Gewoon Dirk
Wegverkenner
Soloman zei:Bij de bakker
"Sotski taartjes".
Lezen bakkers geen kranten?
De krant komt pas als de bakker al op bed ligt....
Zonder gekheid, zouden ze niet geprobeert hebben een samentrekking te maken van Sotsji en ski?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soloman zei:Bij de bakker
"Sotski taartjes".
Lezen bakkers geen kranten?
Janus Diedericus zei:Zonder gekheid, zouden ze niet geprobeert hebben een samentrekking te maken van Sotsji en ski?
Rob0118 zei:Janus Diedericus zei:Zonder gekheid, zouden ze niet geprobeert hebben een samentrekking te maken van Sotsji en ski?
U zei?![]()
De nachtmerrie van Rob.Rob0118 zei:Wie zegt dat? Dit soort fouten vind ik in m'n slaap.![]()
Janus Diedericus zei:Rob's
Rob0118 zei:Dat is mijn zesde zintuig. Die zet je niet zomaar uit.![]()
Het is gewoonweg fenominabel zoals deze klassieker de tand des tijds heeft doorstaan.
Mijn sleutel brak ook spontaan af Kia Picanto 2010 de fabrikant beweerd dat dit niet kan alleen bij ondeugdelijk gebruik ik vind dit wat kort door de bocht als de veer te strak staat in het sleutel huis en er dan met een redelijk klap eruit komt is het niet door ondeugdelijk gebruik
ik gebruik mijn sleutel normaal er zit zelfs geen krasje op het sleutelhuis als je de sleutel voor andere doel einden gebruikt zou de sleutel niet meer recht zijn of het sleutelhuis zal beschadigd zijn Ik krijg dus ook geen garantie alleen een waardebon van de kia die ik kan besteden bij de nieuwe sleutel
**** zei:Hansyii zei:Ik zou eerst maar olie bijvullen, en dan kijken, of de tik er nog inzit.
Als de lagers er uit liggen, dan draait de motor niet meer.
Olie is gelijk bijgevuld. 3 liter. Me vriend heb daarna olie in de kop (?) gedaan en het tikkende/ratelende geluid is nu weg. Wel zit er nog een geluid bij de motor alsof er iets los ligt. Kan het geluid niet echt plaatsen.
En kom niet met wat is de laagste prijs !!!!!!!!!
of een goed bod
Leon in z'n SEAT zei:"Het beoordelen van een spreekbeurt blijft iets subjectiefs. Houdt hier rekening mee." Zolang het bij spreken blijft hoor je 'm in ieder geval niet, dat is dan een geluk bij een ongeluk...
Orange biedt een verschillende taal-cursussen aan, gericht op verschillende niveau’s. Ook worden er cursussen aangeboden die u voorbereid op officiële examens.
Waarom zou je om witwassen een volledige zonnestudio inrichten en vervolgens 8 uur per dag alles aan hebben staan om per maant een paar duizend euro kosten te hebben aan huur en energir
Het zelde doen wat ze de slachtoffers hebben gedaan,vrijwillegers zat
Zou hem dan maar niet hier uitlaten want de honden uitlaat plaats op de speelhuislaan is een groot zwembad.Ook breek je bijna je nek op het stoepje er naast wat trouwers ook onder de poep licht.
U heeft helemaal gelijk,het ligt aan de ''mensen'' en dan echt niet alleen hondenbegeleiders,kijk ook eens wat je verder nog zoal op straat en in het openbaar groen maar ook in partikuliere tuinen ziet liggen aan lege verpakkingen van snoep,drankjes,chips ed ,maar bv ook vuurwerkresten/afval kom je nog overal tegen ,als je op een hoek woont een een heg rond je tuin hebt(zoals ik) vindt je heel wat meer lege verpakkingen,afgekloven appels en andere rommel onder ,en over de heg gesmeten ,maar ook keurig erin gestoken, dan hondepoep ,dát zijn dus IDD niét de dieren die dát doen.
IIwouterNL zei:me rijbewijs
me budget
mij idee
Janus Diedericus zei:De reacties op krantenartikelen online zijn ook weer om te huilen.
avertentie Porsche 928 zei:belasting vrij porsche 928s deze unike auto is omgetovert van een oud naar een nieuwe model 928s
je wil niet weten wat dat gekost heeft
bijna alle onderdelen zijn nieuw versnellingsbak koppeling remschrijven
schokbrekers arico ca 15.000 eueo aan toonbaar
de auto is klaar om gespoten teworden ( kost ca 1500 euro )en af binnen af gebouwt teworden
als de Porsche klaar is heb je de mooiste en beste Porche niets kan nog stuk
auto is zeer snel en 100% oke
vaste prijs 5000.000 euro ( geen onderhandelingen anders hou ik hem
Porsche eet geen brood en word allleen maar meer waard
Joel D. zei:dus zal wel weer 300 Euro gaat kosten.
the Fox zei:Janus Diedericus zei:De reacties op krantenartikelen online zijn ook weer om te huilen.
Mijn traanbuizen zijn leeg. Wat een dramatische spelling.![]()
Reactie op een krantenbericht zei:wij kunnen beter met hun meedoen niet werken uitkering drugs handelen vrouwen uitschelden vechten met een groep want alleen schijten ze in de broek alles reneweren lekker uitslapen mooie auto geen schulden niks betalen bij Nederlanders halen alles bij der eigen soort geld naar marocco grote bek opzetten hele dag stoned niks betalen maar ik ben geen racist hoor puur de waarheid kinderen tot 11 uur buiten laten vervelen met de grote smoelen kunnen niet normaal spelen ik zag er 2 van 5 of 6 jaar die zeiden tegen elkaar ik maak je dood normale opvoeding zeker maar een remedie allemaal het land uitflikkeren houden wij genoeg over
Hamer zei:<https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m757326264-volkswagen-corrado-2-9-vr6-u9-1992-paars.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr>
En kom niet met wat is de laagste prijs !!!!!!!!!
of een goed bod
Een goed bod wordt niet geaccepteerd!!!!!!
Rob0118 zei:Haha, wat heerlijk filosofisch op de vroege dinsdag.