Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vind ik ook. En zeker omdat in de beschrijving staat dat een oude NOS-radiowagen is zou ik het ook zo laten. Oude brandweerwagens en ambulances vind ik trouwens ook leuk! Of van die oude blauwe Mercedes-bussen van de ME. Stond een tijd geleden nog eentje van op Marktplaats.Een buurman heeft een Blitz camper, een rode want het was een brandweerwagen. Maar die is onder de met de hand aangebrachte rode kleur deze zelfde tint grijs. Dat grijs staat m best goed!
Volgens mij is het een Renault 3.
Nee, die werd alleen in 1961 en 1962 gebouwd, is ook in Frankrijk extreem zeldzaam en ziet er verder precies hetzelfde uit als een standaard R4 (dus zonder achterste zijruitjes enz.).Volgens mij is het een Renault 3.
Zo af en toe staat er eens eentje te koop, maar in het straatbeeld van de laatste jaren zie ik ze ook niet meer. Hopelijk kan deze op het forum blijven.Zo een zag ik van de week hier in Thailand langsrijden, in Nederland kan ik het mij niet herinneren.
Ik zou het echt niet weten helaas. NH 63 PH bestaat ook nog zie ik.NH 65 TT?
Oké. De 65 TT was de eerste en de enige die ik kreeg op Google als zoekresultaat.Ik zou het echt niet weten helaas. NH 63 PH bestaat ook nog zie ik.
Er zal vast een transportbedrijf zijn die ‘m voor je wilt ophalen.Gaaaaf! Alleen:
De auto staat in Zuidwestelijk Hongarije.
een beetje laswerk
Waarom zo negatief? Wordt er niet gezelliger op.