Guest
Ik had denk ik een te rozekleurig beeld van 'een auto van de zaak'.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had denk ik een te rozekleurig beeld van 'een auto van de zaak'.
Als je dit leest bij een advertentie (even los van het merk en type), dan ben je toch meteen alle interesse in de auto kwijt?Bijzonderheden
5 zitplaatsen, Onderhoudsboekjes aanwezig, APK bij aflevering, Kosten rijklaarmaken: € 450
, 5-versnellingen, 7-persoons uitvoering, 16" LV, airbags hoofd, airbags zij, audioinstallatie, audiovoorbereiding, bagagedek, buitenspiegels in carrosseriekleur, bumpers en spiegels in car.kleur, bumpers in carrosseriekleur, ESP, hoofdsteunen actief, nationale autopas, signaalkleur zwart
Mooie nette Touran 7 persoons met de zuinige moter
Veel ruimte
Mooi lmwielen met michelins
Auto is van binnen en buiten gereinigd bij afleveringook Apk etc
WIJZIGING!!! AUTO,S zijn scherp geprijsd
Vr Gr: THE HAKLANDERS
Rob076 zei:Vooral bij een gangbare auto als de Touran zou ik subiet doorklikken naar de volgende.
Beschrijving
te koop van particulier pheaton w12 6.0 l 4 motion 309 kw
2003 NL AUTO !! duurste vw ooit gebouwd door volkswagen !!!.( WOLF IN SCHAAPS
KLEREN 500 PK!!!! ) 249000 km NAP!!! zwart van kleur zwart leder sport
leder voor stoelen rug massage !. elec stoelen airco ijskoud!!!! leder
dashboard ROKERS VRIJ AUTO!!!. Lucht vering sport stand comfort stand multi
media systeem 300 watt concert zaal !! normaal stand .keyless go .alle sleutels
aanwezig!!! dealer onderhouden tot 210000 daarna erkende garage enkele
weken geleden kleine beurt gehad waaronder nieuwe apk nieuwe schijven nieuwe
rem blokken olie filters ..............................................(DIT IS
DENK IK DE ENIGSTE STORINGS VRIJ PHEATON OP INTERNET !!!!!
)..............................................rijdt en schakelt nieuw!!
van 2 eigenaar gekocht (arts in veenedaal) velgen 18 inch smeteloos
staat michelin banden 4 x uitlaat verzonken in de bumper alle opties echt alle
opties nieuwprijs 171000 euro !!!!! .enkel opties zijn airco in stoelen
verwarming in stoelen voor en achter .keyles go. alle sleutels aanwezig .nieuwe
apk. zwart leder. schijf kanteldak .met zone panelen voor kachel of airco te
bedienen als hij geparkeert staat .stand kachel zonne gordijn achter elec .elec
achterklep xenon park distens voor en achter orginele klasse 3 voor all risk
verzekering stinger aanwezig navigatie pas nieuwe nav module geplaats niet op
onderhoud bezuinigt!!! rijdt snelweg ongeveer 1 liter op 8km !! auto is
in echte schiterende staat min puntjes zijn chrome strip achter bumper
licht beschadigt !! en lichte kras op voor deur bij de klink !!! auto moet echt
gezien worden !!!! ik adverteer en verkoop deze auto voor mijn vader
(1944) . inruil mogelijk vraagprijs is 12999 euro biedingen graag naast
de auto ! alle autos zijn mooi op de foto !!!! deze is in het echt ook
mooi ! .........................................................ZOEK
TERMEN volkswagen passat golf . toureq audi a.8 a.6 a.4 mercedes cl
klasse s klasse .e klasse. chrysler 300c. bmw 5 serie 6. serie. 7 serie phaeton
pheaton schade auto. automaat .inruil .ruil
. ................................
Persoonlijk is het voor mij al aardig crises..
Profiel DodgeLover zei:Beroep/studie: Fotografie MBO
Hobbies: Fotograveren
Twix zei:Rob076 zei:Vooral bij een gangbare auto als de Touran zou ik subiet doorklikken naar de volgende.
Ook bij een minder gangbare VW zou ik meteen doorklikken:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m719746236-volkswagen-phaeton-6-0-w12-309kw-4motion-aut-2003-zwart.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618
De uitgeefwereld, waar ik ook in werk, gaat drastisch veranderen jongens.
Ik zie hier ook dingen voorbij komen die wel een kern van waarheid in zich hebben, maar sommigen denken naar mijn idee ook net even te simpel.
gullwing zei:Ik ben wel benieuwd wat er de komende jaren gaat gebeuren. Steeds minder mensen kopen nog print, (waar) maar er is ook niemand die voor online content wil betalen. (niet waar)
Iedereen is bereidt te betalen voor online content, maar die content moet uniek zijn en waardevol.
Autoweek opereert in een marktsegment waar heel veel vrije content is, dus ja dat maakt het lastig unieke content te creëren waar iemand bereidt is voor te betalen. De concurrent (van blad tot simpele website die tegenwoordig door een ieder in de lucht geholpen kan worden), heeft tenslotte vaak dezelfde content.
