Het Taalneuzelaarstopic deel 3

the Fox zei:
Die is er niet, maar dat is ook geen must. Mag gewoon vereiste zijn in plaats van must

- De inhoud moet duidelijk terugslaan op de titel. Het mooiste is als een auto een rol vervuld vervult in de blog;

Dit verhaal wilde ik graag vertellen en zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid blijven en in die werkelijkheid kwam helaas geen auto voor, alleen een motor.
Ik ben blij dat de spanning goed overkwam over kwam (immers, de spanning komt over, het overkomt je niet), dat is altijd afwachten als je iets opschrijft wat je zelf hebt meegemaakt.

Foei, Fox!;) :p

ik heb een 190,d van 1984dec en heb hem geschorst en kan nu niet meer rijden heb er zo een 8000,00 in totaal aan uit gegeven , en de auto is nu niks meer waard, het is een grote schande , die smerige wekers mag van mij de maas in had nergens verstand van alleen de burgerij pesten met zijn ik heb het stuk nu niet er bij , voor mij is hij de nieuwe HAKKELAAR ,met zijn gestotter om uitleg te geven en al die mensen die die lulhannes in de kou liet staan met dat dat hun eigen schuld was niet goed uitgelegd en niet goed,in gevuld, en te laat ingediend ,toen de aap uit de mouw kwam was dat ook allemaal gelogen en dat doen zij allemaal daar in den haag mooie praatjes verkopen net als dat aardgas dat voor een habbekrats naar het buiten land ging en nu nog want dat is vast gelegd , gaw alles weer terug gaan draaien , dus beste mensen er is maar een din niet gaan klagen maar gaan stemmen op onze held en geen ja knikker hij die alles goed bij het eind heeft en zwitzerland ook stem op onze held GEERT WILDERS.

Marktplaats zei:
geluk zoekers word niet op gereageerd onzin biedingen ook niet
WEGENS VERANDEREN VAN BAAN
handelaren of exsport niet bellen zonde van je tijd
Als je nu nog wel sport, mag je dan wel bellen?

marktplaats zei:
Reservewiel op lichtmetalen velg

Lijkt me nogal onlogisch om je reservewiel te bewaren bovenop een lichtmetalen velg.

[size=x-small]Edit: Typfoutje.[/size]

Nu je toch bezig bent, Janus. Je komt zelf met een veel voorkomende klassieker.

Die man heeft een gedachtegoed wat ernstig overjaard is

Wat?

Ik zie er misschien bejaard uit, maar ik voel me als een jonge god!:}

Maar dat bedoelde ik niet.
Het woordje wat slaat terug op een bijzin. En dat kan hier niet het geval zijn. Het moet "dat" zijn. Dat slaat terug op Het gedachtengoed.:)

Of hij moet bedoelen dat het overjaard is dat iemand een gedachtengoed heeft. Want eigenlijk is dat wat er staat.
Dat kan natuurlijk.

GetAttachment.aspx

P504Coupé zei:

Euh....

Maar nog steeds niet? Ik zie 'm namelijk wel.

Er staat op:

GROTE BEHOEFTE
KLEINE MOEITE

KIJK WAT U
ACHTERLAAT

HOUDT DE POT
SCHOON AUB

Rob0118 zei:
P504Coupé zei:

Euh....

Maar nog steeds niet? Ik zie 'm namelijk wel.

Er staat op:

GROTE BEHOEFTE
KLEINE MOEITE

KIJK WAT U
ACHTERLAAT

HOUDT DE POT
SCHOON AUB

Ach, het kan altijd erger, laat dat maar aan de Vlamingen over.
Hier op het werk hangt een briefje bij het toilet met de volgende boodschap:

[size=large]Vergeet na het plassen, niet door te sassen![/size]

Haha, dat vind ik dan nog wel semi-creatief. Bij mij is het gewoon dommigheid.

Marktplaats zei:
Te koop Mazda 121 CabrioTop

Zeer aantrekkelijk als 2e auto/boodschappenwagen
start loopt en rijd goed,

enigste kleinigheidje
benzinemeter werkt niet goed

verval datum APK 14-03-2014
Eventueel nieuwe apk tegen meerprijs

Voor een afspraak of vragen bel of mail gerust
LET OP: Vaste prijs kan niet voor minder weg. zo meenemen

Wel een erg nette 121. klik hier

Zeker. En normaal gesproken post ik dat soort foutjes ook niet, maar deze moest ik wel inkoppen.

Haha, nou je hebt groot gelijk hoor. Als professioneel zeikerd moet ik ook m'n eigen fouten onderkennen. Op zo'n dag als vandaag (ietwat druilerig, winderig en waarop vanmorgen alles al net iets te laat startte) ben ik helaas wat slordiger. Slap excuus, ik weet het. :)

Oh nog van vanmorgen in het zwembad:

"De Olympische Winterspelen in Yogi"

Nou ik kwam niet meer bij van het lachen. Het was een lief, oud vrouwtje die daar iedere ochtend ronddobbert, en ze heeft vaker van die uitspraken. Ik ga eens kijken hoe ik ze ga onthouden/opschrijven.

Terug
Bovenaan