Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

Velorex 435 voor restauratie

bb8a198d-534e-4087-92f3-d510e469b4e4

Een buurman heeft een Blitz camper, een rode want het was een brandweerwagen. Maar die is onder de met de hand aangebrachte rode kleur deze zelfde tint grijs. Dat grijs staat m best goed!

Een buurman heeft een Blitz camper, een rode want het was een brandweerwagen. Maar die is onder de met de hand aangebrachte rode kleur deze zelfde tint grijs. Dat grijs staat m best goed!
Vind ik ook. En zeker omdat in de beschrijving staat dat een oude NOS-radiowagen is zou ik het ook zo laten. Oude brandweerwagens en ambulances vind ik trouwens ook leuk! Of van die oude blauwe Mercedes-bussen van de ME. Stond een tijd geleden nog eentje van op Marktplaats.

Die zouden bij mij ook vrij snel gewisseld worden. Maar vind maar eens een originele set. Moet je waarschijnlijk net geluk hebben met een donorauto waar ze onder zitten. Bij dit soort auto’s kan een donor sowieso geen kwaad, denk ik. Deze donor is alleen wel een 2WD.

Laatst bewerkt:
Toevallig. Ik zag er vanochtend nog eentje rijden... Ik zat achterstevoren op de fiets, volgens mij begon het kenteken met NH. Het was voor mij geen bekende uit de regio, ik heb hem niet eerder gezien.

Maar wel met een actief Nederlands kenteken, dat scheelt al een hoop gedoe. De Corolla vind ik in deze staat nog fors aan de prijs en de coupe van deze generatie vind ik ook niet bepaald de mooiste: het model ervoor en erna vind ik veel fraaier.

De beste vrouw/man die de visa te koop heeft, heeft ook een leuke audi.
Staat net in het hoekje rechts.

Deze vraagprijs is niet heel gek denk ik als alles er inderdaad bij is. Een goede / mooie gaat al gauw voor meer dan €30k met uitschieters boven de € 50k.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan