Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
the Fox zei:Die is er niet, maar dat is ook geen must. Mag gewoon vereiste zijn in plaats van must
- De inhoud moet duidelijk terugslaan op de titel. Het mooiste is als een auto een rolvervuldvervult in de blog;
Dit verhaal wilde ik graag vertellen en zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid blijven en in die werkelijkheid kwam helaas geen auto voor, alleen een motor.
Ik ben blij dat de spanning goedoverkwamover kwam (immers, de spanning komt over, het overkomt je niet), dat is altijd afwachten als je iets opschrijft wat je zelf hebt meegemaakt.
ik heb een 190,d van 1984dec en heb hem geschorst en kan nu niet meer rijden heb er zo een 8000,00 in totaal aan uit gegeven , en de auto is nu niks meer waard, het is een grote schande , die smerige wekers mag van mij de maas in had nergens verstand van alleen de burgerij pesten met zijn ik heb het stuk nu niet er bij , voor mij is hij de nieuwe HAKKELAAR ,met zijn gestotter om uitleg te geven en al die mensen die die lulhannes in de kou liet staan met dat dat hun eigen schuld was niet goed uitgelegd en niet goed,in gevuld, en te laat ingediend ,toen de aap uit de mouw kwam was dat ook allemaal gelogen en dat doen zij allemaal daar in den haag mooie praatjes verkopen net als dat aardgas dat voor een habbekrats naar het buiten land ging en nu nog want dat is vast gelegd , gaw alles weer terug gaan draaien , dus beste mensen er is maar een din niet gaan klagen maar gaan stemmen op onze held en geen ja knikker hij die alles goed bij het eind heeft en zwitzerland ook stem op onze held GEERT WILDERS.
Als je nu nog wel sport, mag je dan wel bellen?Marktplaats zei:geluk zoekers word niet op gereageerd onzin biedingen ook niet
WEGENS VERANDEREN VAN BAAN
handelaren of exsport niet bellen zonde van je tijd
marktplaats zei:Reservewiel op lichtmetalen velg
Jazzy Cool zei:Ook wordt ik hier wantrouwend van en vind ik het een schoolvoorbeeld van symbool-politiek
Reactie op een nieuwsbericht zei:de gek voor worden dat bij die mensen de lonen bevroren worden en dat er bij andere groepen het gewoon door gaat die de zakken blijven vullen
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Ik heb m ff door de spellingstsjekker gehaald. Die gaat ook op tilt.
Rob0118 zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Ik heb m ff door de spellingstsjekker gehaald. Die gaat ook op tilt.
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Rob0118 zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Ik heb m ff door de spellingstsjekker gehaald. Die gaat ook op tilt.
ABN, tog?![]()
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Rob0118 zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Ik heb m ff door de spellingstsjekker gehaald. Die gaat ook op tilt.
ABN, tog?![]()
P504Coupé zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Rob0118 zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Ik heb m ff door de spellingstsjekker gehaald. Die gaat ook op tilt.
ABN, tog?![]()
Klopt, Abnormaal Beroerd Nederlands...![]()
u kunt mij telefoonisch berijken
D. Elzinga zei:u kunt mij telefoonisch berijken
P504Coupé zei:kengetel
J.D. zei:consessies
Rob0118 zei:P504Coupé zei:kengetel
Euh....
Maar nog steeds niet? Ik zie 'm namelijk wel.
Er staat op:
GROTE BEHOEFTE
KLEINE MOEITE
KIJK WAT U
ACHTERLAAT
HOUDT DE POT
SCHOON AUB
Rob0118 zei:Bij mij is het gewoon dommigheid.
Marktplaats zei:Te koop Mazda 121 CabrioTop
Zeer aantrekkelijk als 2e auto/boodschappenwagen
start loopt en rijd goed,
enigste kleinigheidje
benzinemeter werkt niet goed
verval datum APK 14-03-2014
Eventueel nieuwe apk tegen meerprijs
Voor een afspraak of vragen bel of mail gerust
LET OP: Vaste prijs kan niet voor minder weg. zo meenemen
Rob0118 zei:Anyway, in Autovisie heeft eens een Golf III met Z-kenteken gezien
Rob0118 zei:Ai... Kennelijk typ is sneller dan dat ik denk.
Zwansie78 zei:Van deze uitvoering zijn er geen 5 meer van in Nederland