet kennen…
De caravan van Bassie en Adriaan!
1. Maximale foto grote 800 bij 600 Pixels dit en niet groter om te zorgen dat de pagina nog een beetje fatsoenlijk laad.
2. Het hier niet over stacaravans, aanhangers en andere van dit soort dingen. (vouwwagen wel toegestaan)
3. Het hier boven alles gezellig houden.
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:koensteunenberg zei:Natuurlijk zijn er ook een aantal series en films waar caravans in zijn ze spelen wel niet de hoofdrol maar toch.
1. Maximale foto grote 800 bij 600 Pixels dit en niet groter om te zorgen dat de pagina nog een beetje fatsoenlijk laad.
2. Het hier niet over stacaravans, aanhangers en andere van dit soort dingen. (vouwwagen wel toegestaan)
Nog los van het topic onderwerp....![]()
koensteunenberg zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:koensteunenberg zei:Natuurlijk zijn er ook een aantal series en films waar caravans in zijn ze spelen wel niet de hoofdrol maar toch.
Wordt dan maar, weer vast![]()
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:koensteunenberg zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:koensteunenberg zei:Natuurlijk zijn er ook een aantal series en films waar caravans in zijn ze spelen wel niet de hoofdrol maar toch.
![]()
Janus Diedericus zei:Die hond snee me af, dit zal hem leren!
Rob0118 zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:koensteunenberg zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:koensteunenberg zei:Natuurlijk zijn er ook een aantal series en films waar caravans in zijn ze spelen wel niet de hoofdrol maar toch.
![]()
Heren!![]()
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Rob0118 zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:koensteunenberg zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:koensteunenberg zei:Natuurlijk zijn er ook een aantal series en films waar caravans in zijn ze spelen wel niet de hoofdrol maar toch.
![]()
Heren!![]()
De komma hoort er ook niet tussen.
Reactie op BN DeStem zei:als je er zo makelijk by kom hebben ze nog geluk iemand die een aanslag wilt plegen hoef enkel maar een dodelijk vergif er in tegooien en geslaag is de aanslag Is ma goed dat rusland niemand daar na toe heeft gestuurd en er een opdracht voor heeft gegeven toch???zoveel militairen en macht vertoon en zo makelijk is america te verslaan
Ouwediesel zei:Dat is gewoon een Hollands dialect.
Achter elk werkwoord een "t" plaatsen behalve waar het wel moet.
Bmwlover1 zei:En kijk is op marktplaats, zo'n Lancia delta als TS kost al snel 10.000 euro in goede staat.
Paulus0013 zei:En kijk es op marktplaats, zo'n Lancia delta als TS kost al snel 10.000 euro in goede staat.
Janus Diedericus zei:Ouwediesel zei:Dat is gewoon een Hollands dialect.
Dat dialect propageert ook het negeren van hoofdletters en het vervangen van de lange ij door de ypsilon?![]()
Ouwediesel zei:Janus Diedericus zei:Ouwediesel zei:Dat is gewoon een Hollands dialect.
Dat dialect propageert ook het negeren van hoofdletters en het vervangen van de lange ij door de ypsilon?![]()
Een beetje sarcastisch bedoeld natuurlijk.![]()
Yellow Cab zei:Terminator10 zei:En dan nu natuurlijk nog even afsluiten met een quasi plichtmatige OT-bijdrage...
Ik raad de heren hierboven aan uitsluitend nog OT-bijdragen te leveren. Dat is een verplichtend advies. Anders kun je op zeer korte termijn helemaal geen bijdragen meer leveren aan het forum. Je hoeft op dit bericht niet te reageren, het gaat hier over de Sonata. En nergens anders over.
Teneinde discussies ad infinitum te voorkomen
Ouwediesel zei:Dat is gewoon een Hollands dialect.
Stif zei:
haarr zei:recenties
Rob0118 zei:Ik had je alleen wat hoger zitten, that's all.
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Rob0118 zei:Ik had je alleen wat hoger zitten, that's all.
Zonder een discussie hierover te willen starten veroorloof ik mij hier toch een opmerking over Rob;
Als je je mensbeeld van dit soort incidentjes laat afhangen zou je wellicht je beoordelingscriteria eens tegen het licht kunnen houden....