Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Reactie op Punt.nl zei:DYON leer je taal is beter, meer als de helft duurder.. DAN, meer DAN de helft duurder.
......... zei:Ah, ik zie ook nu pas dat het inderdaad de knipperlichten zijn die branden. De vraag is vervolgens: waarom? Omdat ie zelf ook wel door had dat met je lnkerwielen op de rijbaan parkeren niet zo handig is? Of is het weer de standaard "ik heb mijn alarmlichten ana dus ik mag hem overal neerzetten, tog?" redenering........... zei:Alarmlichten, auto was leeg.
Keversite.nl zei:Mini T1 look-a-like
Leuke mini VW T1 look-a-like. De enigste in Nederland. Goed lopend en goed in de lak. Voorzien van een groot electrisch panoramadak en sunroof. 4X4 aandrijving. 6 zitplaatsen. Bouwjaar is 1999. Dit is echt een nekkentrekker. Voor meer info even mailen.
Ik constateerde gisteren dat het oliepijl
...electriciteit...
Carfanatic zei:Ik constateerde gisteren dat het oliepijl
Het zit namelijk zo deze auto hebben
wij een maand geleden gekocht bij een
handelaar de auto is ingevoerd een colt
er op ingeruild en een beetje toebetaald
auto is gewoon in nieuwstaat en dat is onder
de motorkap ook zo wordt iedere dag ingereden
door mijn vrouw van en naar het werk en de
nodige boodschappen doet ze er mee auto reed
absoluut perfect totdat hij ineens begon te ratelen
bij een snelheid van 80 km direct gestopt achterkant
motor was wat nat van olie dat via het gat wat er in
is geslagen te groote van tennisbal je ziet de drijfstang
nu staan nou is mijn vraag kan ik nog ergens verhaal
halen bij de handelaar niet die kwam direct al met een
andere motor maar ik heb inmiddels een nagenoeg nieuwe
motor gekocht laat hem bij de garage hier inbouwen of
hebben wij nou gewoon enorme pech dat ons dit is overkomen
ieder geval hartelijk bedankt voor jullie reactie,s
Willy.
https://www.peugeotforum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=43&t=23968
Defect zei:Speak for yourself. Mijn vrouw zij anders gelijk, "Wat een stoere cabriootje!!" ...
Zo, het lijkt me wijs als deze meneer geen speed meer gebruikt.Carfanatic zei:Het zit namelijk zo deze auto hebben
wij een maand geleden gekocht bij een
handelaar de auto is ingevoerd een colt
er op ingeruild en een beetje toebetaald
auto is gewoon in nieuwstaat en dat is onder
de motorkap ook zo wordt iedere dag ingereden
door mijn vrouw van en naar het werk en de
nodige boodschappen doet ze er mee auto reed
absoluut perfect totdat hij ineens begon te ratelen
bij een snelheid van 80 km direct gestopt achterkant
motor was wat nat van olie dat via het gat wat er in
is geslagen te groote van tennisbal je ziet de drijfstang
nu staan nou is mijn vraag kan ik nog ergens verhaal
halen bij de handelaar niet die kwam direct al met een
andere motor maar ik heb inmiddels een nagenoeg nieuwe
motor gekocht laat hem bij de garage hier inbouwen of
hebben wij nou gewoon enorme pech dat ons dit is overkomen
ieder geval hartelijk bedankt voor jullie reactie,s
Willy.
https://www.peugeotforum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=43&t=23968
Janus Diedericus zei:Zo had ik hem nog niet bekeken. Voor eht goede doel werd er bij mij in de buurt ook een laterij gehouden. De hoofdprijs was een kratje bier geloof ik, die fiets is weliswaar goedkoop maar de goedkoopste prijs van nederland?
the Fox zei:Janus Diedericus zei:Zo had ik hem nog niet bekeken. Voor eht goede doel werd er bij mij in de buurt ook een laterij gehouden. De hoofdprijs was een kratje bier geloof ik, die fiets is weliswaar goedkoop maar de goedkoopste prijs van nederland?
Hou wel in de gaten in welk topic je zit Janus. We zijn kritisch hier.
the Fox zei:Janus Diedericus zei:Zo had ik hem nog niet bekeken. Voor eht goede doel werd er bij mij in de buurt ook een laterij gehouden. De hoofdprijs was een kratje bier geloof ik, die fiets is weliswaar goedkoop maar de goedkoopste prijs van nederland?