Maar in de toekomst gaat het absoluut de kant van betaalde onlinecontent op. En of je nou betaalt in euro's dan wel een profiel, dat is maar net welke businesscase een uitgeverij er aan hangt.
En ja, het staat allemaal nog in de kinderschoenen.
De wereld verandert, het consumentengedrag ook. Nu moet alles nog weer goed bij elkaar komen. Van vraag tot aanbod en alles wat daar tussen zit.
PauseBreak zei:Je eigen zinnen boven het citaat zijn ook niet foutloos ...
Rob076 zei:Ik heb wel een aantal suggesties bij AW die hun baan niet verdienen....
Rob076 zei:Ook reacties plaatsen onder berichten is een sinecure en wordt nauwlettend in de gaten gehouden door een pro-Telegraaf-commissie.
de Wit zei:dat is een prachtig uitdrukking.
de Wit zei:Over het nemen of krijgen van kinderen: Je kunt ze niet nemen, maar er wel voor kiezen om ze niet te krijgen.
de Wit zei:Een fictief voorbeeld bij het laatste: Stel ik vraag aan mijn vrouw of ze zin heeft om één of ander museum te bekijken.
de Wit zei:Haar reactie: Sorry, maar dat onderwerp boeit me niet.
de Wit zei:Ik heb maar gedacht dat de woorden van soloman net zo fictief zijn als mijn voorbeeld
de Wit zei:Zoiets is samen meer dan twee keer zo geweldig als alleen.
Anderson zei:credologie
Def zei:per sé
Def zei:De ouders van de 18 kinderen
Def zei:electrische
Def zei:is wat duurder
Def zei:niet uitsluiten dat het bij 18 zou blijven.
Def zei:Discussieren
Def zei:egoistisch
Def zei:carriere
Def zei:ideeen
Def zei:Ha de Wit,
zoals dit topic...
Akkoord.Def zei:Gewoon een slordigheidje:
de Wit zei:dat is een prachtig uitdrukking.
Opnieuw juist geconstateerd.Verder gebruikt de Wit na een dubbele punt vaak een hoofdletter. Zoals hier:
de Wit zei:Over het nemen of krijgen van kinderen: Je kunt ze niet nemen, maar er wel voor kiezen om ze niet te krijgen.
de Wit zei:Een fictief voorbeeld bij het laatste: Stel ik vraag aan mijn vrouw of ze zin heeft om één of ander museum te bekijken.
Hier ontbreken bovendien de aanhalingstekens:
de Wit zei:Haar reactie: Sorry, maar dat onderwerp boeit me niet.
Hier sluit ik mij niet bij aan. Hoe schrijft soloman zijn eigen naam?Maar namen zijn wel met een hoofdletter natuurlijk:
de Wit zei:Ik heb maar gedacht dat de woorden van soloman net zo fictief zijn als mijn voorbeeld
Niet akkoord. Wat is er mis?En deze, wordt door veel mensen gemaakt:
de Wit zei:Zoiets is samen meer dan twee keer zo geweldig als alleen.
Dat is natuurlijk nogal buiten de orde.Def zei:Zoals ik al zei til ik er niet zo zwaar aan op een forum als dit. Een trema gebruiken kost me teveel moeite voor informeel geschrijf zoals op dit forum. In geval van dit niveau taalgeneuzel is dat parels voor de zwijnen bovendien. En ik loop niet anderen steeds op hun taalgebruik te corrigeren dus ik mag dat.
Wat is dat?stoterstangen90 zei:disclassificeert
Haha, ja dat is niet zo handig nee. Ik schaam mij zeer diep!
Een samenraapsel van declasseren en diskwalificeren denk ik.de Wit (voorheen deWit) zei:Wat is dat?stoterstangen90 zei:disclassificeert
"Hoewel het Nederlands ze uit andere talen (Neolatijn, Frans) heeft overgenomen en de spelling met een c lange tijd gebruikelijk is geweest, kreeg de spelling met de k al in het Groene Boekje van 1954 de voorkeur boven de ook toegestane c-vormen, en zijn de vormen met een c in 1995 definitief afgeschaft". bron: Onze taalRob076 zei:Def zei:electrische
Precies.the Fox zei:Een samenraapsel van declasseren en diskwalificeren denk ik.de Wit (voorheen deWit) zei:Wat is dat?stoterstangen90 zei:disclassificeert
Dah vindt ik van welles ja.stoterstangen90 zei:Precies.the Fox zei:Een samenraapsel van declasseren en diskwalificeren denk ik.de Wit (voorheen deWit) zei:Wat is dat?stoterstangen90 zei:disclassificeert
Gewoon een foutje. Moet toch kunnen?.
Fout.de Wit zei:Hier sluit ik mij niet bij aan. Hoe schrijft soloman zijn eigen naam?
