the Fox
Net ingestapt
Rob0118 zei:Haha, ja dit heeft niets te maken met een informele spelling. Het is gewoon fout (en storend).
JP2010 zei:De achterkant is vrouwlijk/speels, de voorkant is zwaar, manlijk
Zwaar geschapen mannelijk lijk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0118 zei:Haha, ja dit heeft niets te maken met een informele spelling. Het is gewoon fout (en storend).
JP2010 zei:De achterkant is vrouwlijk/speels, de voorkant is zwaar, manlijk
ik bedoel er mee dat je gwn lekker snel na de honderd komt
Janus Diedericus zei:machine's
Je hebt mijn nieuwe wordt gevonden?Rob0118 zei:Janus Diedericus zei:machine's
Wat nieuws het is belachelijk dat daar zo een trajectcontrole staat en waarom je gaat van 130 naar 120 Je wordt er dol van om langs de weg te kijken hoe hart je mag rijden
ja iets onderhouden en op tijd vervangen is natuurlijk erg moeilijk. Daar moet je voor gestudeert hebben zeker.
Janus Diedericus zei:Een paar reacties op een nieuwsbericht over de uitgeschakelde trajectcontrole op de A58.
Wat nieuws het is belachelijk dat daar zo een trajectcontrole staat en waarom je gaat van 130 naar 120 Je wordt er dol van om langs de weg te kijken hoe hart je mag rijden
ja iets onderhouden en op tijd vervangen is natuurlijk erg moeilijk. Daar moet je voor gestudeert hebben zeker.
En hier nu door met Duits voetbal das zoizo volwassener.
Herr Dr. Diplm. Kfm. von Zen zei:Amai, stel ik me nu te hooghartig op?![]()
homepage AW zei:De organisatie wil slechts kwijt dat de kentekens van de auto's het land zullen weergeven waarin regeringsleiders of delegatieleden worden vervoerd.
Nacas zei:Ik kon heel het merk byd niet kan iemand er meer over vertellen?
Dat betekend dus dat hun haast hebben, ik rij gewoon rustig op de rechter baan.
D. Elzinga zei:Dat betekend dus dat hun haast hebben, ik rij gewoon rustig op de rechter baan.
M'n naam mag er wel bij hoorD. Elzinga zei:Dat betekend dus dat hun haast hebben, ik rij gewoon rustig op de rechter baan.
Ja dat kan ik wel, maar zoals ik al vaker heb gezegd schrijf ik geen sollicitatiebrief of iets belangrijks.Herr Dr. Diplm. Kfm. von Zen zei:D. Elzinga zei:Dat betekend dus dat hun haast hebben, ik rij gewoon rustig op de rechter baan.
Je had de rest van zijn antwoord aan mij ook wel mogen meenemen![]()
Ik heb het zelf ook wel is gedaan hoor, even snel iedereen inhalen en op het laatste moment invoegen, tja ik word er dan ook wel is niet tussen gelaten, daar kijk ik ook niet gek van op.
Zou hij het woord "eens" wel kennen?
En dat moet van jou zekah?Rob0118 zei:Of je gaat gewoon normaal Nederlands schrijven...
bat zei:creeeren
Bmwlover1 zei:En dat moet van jou zekah?Rob0118 zei:Of je gaat gewoon normaal Nederlands schrijven...
Nee bedankt ik blijf gewoon typen hoe ik wil, problems?
Anders had mijn nieuwe auto waarschijnlijk ook geen BMW geworden.
Bmwlover1 zei:Ja dat kan ik wel, maar zoals ik al vaker heb gezegd schrijf ik geen sollicitatiebrief of iets belangrijks.Herr Dr. Diplm. Kfm. von Zen zei:D. Elzinga zei:Dat betekend dus dat hun haast hebben, ik rij gewoon rustig op de rechter baan.
Je had de rest van zijn antwoord aan mij ook wel mogen meenemen![]()
Ik heb het zelf ook wel is gedaan hoor, even snel iedereen inhalen en op het laatste moment invoegen, tja ik word er dan ook wel is niet tussen gelaten, daar kijk ik ook niet gek van op.
Zou hij het woord "eens" wel kennen?
Op een forum brabbel ik gewoon wat er in me opkomt, gek he?
Ik als partijvoorzitter heb op dit grond ‘jonge werkzoekenden helpen naar een baan’
mijn HBO-scriptie afgerond. Hierover bezit ik over alle ins en outs.
A110-50 zei:En waar is meneer/mevrouw partijvoorzitter?
Zelfs een enquete over het eigen site werkt niet.
Je meent het…Bmwlover1 zei:Op een forum brabbel ik gewoon wat er in me opkomt, gek he?
Bij een mac kun je trema's en dergelijke eenvoudig boven een letter toveren door de letter langer ingedrukt te houden en dan de juiste versie te kiezen. Maar als je iets teveel haast hebt en niet goed oplet, gebeurt dit dus...Rob0118 zei:bat zei:creeeren
bat zei:Je meent het…Bmwlover1 zei:Op een forum brabbel ik gewoon wat er in me opkomt, gek he?
Bij een mac kun je trema's en dergelijke eenvoudig boven een letter toveren door de letter langer ingedrukt te houden en dan de juiste versie te kiezen. Maar als je iets teveel haast hebt en niet goed oplet, gebeurt dit dus...Rob0118 zei:bat zei:creeeren
Rob0118 zei:Zeg ik dat je iets moet doen?
Ik zeg het alleen maar omdat je zo niet eens half serieus wordt genomen, terwijl je soms best slimme dingen zegt. Dat is gewoon jammer.
https://www.youtube.com/watch?v=lRmhkXllFtUSoloman zei:Man, man, man, man, man.![]()
Bmwlover1 zei:Dit is een AUTO forum, geen ABN forum ( Daar is dit topic voor )
Schijndel de gekste zei:Tekoop Mitsi Butie Gelant
Janus Diedericus zei:bijten kijf
rzasa zei:Schijndel de gekste zei:Tekoop Mitsi Butie Gelant
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mitsubishi/m791630841-mitsubishi-galant-2-0-td-gl-1995-grijs.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
Herr Dr.von Zen zei:@Rob: Ga je het antwoord op jouw PB-vraag nog lezen of heb ik dat voor "de kat z'n viool" (ja, zo wordt het helaas geschreven) gedaan?![]()
Hou wel wel A.B.N a.u.b.Herr Dr. von Zen zei:Dan heb ik jou ten onrechte beschuldigd van laksheid, je m'excuse.