Rob076 zei:the Fox zei:Janus Diedericus zei:Zo had ik hem nog niet bekeken. Voor eht goede doel werd er bij mij in de buurt ook een laterij gehouden. De hoofdprijs was een kratje bier geloof ik, die fiets is weliswaar goedkoop maar de goedkoopste prijs van nederland?
Inderdaad! Dus ook op jouw informele zin. Niet fout, ook niet netjes.![]()
Janus Diedericus zei:omtrend
Janus Diedericus zei:Dat word een nieuwe nick (...) of word het nu
Rob076 zei:Janus Diedericus zei:Dat word een nieuwe nick (...) of word het nu
Zelfde categorie?![]()
Janus Diedericus zei:Is het omdat ik ook hier post dat ik ineens de taalpolitie aan mijn broek heb hangen Rob?
Rob076 zei:Janus Diedericus zei:Rob076 zei:
Jep, ik ontmoette haar als klein ventje voor het eerste in de bioscoop. Sindsdien ben ik verzot op roodharige dames.
Ook aan vis?
Rob076 zei:I rest my case.![]()
Zomaar een advertentie op marktplaats zei:de trekkopping is samen met de assen vernieuwd en hoort bij deze assen ( rekening aan wezig )
Autovisie 1973 zei:Ford Escord
Rob076 zei:Het is geen taalfout of iets dergelijks, maar ik vond 'm te leuk om 'm jullie te besparen. Van het Vlaamse Autoweek Journaal:
"Volgend nummer vergelijken we de nieuwe Hyundai i10 met drie Aziatische concurrenten.
En daar werd onderstaande foto bij getoond...
![]()
LOL!![]()
A3-White zei:, en de nadelen hebben gebachetaliseerd
Janus Diedericus zei:het word de 28ste, maar word het lunch of diner?
pklats een serieuse bod en als ik tevreden zijn laat ik je weten aapnormale bod werd verweidert!!!
D. Elzinga zei:pklats een serieuse bod en als ik tevreden zijn laat ik je weten aapnormale bod werd verweidert!!!
Er wordt gesproken in de verleden tijd, dus je zou het eens kunnen proberenthe Fox zei:D. Elzinga zei:pklats een serieuse bod en als ik tevreden zijn laat ik je weten aapnormale bod werd verweidert!!!
Dus hij wil zijn aanbieding niet ruilen voor een chimpansee?
Schrijnende spelling. Ik huil hardop.
Bijna geen enkele politici heeft een gepantserde auto.
Sjoerd.V6 zei:Haha hoe sommige mensen zich druk maken over een paar scooter.... Hilarisch.
Zijn ze daar zeker nog nooit op het industrie terrein geweest!!
Een 6cil. truck die 1 op 4 verbruikt stoot 10x zoveel uit dan een 1cil. 4-takt scooter die 1 op 40 loopt.....
vectrafan zei:Rob076 zei:Het is geen taalfout of iets dergelijks, maar ik vond 'm te leuk om 'm jullie te besparen. Van het Vlaamse Autoweek Journaal:
"Volgend nummer vergelijken we de nieuwe Hyundai i10 met drie Aziatische concurrenten.
En daar werd onderstaande foto bij getoond...
![]()
LOL!![]()
Tja de vergissing komt vast door die gemene spleet van de Citroën.De vrijdagmiddagborrel kwam misschien iet wat te vroeg voor deze redacteur
![]()
mylvan zei:Zo humor dit. Half Nederland wil geen 1 Europa TOT er iets besloten word waar men zich niet in vinden kan dan schreeuwen we allemaal zo hard mogelijk 'het moet toch 1 Europa worden??' Ow en het zal ook echt indruk maken dat onze verkeersminister aan de bel trekt in Duitsland. Van mij mogen ze die tol achter elkaar invoeren, want ik denk dat er dan een hoop niet meer deze kant op komen om te werken wat de Nederlandse werkeloosheid alleen maar ten goede komt.
Janus Diedericus zei:Sjoerd.V6 zei:Haha hoe sommige mensen zich druk maken over een paar scooter.... Hilarisch.
Zijn ze daar zeker nog nooit op het industrie terrein geweest!!
Een 6cil. truck die 1 op 4 verbruikt stoot 10x zoveel uit dan een 1cil. 4-takt scooter die 1 op 40 loopt.....
een paar scooters
industrieterrein
stoot 10x zoveel uit als
2-takt, de meeste scooters zijn 2-takt
De laatste is geen taalfout, wel een technische fout.