Vergrotende trap, dus gebruikt men 'dan' in plaats van 'als'.de Wit zei:Niet akkoord. Wat is er mis?
Deze was ik vergeten, wat is hier verkeerd aan?Rob076 zei:Quote
Def
Ha de Wit,
zoals dit topic...
Volgens mij deed ik precies hetzelfde.Def zei:Fout.de Wit zei:Hier sluit ik mij niet bij aan. Hoe schrijft soloman zijn eigen naam?
Vergrotende trap, dus gebruikt men 'dan' in plaats van 'als'.de Wit zei:Niet akkoord. Wat is er mis?
Deze was ik vergeten, wat is hier verkeerd aan?Rob076 zei:Quote
Def
Ha de Wit,
zoals dit topic...
@Stoterstangen90, je mist mijn punt denk ik. Ik heb geen kritiek op taalgeneuzel an sich, maar wel op mensen die anderen de les lezen en vervolgens in één post zelf 5 fouten maken.
Def zei:@Stoterstangen90, je mist mijn punt denk ik. Ik heb geen kritiek op taalgeneuzel an sich, maar wel op mensen die anderen de les lezen en vervolgens in één post zelf 5 fouten maken.
stoterstangen90 zei:Volgens mij deed ik precies hetzelfde.@Stoterstangen90, je mist mijn punt denk ik. Ik heb geen kritiek op taalgeneuzel an sich, maar wel op mensen die anderen de les lezen en vervolgens in één post zelf 5 fouten maken.
Zelfs met een enorme fout erin. (Een niet bestaand woord gebruiken.)
Oh ik kan er ook wel om lachen hoorthe Fox zei:Def zei:@Stoterstangen90, je mist mijn punt denk ik. Ik heb geen kritiek op taalgeneuzel an sich, maar wel op mensen die anderen de les lezen en vervolgens in één post zelf 5 fouten maken.
Dat vind ik juist uitermate vermakelijk.
Doe dat maar!the Fox zei:Def zei:@Stoterstangen90, je mist mijn punt denk ik. Ik heb geen kritiek op taalgeneuzel an sich, maar wel op mensen die anderen de les lezen en vervolgens in één post zelf 5 fouten maken.
Ik moet wel bekennen dat ik, als ik hier een reactie wil geven, mijn spelling drie keer controleer alvorens het bericht te posten.
stoterstangen90 zei:Doe dat maar!the Fox zei:Def zei:@Stoterstangen90, je mist mijn punt denk ik. Ik heb geen kritiek op taalgeneuzel an sich, maar wel op mensen die anderen de les lezen en vervolgens in één post zelf 5 fouten maken.
Ik moet wel bekennen dat ik, als ik hier een reactie wil geven, mijn spelling drie keer controleer alvorens het bericht te posten.
Overigens worden wijzigingen in een reactie in het taalneuzelaarstopic ook als een zwakheid gezien..
Helaas moet ik je ongelijk geven.Def zei:Vergrotende trap, dus gebruikt men 'dan' in plaats van 'als'.Zoiets is samen meer dan twee keer zo geweldig als alleen.
Ooit een halve mooie gezien?Def zei:Een hele mooie:
de Wit (voorheen deWit) zei:Als het gaat om veel gemaakte fouten, dan heb ik er nog wel een. Het is een heel mooie!
Jullie worden het volgens mij over niets eens. Niet in dit topic en niet in andere topicsDef zei:![]()
"Een hele mooie" is goed Nederlands, net zoals in 'hele fijne vakantie' en 'hele fijne dag'. In dit geval is 'hele' een graadaanduiding van 'mooie', en heeft 'hele mooie' natuurlijk betrekking op de taalfout waarnaar verwezen wordt, niet op 'mooie'. Natuurlijk is het wel wat informeel, maar daarmee niet fout.
Aangaande je opmerking over de vergelijking: oneens. Het gaat je er om een gradatie, een verschil, mee aan te geven dus gelden de regels van de vergrotende trap ook met betrekking tot wanneer je alleen in de betreffende situatie zou zitten. Aldus 'meer dan twee keer zo geweldig dan alleen'.
the Fox zei:de Wit (voorheen deWit) zei:Als het gaat om veel gemaakte fouten, dan heb ik er nog wel een. Het is een heel mooie!
Wel een halve gare.
Def zei:'meer dan twee keer zo geweldig dan alleen'.
Def zei:Q.E.D.
Bij het gare taalgeneuzel van de halve garen spinnen anderen garen beste the Fox.
the Fox zei:Jullie worden het volgens mij over niets eens. Niet in dit topic en niet in andere topics.
Rob076 zei:Net zoals ik het niet interessant vindt hoe zelfingenomen, ...
Rob076 zei:onderbouwde onwaarheden
Soloman zei:Naamgenoot maakt er een potje van:
budget +/- € 3000,- waarna te kijken? (Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands))
door Rob112
Geelhoed zei:De kruising zoals hij er nu licht en zoals hij er op SV lag bestaat uit twee T-splitsingen.