Harm78
Wegverkenner
Je had het over 'per definitie', dus alle nieuwe auto's zouden volgens jou veiliger zijn dan tweedehands/oude auto's. Die steling ontkracht ik alleen maar.
Stelen mag niet! Maar heb je nou een S80 Rob?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je had het over 'per definitie', dus alle nieuwe auto's zouden volgens jou veiliger zijn dan tweedehands/oude auto's. Die steling ontkracht ik alleen maar.
Ikzelf zei:Ik weiger om zuiniger te gaan rijden zodat ik vervolgens 1:10 ipv 1:11 rijdt als er in de VS nog steeds rondrijden in gigantische trucks die 1:5 rijden om naar de WC te gaan.
Micha D. zei:maar een erfenisstuk
D. Elzinga zei:Electrisch
Ik heb hem een paar keer dubbel
@Modus: van de SLS is een hard-cover brochure van de SLS AMG Black Series gedrukt. Ik heb hem een paar keer dubbel en wil hem wel ruilen...
soloman zei:Ha ha! Dat had ik ook een keer meegemaakt. Tijdje geleden: ik dacht, ik pak dit tankstation nog niet, ik neem de volgende bij de A1 (ik zat op de A28).
Benzinemeter stond onder het kwart en volgens de boordcomputer kon ik nog zat kilometers vooruit.
Ai! File! En wat voor een! Een stilstaande, heel af en toe een beetje optrekken, vlak na het tankstation dat ik oversloeg bij Amersfoort (die ene zonder parkeerplaats, die krappe). Daar sta je dan met de boordcomputer aan op de reikwijdte. Die tikte langzaam weg. Dan zweet je wel! Ik heb het opgelost om na de file de A1 richting Apeldoorn te nemen (de A1 richting Amsterdam stond muurvast, dat was de reden van de file) en heb daar getankt. Omkeren en maar weer aansluiten en bellen dat het heel erg laat gaat worden.
Dat was in maart geloof ik toen het met bakken uit de lucht kwam.
Yellow Cab zei:Bijzonder interessante lezing van Ilja Leonard Pfeijffer in Onze Taal van deze maand, ook online beschikbaar! Voer voor alle proscriptieve linguïsten die dit topic rijk is.Inclusief argumenten voor afschaffing van dit topic, wegens volslagen zinloosheid.
Yellow Cab zei:Bijzonder interessante lezing van Ilja Leonard Pfeijffer in Onze Taal van deze maand, ook online beschikbaar! Voer voor alle proscriptieve linguïsten die dit topic rijk is.Inclusief argumenten voor afschaffing van dit topic, wegens volslagen zinloosheid.
XBXG zei:warme temperaturen
En maaltijden kunnen warm of koud zijn maar niet hoog of laag.Rob076 zei:XBXG zei:warme temperaturen
Een temperatuur kan hoog of laag zijn, maar niet warm (of koud).
De schrijvende pers in Nederland zou failliet gaan als ze dat systeem hier zouden doorvoeren.soloman zei:Op dit forum zouden we stinkend rijk worden:
https://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3504549/2013/09/05/Taalpolitie-in-Litouwen-Spelfoutje-Boete-tot-350-euro.dhtml
Roland Tameling zei:Ik gun hun die tijd van harte, het is te hopen dat de keiharde autobranche hun net zo goedgezind is...
the Fox zei:De schrijvende pers in Nederland zou failliet gaan als ze dat systeem hier zouden doorvoeren.soloman zei:Op dit forum zouden we stinkend rijk worden:
https://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3504549/2013/09/05/Taalpolitie-in-Litouwen-Spelfoutje-Boete-tot-350-euro.dhtml
Ik vind het wel een belachelijke maatregel. Het zou de minder geletterde medemens de mond kunnen snoeren.
Hier moet ik echt bijna van huilen...Misschien een tip naar jou, gebruik eens hoofdletters. Het maakt het lezen van je reactie een stuk makkelijker. Nu lijkt het net alsof het je allemaal niet zo boeit terwijl je hier een heel goed punt hebt.
tip voor jou; zeik er niet iedere keer over. maar blijf eens een keer ontopic
soloman zei:Van een Mercedes-langspeelplaat:
Volgens mij snappen ze bij de Opel niet echt dat ze Mercedes kwaliteit ingerolen krijgen.
Weet iemand wat ingerolen is?
Durashift zei:een eksemplaar
een drietal eksemplaren
Durashift zei:ff nieuwsgierig, als 'leek'..
"Het Koningsliedoproer van april 2013 trof het land als een storm die je wist dat er niet tegen te behoeden viel"
Het door mij onderstreepte stuk tekst.. Dat is toch geen goed Nederlands?
Serieus, de tekst na "storm" 'loopt' toch voor geen meter?
Durashift zei:soloman zei:Van een Mercedes-langspeelplaat:
Volgens mij snappen ze bij de Opel niet echt dat ze Mercedes kwaliteit ingerolen krijgen.
Weet iemand wat ingerolen is?
Verbastering van inruilen.
'populaire' spreektaal, soloman.
Rob076 zei:Ook hier is 'gerolen' en andere vormen daarvan exclusief voor de zwakbegaafde medemens.
Rob076 zei:Ook hier is 'gerolen' en andere vormen daarvan exclusief voor de zwakbegaafde medemens.
Durashift zei:Het door mij onderstreepte stuk tekst.. Dat is toch geen goed Nederlands? Serieus, de tekst na "storm" 'loopt' toch voor geen meter?
Yellow Cab zei:Nu wordt je vaak blij gemaakt
Durashift zei:worden verbasteren met een 't' is een vorm van populariteit..
Durashift zei:Me pa, ma...
'langs' iemand gaan zitten (naast iemand zitten)
zijn vormen van een dialect (streektaal). Is brabants.